Kirjeenvaihto

Etsin 28-34-vuotiasta sinkkumiestä Pohjois-Karjalasta

19.6.2018

Olen Minna. Asun Lieksassa. Olen 30-vuotias. Etsin 28-34-vuotiasta poikaystävää ja jopa kirjekaveria Joensuusta, Lieksasta, Kuopiosta, Nurmeksesta, Tohmajärveltä ja Kiteeltä.

Harrastuksiini kuuluu: lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, musan kuuntelu ,leipominen ja ruuanlaitto kaverin kanssa, matkailu kaverin kanssa, Tv ja elokuvat, hengailu sukulaisten ja kavereiden kanssa. Mä käyn Taikussa töissä maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin. 😊 Teen siellä kaikenlaisia töitä laidasta laitaan. Voidaan vaihtaa puhelin numerot sähköpostilla. Odotan vastauksianne!

Vastaukset sähköpostilla: minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Minna Kokko
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin miesseuraa, loppuelämän kumppania

15.6.2018

Olen 56-vuotias CP-vammainen, pyörätuolia käyttävä nainen Pohjois-Savosta. Etsin vakavalla mielellä miesseuraa ja loppuelämän kumppania, parasta ystävää!

Olen rempseä ja puhelias, iloinen ja hyväntuulinen. Tykkään käydä ulkona – elokuvissa, ravintoloissa, kirkossa, keva-illoissa sekä musiikkitapahtumissa. Kuuntelen eniten rokkia, mutta myös muu kotimainen musiikki on minulle mieleen. En käytä alkoholia ja toivon ettei alkoholi olisi sinullekaan ongelma.

Jos olet sinkku ja vakavalla mielin liikkeellä, ota rohkeasti yhteyttä! Minulla on vaikeuksia kirjoittamisessa mutta juttelen puhelimessa mielellään. Kirjoita minulle ensin niin soitellaan sitten!

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Tiina
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeevaihtokaveria tositarkoituksella

13.6.2018

Hei, olen Pekka! Asun Kotkassa ja etsin kirjeenvaihtotoveria tositarkoituksella. Olen 59-vuotias poikamies. Olisi kivaa, jos joku ottaisi ja kirjoittaisi minulle kirjeen läheltä Kotkaa. Omistan kyllä tietokoneenkin, jos se helpottaa kirjoittamista. Nautin erityisesti lämpimistä ilmoista, elokuvista ja hyvästä ruoasta.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Pekka
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin 28-32-vuotiaita kirjeenvaihtokavereita

7.6.2018

Minun nimeni on Henri Yli-Karjanmaa. Etsin Länsi-Suomesta kirjeenvaihtokaveria naisista ja miehistä. Ikää saisi olla 28-32 vuotta.

Asun asuntolassa Jaakontuvalla. Pidän juoksemisesta ja naisten jalkapallosta. Toivon löytäväni lievästi kehitysvsmmaisia miehiä ja naisia, että kaveripiiri laajenee. Tutustuttaisiin toisiimme. Ottakaa yhteyttä minuun. Toivon, että kavereita tulee.

Vastaukset sähköpostilla: henri.jaakkosalomo(at)gmail.com

Etsin luotettavaa ja huumorintajuista uskossa olevaa miestä

4.6.2018

Moikka! Täällä kirjoittelee näkövammainen, mukava, huumorintajuinen, luotettava, raitis ja savuton, uskossa oleva nainen Tampereelta. Etsin tositarkoituksella mukavaa, luotettavaa, huumorintajuista raitista ja uskossa olevaa miestä.

Mun harrastuksiini kuuluu sellaisessa näkövammaistten paikassa Myötätuulessa käynti. Kävisin myös keikoilla, jos löytäisin seuraa. Musiikki on myös mulle hyvin tärkeää. Kuuntelen YleX:ää ja radio Deitä, Sunia ja joskus Iskelmää. Olen mielenterveyskuntoutuja. Asun omassa asunnossa ottakaa rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: salskis87(at)gmail.com

Etsin 25-30-vuotiasta tyttöystävää

4.6.2018

Olen 24-vuotias hauska ja komea mies. Pidän koirista ja seuraan jääkiekkoa. Harrastan pyöräilyä. Etsin kivaa ja hauskaa 25-30-vuotiasta naista. Asun omassa asunossa ja tykkän tehdä ruokaa.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jalmari
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria ja poikakaveria

31.5.2018

Hei! Olen 40-vuotias nainen. Harrastan lukemista, käsitöitä ja lenkkeilyä.

