Keskustelupaikkoja

Hei. Onko sinulla minulle tiedossa jotakin paikkaa, missä voin keskustella kavereitten kanssa? En tarkoita Kaveripiiriä, mut joitakin muita paikkoja?

Vastaus:

Hei

Ensi vuoden alussa avataan uusi, helppokäyttöinen sosiaalisen median palvelu. Palvelun nimi on Kohdataan. Kohdataan-palvelussa voit keskustella kavereiden kanssa ja tutustua uusiin ihmisiin.

Kerron heti, kun palvelu on avattu.

Entä tunnetko jo Villiklubit?

Villiklubit ovat kaikille avoimia kohtaamispaikkoja.

Villiklubeja järjestetään

  • Helsingissä
  • Joensuussa
  • Jyväskylässä
  • Järvenpäässä
  • Karjaalla
  • Oulussa
  • Seinäjoella
  • Tampereella
    Turussa
  • Ylivieskassa.

Tästä linkistä pääset Kehitysvammaisten palvelusäätiön -sivulle. Sivulla on lisää tietoa ja lista kaikista Villiklubeista.

Villiklubit järjestää Jotta kukaan ei jäisi yksin -hanke. Pääset hankkeen Facebook-sivulle tästä linkistä: Jotta kukaan ei jäisi -yksin (www.facebook.com)