Keskuspuiston ammattiopisto

Hei

Minä olen yrittänyt päästä Keskuspuiston ammattiopistoon. Vaikka he sanoivat minulle, että siellä olisi tyhjiä paikkoja, mutta silti minä en päässyt. Eli miksi he sanovat niin, kun en kumminkaan pääse. Olen tietääkseni hakenut sinne kolme kertaa, enkä ole päässyt, miksiköhän?

Vastaus:

Kiva kuulla, että olet hakenut opiskelemaan. En valitettavasti osaa sanoa, miksi et ole vielä päässyt.

Keskuspuiston ammattiopiston uusi nimi on Ammattiopisto Live. Heillä on paljon erilaisia opiskelumahdollisuuksia. Sinun kannattaa ottaa heihin yhteyttä.

Ammattiopisto Liven verkkosivuilla kerrotaan erilaisista opiskelumahdollisuuksista. Sivuilla on myös numero, johon voit soittaa ja kysyä lisää.

Pääset Ammattiopisto Liven sivuille tästä linkistä. (www.live.fi)