Etusivu

Kemut_etusivu

KeMuT-tapahtuma

Mitä on KeMuT? Käy lukemassa.

Suomi100_etusivu

Tällainen Suomi on!

Kaikki haasteeseen lähetetyt työt löytyvät täältä.

minun-mielestani-etusivu

Minun mielestäni!

Nyt keskustellaan kellojen siirtämisestä. Käy kertomassa oma mielipiteesi.

historia_etusivu

Historia

Historian havinaa Vernerissä.

verneri_selko_kavijakysely

Vernerin kävijäkysely

Käy vastaamassa Vernerin kävijäkyselyyn.

Suomi_etusivu

Millainen Suomi on?

Kiitos kaikille osallistujille!