Kirjeenvaihto

Etsin 39-40-vuotiasta elämänkumppania naisesta

14.12.2017

Hei! Olen Niilo Sinkkonen. Olen joensuulainen 38-vuotias sinkkumies. Olen vailla tyttökaveria. Haen tositarkoitukselle elämänkumppania.

Asun Kontiolahdessa Kotitanhuan palvelukodilla. Käyn töissä Kontiolahdella K-marketissa. Teen palvelukodilla siivoustöitä yhtenä päivänä viikossa. Harrastuksiini kuuluu taitelijaharrastus. Teen jääkiekkoaiheisia tauluja vapaa-ajallani. Lempi-tv -ohjelmat ovat Poliisi-tv ja Uusi päivä. Käytän päivittäin myös Facebookia ja Skupeä. Haluaisin mieluiten oman ikäiseni naisen 39-40 vuotiaan läheltä Kontiolahtea tai Joensuuta.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Niilo
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haen kirjeystäviä tytöistä

12.12.2017

Hei! Olen Päivi, 39-vuotias lievästi kehitysvammainen nainen Mäntyharjulta. Olen rehellinen ja luotettava. En polta enkä juo. Mulla on kuulolaite ja sillä kuulen hyvin. Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilua. Mulla on sähköposti ja Facebook.

Haen kirjeystäviä tytöistä. Ikä saisi olla 39-44 vuotta. Olethan rehellinen ja luotettava. Et polta etkä juo. Olethan itsenäinen. Laita kuva kirjeen mukana tai sähköpostiin. Jään odottamaan teiltä vastausta pian.

Vastaukset sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
kehitysvammaliitto/verneri
nimimerkki johanna78
viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää tositarkoituksella Länsi-Suomen alueelta

12.12.2017

Olen Markus 37-vuotias ja asun Raisiossa.

Etsin tyttöystävää tositarkoituksella Länsi-Suomen alueelta.

Harrastan sählyä, jumppaa, kuuntelen musiikkia ja laulan räppiä ja metallicaa, sekä katselen elokuvia.

Tykkään kovasti koirista sekä hevosista, ratsastanutkin olen.

Töissä olen ulkohommissa ja asun Asuntolassa.

Olen raitis enkä tupakoi.

Kuva kirjeen mukana olisi kiva yllätys.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Markus
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin lievästi kehitysvammaista naista

12.12.2017

Hei sinä lievästi kehitysvamminen nainen Itä-Suomessa ja sen ympäristössä. Haluatko tutustua minuun? Harrastan maalausta ja keramiikkaa. Olen 34-vuotias. Ota vain rohkeasti yhteyttä. Ikäsusositus: 25-45v.

Kirjeellä osoitteseen:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki: Punapaitainen
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria

12.12.2017

Hei! Etsin itselleni kirjekaveria. Asun Kuhmossa. Istun pyörätuolissa. Voisimme kirjoitella vaikka Facebookissa. Minut löytää sieltä nimellä Riittä Kähkönen. Voit laittaa myös sähköpostia. Olisi kiva nähdä kuvasi.

Vastaukset sähköpostilla: kahkonenriitta63(at)gmail.com

Etsin miestä Hämeestä

11.12.2017

Etsin tositarkoituksella miestä Hämeenlinnan, Janakkalan, Turengin, Riihimäen ja Hauhon suunnalta.

Itselläni on ikää noin 36 vuotta, olen sinkku.

Miehellä saisi olla ikää korkeintaan 40 vuotta.

Harrastan uintia joka kesä, lukemista, the Sims-pelin pelaamista, juoksemista, karaoken laulamista, soutamista, älypää-pelien pelaamista, tietovisoja, internetissä surffailua,

Lempimusiikkiani ovat: Euroviisubiisit, elokuvamusikaali, rokki ja poppi, tekno, latino, soul ja reggae. Lempikirjojani ovat: Tuija Lehtisen kirjat.

