Onko Kerttu ehtinyt marjametsään?

Tutkin kysymysarkistoasi ja pakkohan se on myöntää, että olet ihan oikeassa. Joskus suorastaan ärsyttää, kun äiti kurkistaa jääkaappiin. Sinulla itselläsikin varmasti on lapsia. Joko Kerttu on ehtinyt marjametsään? Minä löysin mustikoita 2 rasiallista.

Vastaus:

Mukava kuulla, että olet lukenut kysymysarkistoa. En kuitenkaan aivan ymmärrä, mistä kysymyksestä ja vastauksesta puhut. Missä asiassa olen mielestäsi ollut oikeassa?

Kyllä minä olen käynyt marjametsässä. Löysin jonkin verran maukkaita mustikoita. Syksymmällä aion vielä mennä poimimaan puolukoita.