Minun mielestäni!

Tervetuloa Vernerin mielipidepalstalle!

Tällä sivulla voit kertoa oman mielipiteesi mistä vain asiasta. Tai voit kysyä muiden mielipidettä.

Voit myös lukea ja kommentoida muiden kirjoituksia.

Pääset lukemaan ja kommentoimaan kirjoituksia alla olevista linkeistä.

Oman mielipiteesi pääset lähettämään tästä linkistä

Kissafani kirjoittaa: Miksi ihmiset eivät voi hyväksyä erilaisuutta?

26.3.2020

Hei

Miksi ihmiset ei voi hyväksyä erilaisuutta? He vain haukkuvat ja puhuvat kaikkea pahaa minun kissasta, että minä en muka osaa hoitaa kissoja. Ja he väittävät minulle, että minulle ei sovi kissa, vaikka minulla on ollut kissa.

Kommentit

Kirjoittanut tuumii
11.4.2020 klo 07:48
siinäpä on ,pulmaa kerrakseen.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.