Vastaukset sähköpostilla: minja.sihvonen(at)kotiportti.fi

Hei kaikki miehet: etsin elämänkumppania

5.12.2017

Hei kaikki miehet! Olen näkövammainen 30-vuotias luotettava, mukava ja huumorintajuinen nainen Tampereelta. Etsin elämänkumppania miehestä. Iällä ei ole väliä.

Harrastuksiini kuuluu klubitalolla ja Taimi kahvilassa käynti. Pidän tv:n katselusta, Salatuista elämistä ja Uuno Turhapurosta. Etsin samanhenkistä miestä elämänkumppaniksi. Ottakaa rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: salskis87(at)gmail.com

Etsin 29-32-vuotiasta kaveria ja kirjekaveria ympäri Suomea

4.12.2017

Olen Minna. olen 29 vuotta ja asun Lieksassa. Etsin 29-32- vuotiasta kirjekaveria ja kaveria ymppäri Suomea.

Harrastuksiini kuuluu: Päiväkirjan kirjoitaminen, värityskirjan väritäminen töissä, lukeminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirttäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkailu, Tv ja leffat. Lempiruoka on makaroonilaatikko. Lempikirja on valehtelijan päiväkirja. Lempiartistit ovat Sanni, Suvi teräsniska, Jannica b, Tuure Kilpeläinen, Laura voutilainen ja Jari sillanpää. Lempielokuvat kaikki suomeksi puhutut animaatiot. Lempisarjat ovat Satuhäät, Neljät häät suomi, Salkkarit, Uusi päivä sekä Ensitreffit alttarilla. Käyn taikussa maamamtaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin. Voidaan vaihdella puhelin numeroita kirjeitse.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammliitto/Verneri
Nimimerkki Minna K
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin ihanaa neitokaista elämänkumppanikseni

28.11.2017

Olen romanttinen, herkkä, luotettava, kärsivällinen, erittäin huumorintajuinen ja sosiaalinen nuori mies Kuopiosta. Olen syntynyt 1983.

Minulle on aivan sama, onko kumppanini kävelevä vai pyörätuolissa, koska olen itsekin pyörätuolissa.

Jokainen ihminen pitäisi hyväksyä sellaisena kun hän on.

Minä haluaisin rinnalleni jonkun, jonka kanssa voin jakaa ilot ja murheet sekä kenen kanssa voin olla onnellinen.

Harrastan rakkauslaulujen sanoittamista ja yleensä kirjoittamista. Minusta on mukava auttaa muita ihmisiä henkisesti.

Tykkään vapaa-ajalla pelata ”pleikkaria” ja myös katsoa elokuvia laidasta laitaan.

Tykkään kaikenlaisesta musiikista ja kaikista kulttuureista.

Minusta on ihanaa matkustaa silloin tällöin ulkomaille ja mukava tutustua uusiin ihmisiin sekä kulttuureihin.

Kaikkien ihmisten pitäisi muistaa, että vaikeista ajoista huolimatta kukaan ei saisi jäädä yksin.

Unelmanaiseni olisi erittäin romanttinen, huumorintajuinen, myös härskin huumorin suhteen, avarakatseinen ja hänen kanssaan voisi puhua kaikista asioista. Hän olisi myöskin herkkä, fiksu ja rohkea, joka uskaltaisi tarttua uusiin haasteisiin ja hän ajattelisi myös muitakin ihmisiä eikä vain itseään.

Seksin tulisi olla tärkeä osa parisuhdetta. Lisäksi meikäläinen on ollut aina hulluna pitkähiuksisiin neitokaisiin.

Haluaisin auttaa unelmieni neitokaista ja tahtoisin myös, että sinulla olisi turvallinen elämä ja hyvä tulevaisuus. Perheen perustaminen ja suvun jatkaminen kanssasi olisi myös yksi unelmistani.

Ja ennen kaikkea haluaisin tehdä sinut onnelliseksi!

