Etusivu

verneri_selko_kavijakysely

Vernerin kävijäkysely

Käy vastaamassa Vernerin kävijäkyselyyn.

historia_etusivu

Näin Suomi itsenäistyi

Lue, miten Suomi itsenäistyi.

Kemut_etusivu

Uusia selkokirjoja

Anna ystävällesi joululahjaksi selkokirja.

Kemut_etusivu

KeMuT-tapahtuma

Mitä on KeMuT? Käy lukemassa.

Suomi100_etusivu

Tällainen Suomi on!

Kaikki haasteeseen lähetetyt työt löytyvät täältä.

minun-mielestani-etusivu

Minun mielestäni!

Mikä joulussa on parasta? Käy kertomassa oma mielipiteesi.