Vaaleista kysyneelle

Mikset helpota oloasi ja äänestä ennakkoon? Niin minäkin tein. Onkos Kerttu muuten koskaan äänestänyt ennakkoon?

Vastaus:

Hyvä vinkki! Minäkin olen äänestänyt usein ennakkoon.

EU-vaalien viimeinen ennakkoäänestyspäivä on tänään tiistaina 20. toukokuuta. Itse en ole vielä äänestänyt. Tällä kertaa aion äänestää varsinaisena äänestyspäivänä. Se on sunnuntaina 25. toukokuuta. Silloin äänestyspaikat ovat avoinna kello 9-20.