Onko seksuaalineuvoja lopettanut kysymyksiin vastaamisen?

Vernerin selkokielisten sivujen seksuaalineuvojan uusia vastauksia on tosi vähän. Mistä johtuu, että marraskuussa on vastattu vain yhteen kysymykseen? Seuraavat kysymykset ovat elokuulta. Tämä on outoa, koska sivuilla sanotaan, että kysymyksiin vastataan 2-3 viikossa.

Yritin lähettää sinne kysymystä, mutta se ei lähtenyt matkaan. Eikö ne sivut pitäisi poistaa, jos seksuaalineuvoja ei enää vastaa kysymyksiin?

Vastaus:

Kiitos kysymyksestäsi. Kyllä seksuaalineuvoja edelleen vastaa kysymyksiin. Kysymyksiä ei vain ole tullut. Siksi kysymyksiä ja vastauksia ei ole kuin yksi marraskuulta ja seuraavat elokuulta.

Seksuaalineuvoja on saanut muutaman sellaisen kysymyksen, joihin ei vastata.

Itse kokeilin kysymyksen lähettämistä ja se kyllä onnistui hyvin. Kokeilepa uudelleen, jospa se nyt toimisi.