WhatsApp

Mikä WhatsApp on ja miten se toimii?

Vastaus:

WhatsApp on viestintäpalvelu, joka toimii älykännykässä. Palvelussa voi lähettää viestejä, kuvia ja videoita toisille käyttäjille.

Palvelun käyttäminen on ilmaista. Sinulla täytyy olla puhelimessa internetyhteys. Ensin sinun täytyy ladata ohjelma kännykääksi. Sen jälkeen voit lähettää viestejä niille, jotka käyttävät WhatsAppia. Viestejä lähetetään samalla tavalla kuin tekstiviestejä.