Blogataan yhdessä

Blogataan yhdessä on Vernerin lukijoiden yhteinen blogi.

Voit lähettää blogiin kirjoituksia ja kuvia sinulle tärkeistä aiheista.

Tällä sivulla on blogin uusin julkaisu.

Saksan reissu

16.6.2022

Se on Tuomas tässä moi!

Mä tulin eilen Saksasta takasin Suomeen. Olin moikkaamassa sukulaisia, kun mulla asuu sukulaisia Saksassa, tarkemmin sanottuna Grafingissa. Grafing on kylä Saksassa. Se on Münchenin lähellä.

Grafingissa asuu mun isän täti ja mun pikkuserkkuja ja mun serkku.

Kävin vanhassa 1800-luvun linnassa. Ja sitten mä kävin olutpanimolla maistelemassa baijerilaista olutta. Ja kävin myös baijerilaisessa tuomiokirkossa.

Oli hyvä reissu!

Danke Schön Deutschland

Kirjoittaja: Tuomas

Saksan lippu liehuu.

Kuva: Unsplash

Kommentit

Kirjoittanut Jaakko
16.6.2022 klo 18:39
Missä päin Saksaa olit?

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.