Koronavirus ja Jyväskylän kesä

Kuulin uutisissa, että Jyväskylän kesä pidetään etänä. Mutta en tiedä, miten osallistua. Onko vinkkejä, miten pääsen osallistumaan?

Vastaus:

Jyväskylän kesä on festivaali, jossa on paljon erilaista ohjelmaa.

Koronaviruksen takia Jyväskylän kesä järjestetään eri tavalla kuin aiemmin. Osa ohjelmasta esitetään netissä, osa radiossa. Osa konserteista järjestetään vasta vuoden lopussa.

Festivaali suunnittelee parhaillaan uutta ohjelmaa.

Festivaalin järjestäjät ottavat yhteyttä lipun ostaneisiin toukokuun aikana. He kertovat lisää uudesta ohjelmasta ja siitä, miten festivaalille voi osallistua.

Jos olet ostanut festivaalille lipun, sinun on mahdollista saada myös rahat takaisin. Tästäkin saat lisää tietoa toukokuussa.