Haen kirjekaveria ja poikakaveria. Ikä saisi olla 40-46 vuotta.  Ota yhteyttä ja laita valokuvasi.

Vastaukset sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/verneri
nimimerkki johanna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella miestä

29.5.2018

Jos olet 33-44 vuotta ja osaat vaihtaa kattolampun ja laittaa pyykkikoneen vesiliuttimet, niin kirjoita. Jos asut Helsingissä, Espoossa, Vihdissä tai Lohjalla kirjoita.

Vastaukset sähköpostilla hennamar35(at)gmail.com

Etsin lievästi kehitysvammaista naista Länsi-Suomesta

21.5.2018

Olen Rami, 34-vuotias mies Itä-Suomesta. Otsikko kertookin mitä etsin. Etsin 18-40-vuotiasta naista Länsi-Suomesta. Harrastan keramiikkaa, liikuntaa ja avantouintia.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Rami
Vilajatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naisseuraa Kymenlaakson alueelta

17.5.2018

Hei! Olen 49-vuotias mies Kotkasta. Etsin mukavaa naisseuraa Kymenlaakson alueelta.

Harrastan ratsastusta ja puutöitä. Tykkään käydä teatterissa ja elokuvissa. Pidän etupäässä kotimaisista elokuvista, koska tekstitysten lukeminen on vaikeaa.

Kuuntelen etupäässä syntetisaattori musiikkia. Pidän koirista, kissoista ja hevosista. Jos samoja mielenkiinnon kohteita löytyy,
niin voit kirjoittaa minulle.

Vastaukset sähköpostilla: petri69koponen(at)gmail.com

Etsin kirjekaveria naisista

17.5.2018

Olen 47-vuotias nainen Lohjan Pusulasta. Etsin kirjeenvaihtokaveria kaikenikäisistä naisista ympäri Suomen. Olen luonteeltani luotettava, rehellinen, rauhallinen ja iloinen. Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä, käsitöitä ja kirjeiden kirjoittamista. Jään odottamaan innolla uusia kirjeenvaihtokavereita.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Ritva
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin noin 40-vuotiasta naista kirjekaveriksi

15.5.2018

Olen 39-vuotias joensuulainen mies. Asun Liperissä noin 25 kilometrin päässä Joensuun keskustasta. Käyn työtoiminassa kahtena päivänä viikossa ja teen yhden avotyöpäivän palvelukodilla. Työhöni kuuluu siivoamista ja pihatöitä ja muuta sellaista. Lempipuuhaani on jääkiekkoaiheisten taulujen tekeminen. Vapaa-ajallani pyöräilen paljon ja televisiosta seuraan Poliisit ja Uusi päivä -ohjelmia.

Haluaisin kirjetoverin eikä haittaisi, jos löytyisi esimerkiksi nainen, joka asuu tässä lähellä, niin voitaisiin myös nähdä. Toivoisin naisen olevan ikäiseni eli noin 39-40-vuotias.

Jos kiinnostuit, laita sähköpostia. Facebookista minut löytää nimellä Niilo Sinkkonen.

Vastaukset sähköpostilla: niilo(at)sinkkonen.fi

Etsin 40-50-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria miehestä

14.5.2018

Täällä on 42-vuotias nainen. Minä olen lievästi kehitysvammainen. Haen kirjeenvaihtokaveria ja elämänkumpania miehestä. Sinulla voi olla ikää 40-50 vuotta

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki kesäheinä
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin luotettavaa ja rehellistä miestä

11.5.2018

Hei, olen Mari Oksanen, 45-vuotias huumorintajuinen nainen
Kuopiosta Savosta. Harrastan kävelyä, uintia ja musiikin kuuntelua.

Etsin miestä, joka olisi luotettava ja rehellinen. Minulla on Skype ja WhatsApp puhelimessani. Minulle voi laittaa sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla: mari.oksanen(at)dnainternet.net

Etsin 33-36-vuotiasta naisystävää

11.5.2018

Hei! Olen 39-vuotias lievästi kehitysvammainen mies. Harrastan  nettailu ja lukemista ja ristikoita. Asun Etelä-Pohjanmaalla.

