Vielä yksi ehdotus Vernerin vapaa-aika-osioon

Ehdotin joskus aikaisemmin, että Verneri.netin vapaa-aika-osiossa voitaisiin esitellä enemmän eri harrastuksia. Voitaisiinko musiikki-osassa esitellä eri soittimia? Esimerkiksi piano, kitara, viulu ja nokkahuilu ovat kivoja soittimia.
Mitä mieltä Kerttu on? Onko tämä ehdotus käyttökelpoinen?

Vastaus:

Kiitos paljon ehdotuksestasi. Olemme täällä Verneri.netissä hyvin iloisia, että lukijat ehdottavat millaisista asioista tänne voisi tehdä juttuja.

Soittimet on hyvä aihe. En voi luvata, mutta ehdottomasti miettimisen arvoinen ehdotus.