Kirjeenvaihdosta

Miksi en saa vastausta, vaikka lähetin kirjeen jo viime torstaina? Saa nähdä saanko ylipäänsä postia tänään. Postihan ei nykyään edes kulje tiistaisin. Miksi yhteiskunta tekee tällaisia ratkaisuja? Kyllästyttää.

Vastaus:

Kirjeen odottaminen vaatii malttia. Voi olla, että saat vastauksen pian, mutta voi käydä niinkin, että et saa vastausta. Joskus vastausta joutuu odottamaan pitkän aikaa. Toivottavasti saat vastauksen kirjeeseesi.

Olet oikeassa, että kirjepostia ei enää jaeta tiistaisin. Posti haluaa tällä tavalla säästää. Ihmiset eivät enää usein lähetä toisilleen kirjepostia. Siksi postinjakamista on vähennetty.