Haen nettiystävää 33-36-vuotiasta naisista. Olen savuton en käytä alkoholia

Vastaukset sähköpostilla: paate359(at)gmail.com

Rakkautta etsimässä

2.5.2018

Moi naiset! Nyt kannattaa kirjoitella, jos olet etsimässä sitä oikeaa miestä. Asun Etelä-Pohjanmaalla. Olen 31-vuotias mies.

Vastaukset sähköpostilla: 1986pekka(at)gmail.com

Etsin ystäviä Pohjois-Satakunnasta

2.5.2018

Olen Pohjois-Satakunnasta lievästi kehitysvammainen 28-vuotias nainen. Työskentelen kaupassa. Haluaisin lähialueelta ystävän  (mies tai nainen). Tykkään kotimaisesta musiikista sekä soppailen mielennäni. Konsertit ja elokuvat kuuluvat harrastuksiini. Kirjoitelkaa!

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Tuulia
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kaveria naisista Keski-Suomen alueelta

2.5.2018

Etsin kavereita naisista Keski-Suomen alueelta. Itse olen 34-vuotias nainen Keski-Suomesta. Toivon, että sinulla olisi lapsia, ei ole pakko olla.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Etsin uskossa olevaa miestä

2.5.2018

Etsin kehitysvammaista miestä, joka käy kirkossa ja on oikeasti uskossa ja voisi tehdä treffit kirkkoon. Ikä 33-44 vuotta. Mitään seksiä en etsi. Etsin miestä, joka on uskossa eli uskot Jeesukseen. Jos olet uskossa kirjoita

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Henna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin huumorintajuista kirjekaveria naisesta

23.4.2018

Olen Petteri, 34-vuotias mies Pusulasta. Tykkään naisista, räpistä ja hengailusta. Haluan huumorintajuisen kirjekaverin naisesta. Räppärit joita kuuntelen on Jvg, Cheek, Elastinen ja Nikke Ankara. Kaikki naiset voi kirjoitella.

Vastaukset kirjeella:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Petteri Virtanen
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin lievästi cp-vammaista naista Pirkanmaalta

23.4.2018

Koska olen itsekin syntynyt Pirkanmaalla. Harrastan maalausta ja keramiikkaa. Ikäsuositus on 18-40 vuotta.

Vastaukset kirjeella:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Rami Pussinen
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöä kaveriksi tai seurusteluun

19.4.2018

Olen 23-vuotias nuorimies Viitasaarelta. Kouluja olen käynyt Bovalliuksella Jyväskylässä ja nyt haen taas syksyllä kouluun. Harrastan musiikin kuuntelua Suomipop ynnä muuta ja telkusta Salkkareita ja kotimaista realitya.

Pidän myös koiran kanssa ulkoilusta, uinnista ja ruuan laitosta. Olen lievästi kehitysvammainen, ehkä sinä myös.

Yhteyttä on helpointa pitää Facebookin ja Skypen kautta!
Toivoisin tyttöystävää, mutta voidaan olla pelkkiä kavereitakin jos siltä tuntuu. Ota rohkeasti yhteyttä!

Vastaukset sähköpostilla: jake.joonatan(at)hotmail.fi

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jake Joonatan
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää ja elämänkumppania

16.4.2018

Hei! Olen Henri ja asun Etelä-Pohjanmaalla. Etsin tyttöystävää ja elämänkumppania. Olen 27 ja täytän 28 toukokuussa. Harrastan pyöräilyä ja kuntosalia. Olen luonteeltani iloinen ja huumorintajuinen, hauska ja rohkea. Otan asioista selvää ja toive on, että säkin olet sama luonne kun minä.

Toivon, että olet 28-32-vuotias, jämpti ja turvallinen. Ei saa olla hissukka. Ei ole väliä oletko tumma tai vaalea, onko sinulla polkkatukka tai pitkät hiukset, sillä ei ole väliä.

Vastaukset sähköppostilla: henri.jaakkosalomo(at)gmail.com

Etsin kavereita kirjeenvaihtoon

16.4.2018

Etsin pitkäaikaisia kavereita kirjeenvaihtoon. Voidaan kirjoitella sähköpostilla, kirjeillä tai postikorteilla.

Olen pian 30-vuotias 2-vuotiaan pojan äitee Satakunnasta. Asun kihlattuni ja lapsen kanssa rivarissa. En ole tällä hetkellä työelämässä aivoinfartin ja halvaantumisen ja lievän masennuksen takia.

