Mitä mieltä Kerttu on pikkujoulusta?

Mitä mieltä Kerttu on pikkujoulusta, voisi olla esim. pikku-uusivuosi pikkuvappu ja pikkupääsiäinenkin vai?

Vastaus:

Minusta on mukava juhlistaa ystävien kanssa pikkujouluja. Varsinaista joulua vietän perheen ja sukulaisten kanssa. Joulua valmistellaan niin pitkään, että pienet juhlahetket ovat mukavia ennen varsinaista juhlaa.

Kyllähän sitä voisi juhlia etukäteen muitakin juhlia. Itselleni kuitenkin yleensä riittää, että vietän esimerkiksi pääsiäistä vain pääsiäisenä.

Onko sinulla jo pikkujoulusuunnitelmia? Oletko koskaan viettänyt pikkuvappua tai pikkupääsiäistä?