Laskiainen 2022

Hei

Miten aiot viettää laskiaista sitten kun se on?

Vastaus

Hei

Tänä vuonna laskiaissunnuntai on 27. helmikuuta ja laskiaistiistai on 1. maaliskuuta.

Laskiaista vietetään usein pulkkamäessä. Laskiaisena syödään usein hernekeittoa ja laskiaispullia.

Syön laskiaisena ainakin laskiaispullan.

Laskiaispullassa on täytteenä mansikkahilloa tai mantelimassaa. Minä pidän laskiaispullasta mansikkahillolla.

Miten sinä aiot viettää laskiaista?