Musta huumori
Mitä tarkoittaa musta huumori? Vitsaillaanko siinä mustasta väristä tai jotain?
Vastaus:

Ruutuhyppely johtaa hyppyyn katolta alas. Kuva, joka kertoo hyvin mitä on musta huumori. Kuvaa rajattu alkuperäisestä kuvasta.
Musta huumori on sellaista, että siinä vitsaillaan vakavilla asioilla. Mustaa huumoria käytetään esimerkiksi kirjallisuudessa ja elokuvissa.
Laitoin viereen kuvan, joka on mielestäni hyvä esimerkki mustasta huumorista. Siinä ruutuhyppely-ruudukko päättyy hyppyyn alas katolta.
Kuva on otettu Wikimedian sivuilta ja siksi alla näkyy tarvittavat tiedot, jotta kuvaa saa käyttää tällä sivulla.
Kuva: By Andy Wright from Sheffield, UK – Flickr, CC BY 2.0
commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=350756.