Rakkaudella Johannes

Vastaukset sähköpostilla: johannes.hamalainen(at)gmail.com

Etsin 20-30-vuotiasta tyttöystävää Joensuun läheltä

21.11.2017

Hei! Olen joensuulainen 25-vuotias nuorimies. Etsin 20-30-vuotiasta tyttöystävää mielellään läheltä Joensuuta, noin 100 kilometrin säteellä.

Harrastan urheilua: kuntosalia ja juoksua. Olen fiksu, ystävällinen, avoin, luotettava ja melko rehellinen. Olen lievästi kehitysvammainen. Terveisin Tomi Makkonen.

Vastaukset sähköpostilla: tomi.makkonen32(at)gmail.com

Elämänkumppani hakusessa

20.11.2017

Hei kaikki naiset! Täällä vapaa mies etsii sitä oikeaa naista. Olen 31-vuotias huumorinjuinen mukava mies. Olisi mukava viettää jo joulukin yhdessä. Otappa rohkeasti yhteyttä!

Vastaukset sähköpostilla: 1986pekka(at)gmail.com

Etsin vapaata naista Turun seudulta

13.11.2017

Hei vaan! Tässä olisi nyt ihan mukava, vapaa, terve, siisti, raikas, hellä, rohkea, avoin, huumorintajuinen työssäkäyvä 58-vuotias miehekäs mies Turusta. Etsin sydänystävää naisesta. Harrastan ulkoilua, kuuntelen musikkia ja katson televisiota.

En tupakoi, en juo alkoholia. Olen 175cm pitkä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Joakim
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin Satakunnan ja Pirkanmaan alueelta naista parisuhteeseen

1.11.2017

Moi! Olen 34-vuotias vapaa mies Ulvilasta. Asun omassa asunnossa.

Haen tositarkoituksella elämäänkumppania naisesta. Olen luotettaava, rehellinen ja hauska. Käyn töissä.

Naisen iällä ei ole välliä ja haluaisiin löytää sen oikeaan. Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla juhakirvesniemi83(at)gmail.com

 

Etsin 35-45-vuotiasta naisystävää

25.10.2017

Olen Pasi, 38-vuotias näkövaimmainen nuorimies Jyväskylästä. Harrastuksiini kuuluu järjestötoiminta, vesijumppa, kuntosali, ystävien kanssa oleilu, sekä matkustelu. Minun lempi TV-ohjelmani on Salatut elämät sekä urheilu- ja musiikkiohjelmat. Mielibändini on Haloo Helsinki ja mieliartistini ovat Jenni Vartiainen, Chisu, Suvi Teräsniska ja Sanni. Luonteeni on huumorintajuinen, sosiaalinen ja tulen kaikkien kanssa juttuun. Hyväksyn erilaiset ihmiset ja olen kohtelias ja avulias. Toivottavasti sinäkin olet samankaltainen.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Pasi
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naispuolisia kavereita Satakunnan alueelta

19.10.2017

Asun Kokemäellä. Käyn töissä Hovipajassa, jossa teen käsitöitä. Tykkään tehdä myös kotona käsitöitä. Olen kihloissa, mutta haen uusia kavereita ja ystäviä. Kavereita ei ole koskaan liikaa.

Haen erityisesti kirjekavereita ja ystäviä. Harrastan lenkkeilyä ja kesäisin uintia sekä musiikin kuuntelua ja sanoittamista.
Laulan myös karaokea viikonloppuisin poikaystäväni kanssa ja katsellaan DVD- elokuvia. Haen naispuolisia kavereita Satakunnan alueelta. Kokemäki/Pori erityisesti.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Teija
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin naisystävää

19.10.2017

Olen mukava 33-vuotias mies Turusta. Olen sinkku. Etsin naisystävää.