Harrastan valokuvausta, uimista, kirjeenvaihtoa, leipomista, ruuan valmistamista, kirpputoreulla kiertelyä, vertaistukiryhmän vetämistä (CRPS ja suomen kipu) ja pyörätuoli kelausta.

Luonteeltani olen avoin, empaattinen, huomaavainen, suvaitsevainen, yli kiltti, luotettava, hiljainen, syrjään vetäytyväinen, huumorintajuinen, rehellinen, pessimistinen, tunnollinen ja haavailevainen.

Heittäkää rohkeesti sähköpostia, niin tutustutaan ja ystävystytään ja piristetään postilaatikosta löytyvillä posteilla.

Vastaukset sähköpostilla: tuntematon.taisteluja(at)gmail.com

Etsin 45-46-vuotiasta poikaystävää Keski-Suomesta

16.4.2018

Täällä kirjoittelee lievästi Kehitysvammainen nainen Keski-Suomesta. Etsin poikaystävää Keski-Suomesta Jyväskylän ja Jämsän alueelta. Ikä saisi olla siinä  45-46 vuotta. Itse olen 45-vuotias.

Voit istua pyörätuolissa tai olla kävelevä. Itse istun pyörätuolissa.

Vastaukset sähköpostilla: vientsu(at)hotmail.com

Etsin 18-35-vuotiasta omaa kultaa

4.4.2018

Hei Löytyiskö täältä ketää ihanaa 18-35-vuotiasta lievästi kehitysvammaista naista, joka kaipaa rakkautta ja omaa kultaa elämään?

Täällä olisi Pohjois-Pohjanmaan alueelta kiltti ja huolehtiva 28v mies, joka varmasti mielellään tykkäisi tutustua sinuun. Haaveni on löytää tyttöystävä oma rakas, mutta kirjeenvaihtoystäväkin myös kelpaa. Minuun saa yhteyttä sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: Pete-Lius@mail.com

Etsin tyttöystävää ympäri Suomen

3.4.2018

Moi! Minä olen Petri. Etsin tyttöystävää kaikkialta päin Suomea. Harrastan uimista, videopelejä ja kuntosalia. Tykkään myöskin musiikin kuuntelusta.

Vastaukset sähköpostilla: petri.morosoff(at)outlook.com

Elämänkumppani hakusessa

22.3.2018

Olen 30-vuotias mies Lohjalta. Haen elämänkumppanikseni 22-30-vuotiasta naista Uudenmaan alueelta.

Luonteeltani olen mukava, rehellinen, luotettava, hyväsydäminen ihminen. Alkoholia käytän joskus ja sekin on kohtuudella. Tupakoi en, ja toivoisin että et sinäkään. Olisi kiva löytää se oikea rinnalle, jolle kertoa ilot ja surut sekä olla toisen tukena. Harrastuksiin kuuluu lenkkeily ja salilla käynti. Minulle voi laittaa sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla: sepiboy1987(at)gmail.com

Etsin tyttöjä kirjeenvaihtoon

19.3.2018

Etsin tyttöjä kirjeenvaihtoon kanssani. Samaikäisiä kuin minä. Täytän heinäkuussa 40 vuotta. Asun Kytösanvuon asuntolassa Seinäjoella. Kuuntelen musiikkia. Katselen elokuvia. Käyn kirppareilla ja pyöräilen. Olen fiksu mies enkä puhu tyhmiä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Tommi L
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin noin 30-vuotiasta tyttöystävää

19.3.2018

Hei! Olen 31v. kivannäköinen mies Paimiosta (Varsinais-Suomi, Turun lähellä). Toiveissa on löytää seurustelukumppani noin ikäisestäni tai nuoremmasta naisesta.

Pidän leffoista, treffeistä esimerkiksi syömisen merkeissä, jääkiekon seuraamisesta ja jalkapallon pelaamisesta. Musiikinkuuntelu on myös mukavaa. Toivon vastauksia sähköpostiin, voidaan sitten vaihtaa puhelinnumerot ja soitella. Moikka!

Vastaukset sählöpostilla: mikkokallematias(at)gmail.com

Etsin kirjekaveria

13.3.2018

Hei! Olen 40-vuotias nainen, etsin kirjekaveria. Harrastan kävelyä, pyöräilyä  ja kuuntelen musiikkia. Asun Sastamalassa. Olen myös Facebookissa, joten tavoitat minut myös sieltä. Nimeni on Mirja Saarivuori.

