Kolmas maailmansota

Nyt kun on alkanut kolmas maailmansota, niin joudummeko me vammaiset miehetkin mukaan sotaan? Entä kuka hoitaa apua tarvitsevia ihmisiä, jos miehet ovat suihkussa ja kaikki naiset hoitavat haavoittuneita sotilaita?

Vastaus:

Ei ole alkanut kolmas maailmansota, eikä ole alkamassa. Voit olla ihan rauhallisin mielin.

Kolmas maailmansota

Minua pelottaa, koska kolmas maailmansota alkaa kohta, koska Venäjä saattaa milloin tahansa tehdä niin, että tulee se kolmas maailmansota. Sitten kun Suomi on tässä ihan Venäjän vieressä ja paljon Venäjää pienempi, niin venäläiset tuhoavat Suomen helposti. En halua, että joudumme sotimaan Venäjää vastaan. Mutta minua pelotellaan koko ajan sodalla, Venäjällä, kuolemalla ja ties millä.

Vastaus:

Todella kurjaa, että sinua pelottaa. Sota ja kuolema ovat pelottavia asioita. Kolmas maailmansota ei kuitenkaan ole alkamassa. Eikä Suomi ole joutumassa sotaan.

En tiedä, kuka sinua pelottelee sodalla. Ainakin lehdissä on kirjoitettu kolmannesta maailmansodasta Ukrainan kriisin yhteydessä. Lehdissä ei kuitenkaan ole kirjoitettu, että sota alkaisi. Lehdissä on kirjoitettu, että Ukrainan kriisin osapuolet ovat puhuneet kolmannesta maailmansodasta. Nuo puheet ovat kuitenkin olleet pelottelua ja liiottelua. Kolmas maailmansota ei ole alkamassa.