Vastaukset sähköpostilla: frimanantti(at)gmail.com

Etsin noin 30-vuotiasta miestä kumppaniksi ja tyttöjä kirjeenvaihtokavereiksi

16.10.2017

Hei! Olen 31-vuotias sokea nuori nainen Keski-Suomesta. Olen rauhallinen, iloinen ja huumorintajuinen. Harrasta musiikin tekemistä ja kuuntelemista sekä käyn laulutunneilla ja laulamassa karaokea. Lempibändini on Haloo Helsinki. Tykkään katsoa Salattuja Elämiä ja harrastan kirjojen ja biisien kirjoittamista. Lisäksi harrastan uimista ja ratsastusta. Jos sinulla on samoja kiinnostuksen kohteita, ota minuun yhteyttä.

Vastaukset kirjeella:
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Hannele
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria

12.10.2017

Heippa! Olen Sami, 31-vuotias mies Joutsasta ja etsin kirjekaveria. Minulla on downin syndrooma. Olen sosiaalinen ja iloinen nuori mies ja juttua kyllä piisaa! Olen kaupassa töissä ja harrastuksiini kuuluu rumpujen soittelu, kuvataidekerho ja pleikkarilla pelailu. Pidän kovasti musiikista, elokuvista ja karaokesta. En käytä alkoholia tai tupakkaa ja toivoisin ettet sinäkään. Ota yhteyttä sähköpostitse ja kerro itsestäsi!

Vastaukset sähköpostilla samitorvinen10(at)gmail.com

Etsin naista kirjeenvaihtokaveriksi

9.10.2017

Minun nimi on Aki ja etsin naista kirjeenvaihtokaveriksi. Käyn töissä. Harrastan luonossa liikkumista, musiikkin kuuntelua. Eipä sitä tiedä, vaikka löytäs tätä kautta sen oikean ihmisen vierelle.

Vastaukset sähköpostilla: akikarjalainen(at)live.fi

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Aki
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 44-46-vuotiasta miesystävää

9.10.2017

Täällä kirjoittelee 45-vuotias nainen Jämsästä. Haluaisin 44-46-vuotiaan miesystävän.

En tupakoi, minulla ei ole ajokorttia. Harrastan elokuvien katsomista, ulkona liikkumista, joten olisi mukavaa jos tykkäisit joko elokuvien katsomisesta tai ulkoilusta sekä myös tykkäät matkustella ulkomailla kuten itse tykkään. Kirjoittele minulle. Terveisin Tiina Heinonen Jämsästä.

Vastaukset sähköpostilla: vientsu(at)hotmail.com

Etsin 25-30-vuotiasta tyttöystävää

2.10.2017

Hei! Olen Petri Morosoff ja asun Pieksämäellä. Etsin tyttöystävää 25-30-vuotiaista naisista. Tykkään pelata videopelejä ja käydä uimassa. Käyn myös työtoiminnassa viitenä päivänä viikossa.

Vastaukset sähköpostilla: petri.morosoff(at)outlook.com

Etsin 18-21-vuotiaita naisia Joensuun alueelta

25.9.2017

Moro! Etsin 18-21-vuotiaita naisia Joensuun alueelta. Minä tykkään Jokipojista. Toivottavasti tykkäät Jokipojista tai Barcelonasta (jalkapallosta). Minulle voi laittaa kirjepostia. Odottelen kirjettäsi.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Jouni
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 24-29-vuotiasta miestä

25.9.2017

Hei! Olen Enni Tuominen. Ikäni on 24 vuotta. Asun Orimattilassa yksin, ei ole lemmikkiä. Tykkään tehdä ruokaa. Tykkään joskus pelata PS4- tai PS2-pelejä ja katsella televisiota. Käyn lenkillä ja kuuntelen jonkun verran musiikkia. Joskus käyn ulkona syömässä. Tykkään käydä joskus konserteissa, elokuvissa. Joskus tykkään käydä kirpputoreilla katselemassa. Olen töissä neljänä päivänä viikossa.

