Sisäänrakennettu kehitysvamma

Minulla ei ole kehitysvammadiagnoosia. Tuntuukin, että minussa tämä ominaisuus on sisäänrakennettu. Voiko tällainen olla mahdollista?

Vastaus:

Voi sinulla olla kehitysvamma, vaikka sinulla ei ole diagnoosia. Kauniisti sanot, kun sanot, että sinulla on sisäänrakennettu kehitysvamma. Tiedätkö mitä, niin se on kaikilla kehitysvammaisilla. Kaikilla meillä ihmisillä on erilaisia sisäänrakennettuja ominaisuuksia. Oikein hyvää kesän jatkoa sinulle.