Miten opin elämään nykyhetkessä?

Miten opin elämään nykyhetkessä? Minä koko ajan

  • murehdin menneitä tapahtumia
  • huolehdin tulevaisuudesta
  • odotan koko ajan innolla tulevia tapahtumia.

En muista, että elämme nykyhetkessä, emme menneisyydessä tai tulevaisuudessa.

Vastaus:

Monelle ihmiselle eläminen nykyhetkessä on vaikeaa. Kuten sanoit, ainoastaan tämä hetki on kuitenkin olemassa. Siitä olisi hyvä osata nauttia. Ehkä voisit joka päivä tehdä jotain, mistä sinulle tulee hyvä mieli. Voisiko se auttaa?