Ystäviä oikeesti

Hei

Tiedätkö mistä löytyisi sellaisia samankaltaisia ystäviä kuin minä?

Joka ei pelkää mitään, jota oikeasti kiinnostaa minun jutut ja oikeasti uskoo minua, mitä minä kerron hänelle. Eikä sano, että minä olen keksinyt nämä asiat omasta päästä.

Ja jota oikeasti kiinnostaa julkkikset ja joka oikeasti haluaa seurustella julkkiksen kanssa?

Vastaus:

Hei

Oletko etsinyt kaveria jo Vernerin Kirjeenvaihtopalstalta?

Kirjeenvaihtopalstalta voit etsiä kaveria ensin vaikkapa kirjoittelemaan kirjeitä, viestejä tai sähköposteja. Tai soittelemaan.

Entä oletko jo Kohdataan-somessa?

Kohdataan on helppokäyttöinen ja turvallinen somepalvelu.

Kohdataan-somessa voit tutustua ihmisiin ja pitää yhteyttä tuttujen kanssa.

Kohdataan-some on netissä osoitteessa kohdataan.fi.

Voi tutustua ihmisiin myös vaikkapa

  • harrastuksissa
  • koulussa tai työpaikalla
  • tapahtumissa
  • kahviloissa ja ravintoloissa.

Kun tapaat ihmisen, johon haluat tutustua, mene juttelemaan.

Hyvä tapa tutustua on jutella vaikkapa

  • säästä
  • ajankohtaisista asioista
  • julkkiksista
  • paikasta, jossa olette.

Jos aloitat uuden harrastuksen tai menet uuteen paikkaan, voit ottaa mukaan tutun ihmisen. Yhdessä voi olla myös helpompi mennä juttelemaan uusien ihmisten kanssa.

Tsemppiä!