Roskien keräily

Hei

Miksiköhän minulle sanotaan, että se keräily on vain lasten juttu?

Ja sitten sanotaan, että kerää roskat. Eihän se ole sama asia kuin keräily?

Vastaus

Hei

Asioiden keräily on tosiaan eri asia kuin roskien kerääminen.

Asioiden keräily ei ole vain lasten juttu. Moni aikuinen harrastaa keräilyä.

Aikuiset keräilevät esimerkiksi kortteja, postimerkkejä ja tarroja.

Keräiletkö sinä jotain?