Pikkujoulu ja itsenäisyyspäivä 2021

Hei

Miten aiot viettää pikkujoulua ja itsenäisyyspäivää sitten kun ne ovat?

Vastaus:

Hei

Kiitos kysymästä.

Itsenäisyyspäivänä 6. joulukuuta poltan kynttilöitä ja katson telkkarista itsenäisyyspäivään liittyviä ohjelmia. Valmistan ehkä jotain hyvää ruokaa.

En ole vielä saanut kutsua pikkujouluihin. Yleensä pikkujouluissa juodaan glögiä ja syödään pipareita.

Miten sinä aiot viettää pikkujoulua ja itsenäisyyspäivää?

Tämä kysymys sopisi hyvin myös Minun mielestäni -palstalle. Siellä Vernerin lukijat voivat vastata kysymykseen.

Voit lähettää kysymyksen Minun mielestäni -palstalle lomakkeella.

Pääset lomakkeeseen tästä linkistä