Miksi äänestän?

Poliittisesti aktiiviset Ulla Topi, Tommi Kivimäki, Miika Boren ja Irmeli Uotila kertovat omista puolueistaan.

Miksi äänestän kokoomusta?

Ulla Topi kertoo, miksi hän äänestää kokoomusta.

Miksi äänestän sosialidemokraatteja?

Tommi Kivimäki kertoo, miksi hän äänestää sosialidemokraatteja.

Miksi äänestän perussuomalaisia?

Miika Boren kertoo, miksi hän äänestää perussuomalaisia.

Miksi äänestän keskustaa?

Irmeli Uotila kertoo, miksi hän äänestää keskustaa.

Videot: Verneri.net ja Leija-lehti