Siveellisyys

Hei Kerttu.

Tykkään pitää usein mekkoa päällä ja minulla on enemmän mekkoja kuin housuja. Tykkään myös pitää hametta päälläni. Koen että se on siveellistä pukeutumista, kun käyttää mekkoja ja hameita.

Niiaan yleensä tervehtiessäni. Enkä koskaan käytä kirosanoja tai muita rumia sanoja.

Tykkään olla siveellinen pukeutumisessa ja käytöksessäni.

Mitä mieltä olet, voiko tuosta siveellisempi olla?

Vastaus:

Hei

On hyvä, että tiedät mistä tykkäät.

On hyvä pukeutua ja käyttäytyä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Kunhan oma käytös ei loukkaa muita.

Kuvaamasi pukeutuminen ja käytös ei tietenkään loukkaa muita.

Omia tunteita on tärkeä kuunnella. Ja omia arvoja on tärkeä noudattaa.