Joulun ja uuden vuoden kuulumiset

Moi Kerttu

Miten sun joulu ja uusi vuosi meni?

Mun uusi vuosi ja joulu menivät hyvin. Ammuin raketteja uutena vuotena isän kanssa ja joulukin meni hyvin. Tuli syötyä jouluna aika paljon ja kävin myös joulusaunassa ja viestittelin uuden tyttöystävän kanssa. Ja kävin myös viemässä kynttilän haudalle.

Vastaus

Moi

Kiitos kysymästä. Joulu ja uusi vuosi menivät mukavasti.

Vietin joulua perheeni kanssa. Söimme hyvin ja avasimme lahjoja.

Uutena vuotena olin mökillä perheeni kanssa. Söimme herkkuja ja ulkoilimme. Emme ampuneet raketteja.

Mukavaa vuoden alkua sinulle ja kaikille muillekin!