Kuka on Jukka-Pekka Palo?

Moi! Tiedätkö kuka on Jukka-Pekka Palo? Kerro hänestä jotakin.

Vastaus:

Jukka-Pekka Palo on tunnettu suomalainen näyttelijä. Hän on esiintynyt monissa televisiosarjoissa, elokuvissa ja näytelmissä.

Jukka-Pekka Palo on esiintynyt esimerkiksi seuraavissa televisiosarjoissa: Kotikatu, Salatut elämät ja Vesku Show. Hän on esiintynyt myös ääninäyttelijänä monissa piirroselokuvissa.

Jukka-Pekka Palo on näyttelijä Tauno Palon poika.