Haluisin kiltin ja huumorintajuisen miehen iältään noin 24-29-vuotias. Olisi kiva, jos mies asuisi lähellä, ei liian kaukana.

Vastaukset sähköpostilla: enni.susanna(at)gmail.com

Etsin mukavaa tyttöä seurusteluun!

28.8.2017

Hei sinä 18-24-vuotias tyttö! Olen 22-vuotias nuorimies Jake Keisala. Olisi kiva tutustua ja chättäillä Skypessä ja Facebookissa.

Asun Viitasaaressa, mutta paikkakunnallasi ei niin väliä. Harrastan koiran kanssa ulkoilua, kuntosalia, uimista. Tykkään kokkailla, katsella kotimaista hömppää teeveestä, kuuntelen musiikkia muun muassa suomipoppia ja rokkia, joskus laulan karaokea. Olen lievästi kehitysvammainen ja sinäkin voit olla!

Vastaukset sähköpostilla: jake.joonatan(at)hotmail.fi

Etsin 46-60-vuotiasta naista Raumalta päin

28.8.2017

Hei! Täällä on edelleen vapaa 46-vuotias mieshenkilö Raumalta. Kaipaan elämääni naista, jonka ikä on noin 46-60 vuotta. Sellaista naista, jonka kanssa voi käydä kirpputorilla ja kirjastossa myös ja pankissa ja kaupassa.

Olen rehellinen ja rauhallinen ja määrätietoinen mies. Minulla on ruskeat silmät ja ruskea tukka. Kirjoita minulle sähköpostia. Toivoo Ari Olkkonen Raumalta päin.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Etsin tositarkoituksella 25-30-vuotiasta poikaystävää Keski-Uudeltamaalta

22.8.2017

Hei! Olen Sintsa ja etsin poikaystävää tositarkoituksella. Olen 24-vuotias. Asun omassa kämpässä. Käyn koulua Aino ja Oiva taidelinjalla Seurakuntaopistolla Järvenpäässä. Musiikkimakuni on laaja. Harrastan vesiliikuntaa, jumpaamista, omien rap-laulujen tekemistä ja julkaisemista Youtubeen.

Elämänkumppanilla saisi olla ikää 25-30 vuotta. Olisi kiva, jos asuisit Keravalla, Järvenpäässä, Tuusulassa, Sipoossa tai Mäntsälässä.

Olen lievästi kehitysvammainen. Toivoisin sinunkin olevan. Toivon sellaista elämänkumppania, joka ei polta eikä juo paljon alkoholia. Olen kiva, ystävällinen, rehellinen, puhelias, sydämellinen, kaunis, mukava ja luotettava.

Ottakaa yhteyttä!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Sintsa
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 40-55-vuotiasta naista

15.8.2017

Hei! Olen 49-vuotias sinkkumies Torniosta. Olen rehellinen ja rauhallinen. Harrastan musiikin kuuntelua, kitaran soittoa ja lenkkeilyä. Minulla on diabetes ja käytän mielialalääkitystä. Kaipaan elämääni naista noin 30-55-vuotiasta. Voit olla mistäpäin Suomea tahansa. Kirjoitellaan..

Vastaukset sähköpostilla: hape68(at)suomi24.fi

Etsin tyttöystävää

14.8.2017

Olen Antti ja etsin tyttöystävää. Juon kahvia ja olen hauska 33-vuotias mies Turusta. Laita viestiä tulemaan!

Vastaukset sähköpostilla: frimanantti(at)gmail.com

Etsin noin 50-vuotiasta naista Porvoon alueelta kirjeenvaihtoon ja kahviseuraksi

31.7.2017

Olen 58-vuotias mies. Liikun sähköpyörätuolilla ja lyhyitä matkoja kävellen. Minulla on puhevamma, käytän tulkkeja apuna. Tutut ymmärtävät helposti minua.

Pidän uimisesta, torilla käymisestä, lehtien lukemisesta, TV:n katselusta ja niin edelleen.

