Yksinäinen

Mista johtuu, että kukaan mies ei kiinnostu minusta? Kärsin yksinäisyydestä, haluaisin kovasti sitoutua mieheen.

Vastaus:

Hei

Kurja kuulla, että kärsit yksinäisyydestä.

Yksinäisyys on yleistä. Etenkin nyt koronan aikana, mutta muulloinkin. Suurin osa ihmisistä on kokenut yksinäisyyttä.

Yksinäisyydestä on hyvä puhua, koska yksinäisyyteen saa apua.

Haluaisitko jutella asiasta lisää?

Voit soittaa Kehitysvammaliiton puhelimeen: 09 348 09 348.

Puhelimeen vastaavat Kehitysvammaliiton työntekijät.

Puhelin on auki maanantaisin kello 15-17 ja torstaisin kello 10-12.

Puhelun hinta on normaali matkapuhelinmaksu.