Mallin ura

Heippa

Mietin että miten voisi alkaa malliksi? Onko siihen mitään reittiä tai paikkaa, johon ottaa yhteyttä?

Minulla on ulkonäköä ja monet ovat sanoneet, että olen nätti. Tykkään hempeistä tyttömäisistä vaatteista ja koruista.

Vastaus:

Hei

Malliksi voi hakea mallitoimistoon.

Mallitoimistossa voi mennä käymään tai heille voi lähettää itsestään kuvan. Yleensä ihan tavallinen kännykällä otettu kuva riittää.

Suomessa on paljon mallitoimistoja.

Voit etsiä mallitoimistojen nimiä netistä vaikkapa Google-hakukoneella. Kirjoita hakusanoiksi mallitoimisto ja kotikaupunkisi nimi.