Kiusaaminen ja paha mieli

Moi Kerttu

Mua kiusattiin tällä viikolla. Mulla on paha mieli.

Vastaus

Hei

Onpa ikävä kuulla.

Kiusaaminen satuttaa.

Oletko jutellut asiasta jonkun luotettavan ihmisen kanssa?

Kun kerrot kiusaamisesta luotettavalle ihmiselle, hän voi puuttua asiaan. Puhuminen helpottaa myös sinun oloasi.

Älä jää asian kanssa yksin. Kiusaamiseen saa apua.

Lue myös: Puutu kiusaamiseen