Hyvää joulua ja uutta vuotta!

Hei

Olen lomalla.

Voit lähettää minulle kysymyksiä myös lomani aikana. Vastaan kysymyksiin seuraavan kerran 8. tammikuuta 2024.

Alla on lista palveluista, joissa voit jutella tai kysyä neuvoa myös jouluna.

Hyvää joulua ja uutta vuotta!

Kohdataan-some

Kohdataan on somepalvelu, jossa voit tutustua uusiin ihmisiin ja jutella tuttujen kanssa.

Kohdataan-somessa voit viestiä kirjoittamalla, kuvilla, videoilla ja ääniviesteillä.

Kohdataan-some on tarkoitettu kaikille yli 15-vuotiaille!

Pääset Kohdataan-someen tästä linkistä (kohdataan.fi)

Keskusteluapua netissä

Mieli ry järjestää nuorille ja aikuisille keskusteluapua netissä.

Pääset Mieli ry:n sivuille tästä linkistä (mieli.fi)

Kirkon Palveleva puhelin

Suomen evankelis-luterilaisen kirkon Palveleva puhelin tarjoaa keskusteluapua sekä henkistä ja hengellistä tukea.

Palvelevan puhelimen numero on 0400 221 180.

Puhelin on auki joka päivä kello 18-24.

Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.

MIELI ry:n Kriisipuhelin

Kriisipuhelimesta saat keskusteluapua huoliin ja murheisiin.

Kriisipuhelimen numero on 09 2525 0111.

Voit soittaa nimettömänä ja luottamuksellisesti.

Puhelin on auki joka päivä ympäri vuorokauden.

Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.