Ylis’festarien nettisivut

Onko Ylis’festareille jonkinlaista nettisivua?

Vastaus:

Ylis’festarit on päihteetön elämys- ja musiikkitapahtuma koko perheelle.

Tapahtuman järjestää Pirkanmaan sairaanhoitopiirin kehitysvammahuollon Tukikeskus. Järjestelyissä ovat mukana myös Tukikeskuksen asiakkaat.

Ylis’festarit järjestetään Pitkäniemen sairaalan alueella.

Lisäys 10.5.

Tapahtumalle on nyt avattu nettisivut. Pääset lukemaan nettisivuja tästä linkistä: www.pshp.fi/fi-FI/Palvelut/Ylisfestarit

Tapahtumalla on myös Facebook-sivu. Pääset Ylis’festarin Facebook-sivulle tästä linkistä: www.facebook.com/Ylisfestarit