Vastaukset sähköpostilla: mirja7962(at)gmail.com

Etsin 25-35-vuotiasta naista pääkaupunkiseudulta ystäväksi tai tyttöystäväksi.

12.3.2018

Olen Akseli. 31-vuotias autismin kirjolla oleva huumorintajuinen mies. Tykkään jääkiekosta ja urheilusta, mutta olen toisinaan myös mukavuudenhaluinen. Olen täsmällinen ja luotettava.

Etsin 25-35-vuotiasta pääkaupunkiseudulla asuvaa naista ystäväksi tai tyttöystäväksi. Toivoisin, että olet rauhallinen, huumorintajuinen ja sopusuhtainen. Tykkäisin käydä kanssasi kävelyllä, kuntosalilla ja ravintolassa syömässä, katsoa telkkaria, juoda aamukahvit yhdessä, viettää aikaa kaupungilla ja laittaa ruokaa.

Jos kiinnostuit ja haluaisit tutustua minuun, olethan yhteydessä sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: akseli.aaltola(at)gmail.com

Etsin 46-60-vuotiasta naista Raumalta päin

26.2.2018

Hei! Löytyykö 47-vuotiaalle miehelle ihana ja herttainen hurmaava elämän nainen? Olisi kiva tavata. Olen rauhallinen ja sopusuhtainen ja kiltti mies. Harrastan pyöräilyä ja kirjastossa ja joskus haroin käyn kirpputoreilla.

Jos tunnet samoin, niin kirjoita vapaalle miehelle. Olisi kiva tava sinua ihan livenä, ettei minun tarvitse yksi olla. Minä kyllä tykkään olla sinun kanssa ihan kahdestaan. Ota yhteyttä! Toivoo Ari Olkkonen Raumalta päin.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari Olkkonen
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 50-55-vuotiasta miestä kirjeenvaihtoon

19.2.2018

Hei! Olen yksinasuva, yksinäinen 54-vuotias nainen pohjoisesta. Haluaisin kirjeenvaihtoon 50-55-vuotiaan miehen kanssa, jolla ei ole mielessä muu kuin ystävyys. Eli seksinkipeät miehet, ei tarvitse kirjoittaa.

Toivoisin, että olet puhelias, huumorintajuinen, mukava, rehellinen, et käytä alkoholia etkä tupakkia.

Pidän musiikin kuuntelusta ja erityisesti vanhat iskelmät ovat tärkeä juttu. Toivottavasti olet myös musiikin ystävä. Pidän myös matkustelusta.

Oletko sinä juuri se, jonka kirjeet piristäisivät ysinäisiä iltoja? Tutustutaan kirjeiden kautta. Odotan postia kovasti.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimi Sirpa S.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin poikaystävää

19.2.2018

Hei miehet! Täällä olisi yksi lievästi kehitysvammainen 24-vuotias nuori nainen. Asun omassa asunnossa. Etsin poikaystävää tosi tarkoituksella. Ikää sinulla saisi olla 25-30 vuotta. Voisit asua vantaalla, Tuusulassa, Järvenpäässä tai Sipoossa. Toivoisin, että olisit sellainen mies. joka ei polta eikä ryyppää.

Harrastan vesijumppaa, omien rap-lalulujen sanojen kirjoittamista. Tykkään tehdä ruokaa ja kuunnella musiikkia. Koulutuksestani kerron kirjeessä.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Sintsa
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria

19.2.2018

Hei! Etsin itselleni kirjekaveria. Asun Kuhmossa. Istun pyörätuolissa. Voisimme kirjoitella vaikka Facebookissa. Minut löytää sieltä nimellä Riittä Kähkönen. Voit laittaa myös sähköpostia. Käytän myös Skypeä. Olisi kiva nähdä kuvasi.

