Työn merkitys

Onko melkein kaikilla jotain, mitä haluaa tehdä tai syy miksi haluaa?

Vaikka hoitajilla, että ne haluaa auttaa? Tai palomiehellä, että voi olla vastuussa ihmishengestä? Tai eläinlääkärillä, että tykkää eläimistä ja haluaa auttaa niitä? Tai poliiseilla, että haluaa, että kaikki on Suomessa hyvin ja kaikilla on turvallista?

Vastaus:

Hei

Monilla ihmisillä on joku asia, mitä he haluavat tehdä.

Joku haluaa esimerkiksi auttaa muita ihmisiä. Joku haluaa hoitaa eläimiä. Joku haluaa maalata. Ja joku vaikkapa seikkailla.

Osa ihmisistä tekee tätä itselle tärkeää asiaa työssään. Toiset vapaa-ajalla.

Mikä sinulle on tärkeää? Mitä sinä haluat tehdä?