Minun mielestäni!

Minun mielestäni -palstalla voit keskustella Vernerin käyttäjien kanssa sinulle tärkeistä asioista.

Minun mielestäni -palstalla voit

  • kertoa omia mielipiteitä ja ajatuksia
  • kysyä muiden mielipiteitä
  • kommentoida muiden mielipiteitä ja ajatuksia.

Lähetä oma mielipiteesi tai kysymyksesi

Lue kaikki mielipiteet

Alta voit lukea uusimman mielipiteen ja kommentoida sitä.

Reetta kysyy: Onko teitä sorsittu?

28.11.2022

Hei ystävät

Onko teitä haukuttu teidän asuinpaikassa?

Kirjoittakaa rohkeasti tänne. lukisin mielelläni kannanottojanne.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.