Vastaukset sähköpostilla: kahkonenriitta63(at)gmail.com

Etsin noin 65-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria Joensuun seudulta

19.2.2018

Minä olen Niilo Turunen. Olen 65-vuotias. Asun Kiihtelysvaarassa. Olen luonteeltani huumorintajuinen, iloinen ja rauhallinen. Minä harrastan kävelyä ja pyöräilyä. Ajan mopolla paljon talvella ja kesällä. Käyn töissä kahtena päivänä viikossa. Etsin samanikäistä kirjeenvaihtokaveria Joensuun seudulta.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Niilo
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haluaisin tyttöystävän

19.2.2018

Olen 45-vuotias lievästi kehitysvammainen mies.
Haluaisin elämääni tyttöystävän. Tykkään kotimaisesta musiikista ja elokuvista. Minulla on auto ja tykkään laittaa sitä. Asun omassa asunnossa Ähtärissä. Terveisin Timppa.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimi: Timppa
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtoon naista, iällä ei ole väliä

15.2.2018

Hei! Olen 35-vuotias Olli Maskusta. Harrastan ulkoilua, englannin opiskelua, pyöräilyä ja uintia. Tykkään käydä TPS:n peleissä ja tanssimassa. Etsin mukavaa ja kaunista naista kirjeenvaihtoon. Iällä ei ole niin väliä, kunhan olet täysi-ikäinen. Kirjettäsi odottaen.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimi Olli Maskusta
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 35-45-vuotiasta naista

12.2.2018

Moi! Olen 43-vuotias helsinkiläinen mies Laajasalosta. Olen kiltti ja hymyileväinen. Harrastan kävelyä ja pullojen keräämistä. Etsin noin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi ja seurustelukumppaniksi.

Vastaukset sähköpostilla: joeljonni(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joel
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella 25-35-vuotiasta naisystävää

6.2.2018

Hei! Olen lievästi kehitysvammainen 28-vuotias mieshenkilö Outokummusta. Harrastan lenkkeilyä, uimista, kesällä pyöräilyä sekä myös virvelöintiä. Asun rivitaloyksiössä ja olen innokas kokkailemaan ruokaa.

En tupakoi enkä käytä alkoholia eikä muitakaan paheita pahemmin ole.

Työssä käyn Outokummun terveyskeskuksella toimin siellä kiinteistöhoitajana.

Etsin naisystävää tosi tarkoituksella, ikähaarukka noin 25-35 vuotta. Toivon, että olisi yhtenevät harrastukset ja kiinnostuksen kohteet.

Otathan rohkeasti minuun yhteyttä!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Jonioku
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 18-40-vuotiaasta naisesta seuraa

1.2.2018

Hei! Olen pian 31-vuotias nuori vapaana oleva mies Etelä-Pohjanmaalta. Olen rauhallinen, iloinen, huumorintajuinen ja hieman ujo. Harrastan musiikin kuuntelua, lenkkeilyä, kuntosalia ja käyn mielelläni elokuvissa. Olen muuttanut aikoja sitten omilleni asun tällä hetkellä yksikseni omassa asunnossa.

Haen itselleni kaltaistani naisseuraa iältään 18-40 vuotiaista neitosista. Mikäli sinua kiinnostaa ottaa selvää minkälainen ‘nuorimies’ Etelä-Pohjanmaalta löytyy! 🙂 Niin laita sähköpostia tulemaan ja tutustutaan sen kautta lisää.

Vastaukset sähköpostilla: Hernekeppi87(at)gmail.com

Etsin 40-60-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon Joensuun seudulta

29.1.2018

Hei vaan! Olen 57-vuotias yksinasuva mies Joensuusta. Teen työkseni talonmiehen töitä. Vapaa-ajallani laitan ruokaa, ulkoilen, katselen tv:tä, selailen läppäriä ja älypuhelinta. Luonteeltani olen rauhallinen, seurallinen ja huumorintajuinen.

Etsin noin 40-60-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi Joensuun seudulta. Otathan rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Heikki P.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin parikymppistä naispuolista kaveria

23.1.2018

Hei! Olen Juho. Asun Varkaudessa ja etsin itselleni rauhallista naispuolista kaveria, jonka kanssa hengailla ja jutella, vaikka netissä. Olen 22-vuotias ja haluaisin saman ikäistä seuraa. Tykkään vapaa-ajalla pelailla eri konsolipelejä.

Minuun voi ottaa yhteyttä Facebookilla: Juho Luostarinen (minulla ei ole profiili kuvaa). En käytä sähköpostia.

Etsin ystäväksi 35-45 vuotiasta Jukuri-fania Mikkelistä

23.1.2018

Voit olla mies tai nainen, kunhan tykkäät Jukureista! Itse täytän 40 vuotta syksyllä.

Yhteydenotot Facebookin kautta minun nimelläni Tuuli Haataja.

