Tubettajien fanit

Mistä ihmeestä ne tubettajien fanit voi nähdä ne tubettajien videot ja sitten ne fanit kommentoivat niihin videoihin? Kun minun videoihin ei kukaan kommentoi eli mistä ne voi nähdä ne ja kometoida niitä videoita?

Vastaus:

Fanit näkevät tubettajien videoita, koska tietävät, mistä ne löytyvät. Tubettajilla on yleensä omat YouTube-kanavansa, joita fanit seuraavat. Fanit voivat tilata sähköpostiin viestin, joka kertoo, että tubettajalta on tullut uusi video.

YouTubessa on hirmuinen määrä videoita. Luin juuri netistä, että joka päivä YouTubessa katsotaan 500 miljardia videota. Joka minuutti YouTubeen ladataan 300 tuntia uusia videoita. YouTuben käyttäjiä on 1,3 miljardia.

Kerroin nuo luvut, jotta ymmärrät, miten hirveä määrä YouTubessa on videoita. YouTubessa on paljon videoita, joita kukaan ei kommentoi. Kilpailu faneista ja katsojista on kova. Siksi voi olla vaikea saada videoilleen katsojia ja kommentoijia.