Miten poistaa henkilö omista kavereista Kaveripiirissä?

Semmosta asiaa, kuinka poistaa kaveri omista kavereista Kaveripiirissä? Kun haluan sen pois, en tiedä onnistuuko se, kun sen käyttäjätili on suljettu.

Vastaus:

Kiitos kysymyksestäsi, lyhensin sitä vähän.

Voit poistaa henkilön kaverilistalta niin, että menet kyseisen henkilön omalle sivulle Kaveripiirissä. Sivun vasemmassa laidassa on nappi, jossa lukee: ”En ole enää kaveri”. Kun painat siitä, tulee kysymys: ”Oletko varma, että et halua enää olla kaveri?” Paina kysymyksen alapuolella olevaa nappia, jossa lukee Kyllä.

Voit poistaa henkilön kaverilistaltasi, vaikka hänen käyttäjätilinsä olisi käyttökiellossa.

Jos et saa poistettua henkilöä kaverilistaltasi, voit lähettää asiasta sähköpostia Kaveripiirin työntekijöille. Kaveripiirin sähköpostiosoite on kaveripiiri(at)kvl.fi (korvaa (at)-merkki @-merkillä).