Etsin 30-40-vuotiasta elämänkumppania miehestä

23.1.2018

Löytyisiköhän tätä kautta elämääni se vielä siitä puuttuva palanen: ihana kumppani, jonka kanssa suunnitella yhteistä tulevaisuutta.

Haen tositarkoituksella elämänkumppanikseni miestä. Elämänkumppanilla saisi olla ikää 30–40 vuotta ja hän saisi asua noin 100 kilometrin säteellä minusta. Tietenkin olisi hienoa löytää kumppani vaikka koko loppuelämäksi. Olen liikkeellä kuitenkin avoimin mielin ja seurailen rauhassa, mihin elämä vie.

Olen Kaj. Olen itse syntynyt 1981. Asun Kaarinassa. Asun omassa kämpässä. Hoidan itse omat asiani ja minulla on auto. Käyn työssä. Olen lievästi kehitysvammainen ja minulla on lievä puhevamma. Tutut ymmärtävät minua helposti.

Harrastan sählyä ja penkkiurheilua. Joskus tykkään käydä kirpputoreilla katselemassa, olen kiinnostunut paikallispolitiikasta ja katselen elokuvia. Kuuntelen musiikkia muun muassa bluesia, suomipoppia ja rokkia. Kannatan jääkiekossa Tutoa ja HIFK:a. Jalkapallossa kannatan Real Madridia, FC Interia ja Kaarinan Poikia (Kaapoa).

Olen luonteeltani herkkä, luotettava, rehellinen, huumorintajuinen ja pohdiskeleva ja jonkin verran ujokin, ja saatan etenkin vieraammassa seurassa jäädä siksi hieman taka-alalle. Läheiseni tuntevat minut kuitenkin luotettavana ja huumorintajuisena keskustelukumppanina. Pyrin elämään avarakatseisesti ja vastuuntuntoisesti. Etsin samanhenkistä miestä.

Toivon saavuttavani tasa-arvoisen, turvallisen ja keskustelevan parisuhteen, jossa molemmat voivat luottaa siihen, että tulevat hyväksytyiksi omana itsenään.

Vastaukset sähköpostilla: kaj81(at)suomi24.fi

Etsin 57-65-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon

22.1.2018

Olen Harri, 62-vuotias mies Rovaniemeltä. Etsin 57-65-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon kanssani.

Olen luonteeltani rauhallinen ja rehellinen mies. Minua kiinnostaa erityisesti urheilu, valokuvaus ja politiikka. Ei ole väliä mistä sinä olet kiinnostunut, kunhan vain saisin tutustua sinuun.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Harri
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin vapaata naista Turun seudulta

15.1.2018

Hei vaan! Tässä olisi nyt ihan mukava, vapaa, terve, siisti, raikas, hellä, rohkea, avoin ja huumorintajuinen työssäkäyvä 58-vuotias miehekäs mies Turusta. Etsin mukavaa, hellää, vapaata naista ihan tositarkoituksella.

Harrastan ulkoilua, kuuntelen musikkia ja katson Tv:tä.
Olen 175cm pitkä. En tupakoi enkä käytä alkoholia.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Joakim
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 30-36-vuotiasta tyttöystävää Varsinais-Suomesta

11.1.2018

Olen Juho, 36-vuotias mies. Asun Salossa. Etsin 30-36-vuotiasta tyttöystävää Varsinais-Suomesta. Harrastan kuntoilua, kävelyä ja kuntoilua kotona. Tiistaisin käyn bänditreeneissä. Olen omatoiminen, käyn kauppassa ja osaan tehdä ruokaa.

Vastaukset sähköpostilla: juho.nuppunen(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki: Juho
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokavereita

9.1.2018

Mun nimi on Pia Hakala ja asun Juuassa. Olen 40-vuotias ja asun yksin. Olen kihloissa. Etsin kirjeenvaihtokavereita.

Harrastan uintia, pyöräilyä, hiihtoa ja kävelyä. Kuuntelen joka lauantai Lauantanssit radio Rex:stä. Olen Juuan Kotikalliossa keskiviikkona, torstaina, perjantaina tiskaamassa astioita ja Juuan Viherkalliossa myöskin siivoan. Pelaan läppärillä aika paljon pelejä ja kuuntelen musiikkia Youtubesta. Minulle voi lähetä viestejä Kaveripiirissä, Skypessä, Facebookissa ja sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: piahakala2010(at)gmail.com