ADHD ja työpaikka

Voiko ADHD vaikuttaa työpaikan saamiseen?

Vastaus

Hei

ADHD voi vaikuttaa tarkkaavuuteen ja keskittymiseen ja siten oppimiseen. Nämä asiat voivat vaikuttaa myös työpaikan saamiseen.

ADHD ei kuitenkaan välttämättä vaikuta työpaikan saamiseen.

Jokaisen ihmisen ADHD on omanlaisensa. Ja jokainen ihminen, jolla on ADHD on omanlaisensa oppija ja työntekijä.

Jokaisella on omat taidot ja omat vahvuudet.

Työpaikan saamiseen voi saada myös monenlaista tukea.

Kannattaa tutustua myös ADHD-liiton toimintaan.

Pääset ADHD-liiton sivuille tästä linkistä (adhd.fi)