Pekka Töpöhäntä

Hei! Katsoitko pienenä Pekka Töpöhäntää? Oliko sinulla joku suosikki Pekka Töpöhännässä ja miksi?

Vastaus:

Hei!

Kun olin lapsi, minulle luettiin Pekka Töpöhäntä -kirjoja. Pidin niistä todella paljon lapsena. Ja pidän niistä vieläkin.

Suosikkikirjani oli Pekka Töpöhänän ystävä. Kirjassa Pekka ystävystyy Mauri Mäyräkoiran kanssa.

Toiset koirat kiusaavat Mauria, koska sillä on vain yksi korva. Pekkaa kiusataan, koska Pekalla on lyhyt häntä. Tämä yhdistää Pekkaa ja Mauria.