Palkka ja työnhaku

Hei, paljonko palkkaa saava vammaiset Mäntyharjun Savosetissä? Olen 33-vuotias, olen työtön.

Toinen asia on, pääseekö ilman todistusta koulun keittiölle ja päiväkodin keittiölle töihin? Haluan vastauksen.

Vastaus:

Työstä maksettavasta korvauksesta kannattaa kysyä suoraan Savosetistä. Työhönvalmennuskeskuksen johtaja on Teijo Ylönen. Hänen puhelinnumeronsa on 050 3899 350  ja sähköpostiosoitteensa teijo.ylonen(at)vaalijala.fi (korvaa (at) @-merkillä).

Sitten toiseen kysymykseesi. Työnantaja aina päättää, millaisen työntekijän hän palkkaa töihin. Usein vaatimuksena on, että hakijalla pitää olla työhön sopiva koulutus tai työkokemusta samalta alalta.

Työpaikkailmoituksissa on yleensä kerrottu, millaista työntekijää etsitään. Jos olet hakemassa jotain tiettyä paikkaa, kannattaa etukäteen soittaa ja kysyä, millaista työntekijää he etsivät.