Toivon sinun olevan suhteellisen hyväkuntoinen ja omillaan toimeen tuleva, iloinen. Ei haittaa vaikka sinullakin olisi sähköpyörätuoli. Silloin on mukava kulkea yhdessä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jukka
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin 40-vuotiasta naista

27.7.2017

Olen Tomi, 42-vuotias mies Joensuusta. Olen hyvin yksinäinen ja etsin samanikäistä naista. Käyn kuntosalilla kerran viikossa ja Aspan ryhmissä 1-3 kertaa viikossa. Minulla on auto, joten välimatka ei ole este. Olen raitis ja savuton.

Vastaukset sähköpostilla: tomi.heiskanen(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Tomi H
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Hei kaikenkarvaiset ihmiset!

18.7.2017

Täällä olisi eräs nuorimies Heinolasta. Olisi mukava saada lisää uusia hyviä ystäviä, joiden kanssa voisin viettää aikaa. Olisi kiva käydä eri paikoissa, tapahtumissa ja niin edelleen.

Oma ikä on 29 vuotta, mutta pian tämä ikä saa yhden numeron lisää. Olen läskikerhon jäsen, en komeudella varustettu, vähän vammainen ja nörtti.

Jotta voisimme tutustua lisää, jutella ja kenties joskus tavata, ota minuun yhteyttä sähköpostilla, jos kiinnostaa :).

Vastaukset sähköpostilla: breaking_dexter(at)suomi24.fi

Etsin kirjeenvaihtokaveria

17.7.2017

Heips!

Olen Marja. Ikäni on 37 vuotta. Minulla kehitysvammaisuutta ja kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Haluaisin sinusta kirjeenvaihtokaverin. Ikäsi saisi olla 36-50 vuotta. Toivoisin, että olet nainen. Ei miehille.

Luonteeltani olen rauhallinen, iloinen, sosiaalinen, kaikkien kanssa toimeen tuleva. Harrastuksiini kuuluu: kirjeenvaihto, sisustaminen, akvaarion hoito ja kokkaaminen.

Eikun kynä kauniiseen käteen ja kirjettä tulemaan.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Marja H.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeystävää/tyttöystävää

17.7.2017

Olen Mikko, 44-vuotias mies Kaavilta. Etsin 35-44-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon ja jos kolahtaa, niin mahdollisesti myös tyttöystäväkseni.

Harrastan frisbeegolfia ja karaokea. Käyn työssä kaupassa ja toimintakeskuksessa.

Ota yhteyttä!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Mikko T.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin sähköpostikavereita

17.7.2017

Moro ihmiset! Kirjoitelkaahan minulle päin. Voisit olla suunnilleen 35-45 vuotias. Olen itse syntynyt 1980.
Asun Forssassa. Hoidan itse omat asiani. En ole työssä.

Pidän ulkoilusta, kirjastoista ja lukemisesta, kirpputoreista. Olen mukana paikallisen mielenterveys seuran toiminnassa. Yksi mukavimmista harrastuksista mitä tiedän on lavatanssi jumppa.

Tupakkaa en polta ja alkoholia käytän tosi vähän. Baareista minua et löydä. Joskus olen itsepäinen ja temparamenttinen nainen.

Rauhallisesti ja rennosti tutustuen. Ilon kautta. 🙂 Kenties voidaan joskus tavatakin.

En mä halua asettaa sinulle suuria vaatimuksia. Tärkeintä on, että pidämme toisistamme ja voidaan jakaa suruja ja tuplata iloja.

Minulla on lievä kehityksen viivästymä.

