Miksiköhän tulen toimeen paremmin naisten kanssa?

Olen mies ja minua on jo pitkään mietityttänyt, että miksi usein tulen toimeen naisten kanssa paremmin kuin miesten kanssa? Tietenkin poikkeuksiakin on, mutta melko usein minun ystävät ovat naisia eivätkä miehiä. Monet miesten kiinnostuksen kohteet, kuten armeija tai autot eivät kiinnosta minua.

Mistäköhän tämä johtuu? Voinko minä olla syntynyt vahingossa väärään sukupuoleen?

Vastaus:

Jokainen ihminen on omanlaisensa. Meillä kaikilla on omat kiinnostuksen kohteet.

Moni nainen käy nykyään armeijan. Toisaalta moni mies suorittaa armeijan sijaan siviilipalveluksen, koska ei halua armeijaan.

Jotkut miehet ovat kiinnostuneita autoista, toisia kiinnostaa enemmän vaikkapa ruuanlaitto tai kukkien hoito.

On hienoa, että tunnet itsesi. Tiedät mikä sinua kiinnostaa ja mikä ei. Tiedät myös, millaisten ihmisten seurassa viihdyt.

Tärkeintä on kuunnella omia tunteita ja elää niin, kuin itsestä hyvältä tuntuu.