Lievä kehitysvamma

Näkyykö lievä kehitysvamma ulospäin, kun minusta sanovat, että näkeehän SEN. Niin että mitä he tarkoittavat tuolla tyhmällä lauseella?

Omasta mielestäni olen aivan normaalin näköinen, joskin ylipainoinen.

Vastaus:

Hei

En tiedä, mitä tuon sanoneet ihmiset tarkoittavat. Mutta sen tiedän, että tuollaisen sanominen on kurjaa ja väärin.

Minä jättäisin tuollaiset kommentit omaan arvoonsa. Ne tuntuvat varmasti pahalta, mutta ne eivät kerro mitään sinusta.

Jos joku puhuu sinulle tällaisia usein, pitää asiaan puuttua. Kenen kanssa voisit jutella asiasta? Kuka voisi auttaa sinua selvittämään asiaa?