Vastaukset sähköpostilla: jenskuojanen(at)gmail.com

Etsin 35-49-vuotiaita kirjeenvaihtokavereita

12.7.2017

Hei! Olen Outi, 40-vuotias nainen, jolla on todettu tarkemmin määrittelemätön kehitysvamma. Työskentelen siivous alalla. Harrastan lukemista, kirjeenvaihtoa, musiikin kuuntelemista ja ulkoilua. Pidän syksystä, joulusta, lumisateesta, rauhallisista koti-illoista, pitkäaikaisesta kirjeenvaihdosta, kokeilla erilaisia teemakuja, hevosista ja kirpputoreilla kiertämisestä. Etsin muutamaa uutta pitkäaikaista kirjekaveria perinteiseen kirjeenvaihtoon. Ikää voisi olla 35-49 vuotta.

Vastaukset sähköpostilla: tarina1(at)luukku.com

Etsin kirjekaveria

10.7.2017

Hei. Olen 41-vuotias mies Vaajakoskelta. Harrastan pyöräilyä, salibandyä ja lukemista. Haluaisin ruveta kirjeenvaihtoon sinun kansasi, joka luet tämän.

Vastaukset sähköpostilla: lainesami6(at)gmail.com

Etsin kirjekaveria parikymppisistä nuorista

10.7.2017

Etsin kirjekaveria parikymppisistä nuorista. Itse olen 25-vuotias. Harrastan musiikin kuuntelua YouTubessa ja asun Joensuun lähellä.

Vastaukset sähköpostilla: titta.akkila(at)hotmail.com

Etsin 45-50-vuotiasta naista

4.7.2017

Hei! 55-vuotias poikamies etsii 45-50-vuotiasta naista tositarkoituksella Pohjois-Savon, Etelä-Savon ja Keski-Suomen alueelta. Asun Pohjois-Savossa Rautalammilla.

Harrastuksiini kuuluvat punttisalilla käynti, juokseminen ja lavatansseissa käynti. Musiikkimakuuni kuuluvat pääsääntöisesti iskelmämusiikki. Päivisin käyn töissä paikallisessa työkeskuksessa mattoja kutomassa. Toivoisin löytäväni raittiin ja luonteeltaan rauhallisen naisen.

Vastaukset sähköpostilla: teuvo.pontynen(at)gmail.com

Etsin noin 60-vuotiasta miestä

3.7.2017

Olen 61-vuotias nainen Kuopiosta. Olen huumorintajuinen. Harrastan lenkkeilyä ja leivontaa.

Etsin noin ikäistäni miestä Kuopion alueelta ensin kirjeenvaihtokaveriksi. Myöhemmin voisimme mahdollisesti tavata esimerkiski lenkkeilyn ja kahvittelun merkeissä.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto / Verneri
Aino
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää Pohjanmaalta

28.6.2017

Olen 24-vuotias mies ja etsin suunnilleen samanikäistä romanttista tyttöystävää-riiuu kumppania Pohjanmaalta.

Olen kotoisin Seinäjoelta. Harrastan luonnossa liikkumista ja eläimet kiinnostavat minua. Pidän kirjojen lukemisesta,  kokkailusta ja ruuanlaitosta. Lettuja osaan tehdä hyvin. En tupakoi, enkä juo alkoholia ja toivoisin, että et sinäkään polta tai juo paljon.

Olen huumorintajuinen nuori mies. Tykkään söpöistä flikoista, otathan rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: jani.niemi1992(at)gmail.com

Etsin 24-30-vuotiasta tyttöystävää

28.6.2017

Olen 29-vuotias mies Lohjalta. Haen 24-30 vuotiasta naista Helsingin ja Uudenmaan alueelta. Luonteeltani olen mukava, rehellinen, rauhallinen, kiltti ja luotettava. Toivoisin sinun asuvan suunnilleen Uudenmaan alueella, että voidaan myös nähdä. Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla

Vastaukset sähköpostilla: sepiboy1987(at)gmail.com

Etsin tositarkoituksella miestä Pirkanmaalta

28.6.2017

Olen Minna Randelin. Olen 32-vuotias ja asun Vilppulassa. Istun pyörätuolissa. Etsin poikakaveria, jonka kanssa voisin kirjoitella.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna Randelin
Viljatie 4 A
00700 Helsinki