Ystäviä tytöistä tai miehistä

Minulla ei ole kovin paljon ystäviä. On jonkin verran ystäviä.

Mistä voisi saada ystäviä tytöistä tai miehistä? Olisi kiva tavata ystäviä.

Tai tiedätkö mitään ryhmää Keski-Suomessa, missä voisi tavata ystäviä?

Minulla on myös kirjeenvaihtoilmotus Vernerissä, mutta en ole saanut vastauksia.

Vastaus

Hei

Moni kaipaa lisää ystäviä. Onneksi ystäviä voi löytää monista eri paikoista.

Oletko jo vastannut muiden ilmoituksiin Vernerin Kirjeenvaihtopalstalla?

Voisit katsoa, onko palstalla joku sinulle sopiva ilmoitus. Jos löydät sopivan ilmoituksen, lähetä sähköpostiviesti tai kirje ilmoituksen tekijälle.

Voisit ottaa yhteyttä myös Keski-Suomen Kehitysvammaisten tuki -yhdistykseen. He järjestävät monenlaista toimintaa, jossa voit tutustua ihmisiin.

Pääset Keski-Suomen Kehitysvammaisten tuki -yhdistyksen sivuille tästä linkistä (kstuki.fi)

Voit tutustua ihmisiin myös Me itse -yhdistyksen Facebook-ryhmässä.

Pääset Me itse -ryhmään Facebookissa tästä linkistä (facebook.com)

Lue myös:  Näin tutustut ihmisiin