Special Olympics -sivu

Koska se Special Olympics -osio tulee, kun on jo se Paralympia-osio? Siitä oli puhetta ja uudistuksia on tullut.

Vastaus

Hei

Special Olympics -sivu tulee pian. Odottelemme juuri tietoa, saammeko sivulle kuvia Special Olympics -järjestöltä.

Emme valitettavasti ole saaneet Vernerin uusia sivuja vielä auki. Mutta olemme julkaisseet uusia sisältöjä nykyisillä sivuilla.

Huomasitko, että Tinja aloitti Vernerissä bloggaamisen urheilusta?

Tinja on Special Olympics -urheilija.

Voit kirjoittaa Tinjalle kysymyksiä Kommentti-kenttään.

Pääset Tinjan blogiin tästä linkistä