Poikaystävä

Mun poikaystä on pyytänyt, että antaisin vara-avaimeni sille.

Eihän ole pakko, jos ei halua?

Se poikaystävä tilas vara-avaimen tänne asuntoon. Tekeekö se väärin, kun se teki sen ilman mun lupaa?

Me asutaan eri osoitteessa.

Vastaus:

Hei

Hyvä kun kysyit.

Sinä päätät itse sinun omasta kodista ja avaimesta. Sinun ei tarvitse antaa vara-avainta poikaystävällesi, jos et halua.

Poikaystäväsi teki väärin, kun tilasi vara-avaimen sinun asuntoosi ilman sinun lupaasi.

Oletko jutellut asiasta poikaystäväsi kanssa?

Onko sinulla myös joku muu luotettava ihminen, jonka kanssa voit jutella asiasta lisää?