Minusta ei ole koskaan parisuhteeseen

Hei!

Minusta ei ole koskaan parisuhteesseen, koska olen liian herkkä.

Olen iloinen siitä, että kaikilla on parisuhde, mutta jos olisin parisuhteessa, niin kaikki olisivat vihaisia minulle.

Siksi en ala parisuhteessa koskaan.

Onko päätökseni oikein vai väärin?

Vastaus:

Hei

Jokainen päättää itse, alkaako parisuhteeseen vai ei.

Miksi kaikki olisivat vihaisia sinulle, jos alkaisit seurustella?

Kurjaa, jos muiden mielipiteet estävät sinua seurustelemasta.

Jos haluat ryhtyä parisuhteeseen, älä anna muiden mielipiteiden estää sinua.

Miksi olet liian herkkä parisuhteeseen?

Tunnen monia hyvin herkkiä ihmisiä. Osa heistä on parisuhteessa, osa ei.

Jokainen tosiaan päättää itse, alkaako parisuhteeseen vai ei.

Hyvässä parisuhteessa molemmilla on hyvä olla. Kumpikin saa olla oma itsensä.