Kirjeenvaihto

Etsin 18-25-vuotiasta tyttöä kirjeenvaihtokaveriksi

24.4.2017

Moi! Olen 22-vuotias nuorimies Porvoosta. Olen iloinen, seurallinen, luotettava ja ymmärtäväinen. Harrastan ulkoilua ja liikuntaa.

Etsin kirjeenvaihtokaveria tytöistä iältään 18-25 vuotta. Mielellään Etelä-Suomesta.

Vastaukset sähköpostilla: jyri.j.hirvonen(at)gmail.com

Etsin 33-34-vuotiasta miestä

20.4.2017

Hei. Olen lievästi kehitysvammainen 34-vuotias nainen Nummelasta. Asun itsenäisesti, eikä minulla ole edunvalvojaa. Etsin tositarkoituksella 33-43-vuotiasta miestä, jolla ei ole edunvalvojaa.

Olen itse uskossa, sunnuntaina käyn helluntaiseurakunnassa. Toivon, että haluat lähteä helluntaiseurakuntaa.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haluaisin kirjeenvaihtoon collie-koiran omistajien kanssa

18.4.2017

Hei, täällä 41-vuotias Sirpa Puskala Ylistarosta. Etsin kirjeenvaihtoon sellaisia ihmisiä joilla on collie-koira. Haaveena itselläni on saada joskus sellainen. Minulla ja kumppanillani on tällä hetkellä kolme kissaa. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja olisi kivaa, kun löytyisi yhteinen puheenaihe.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Sirpa P.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 32-44-vuotiasta tyttöystävää

18.4.2017

Moikka! Täällä huhuilee 42-vuotias mies Pälkäneeltä. Olen iloinen, seurallinen, luotettava ja ymmärtäväinen.

Harrastan ulkoilua ja musiikin kuuntelua. Etsin tyttöystäväksi sinua 32-44-vuotias rehellinen nainen.

Vastaathan puhelinnumerosi kera. Kuva olisi ihana yllätys. Soittelemisiin!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Pirkanmaa
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 30-45-vuotiasta poikaystävää

18.4.2017

Olen 33-vuotias nainen Keski-Suomesta. Haen itselleni poikakaveria.

Minun harrastuksiini kuuluvat hevoset sekä konserteissa käynti. Olen luonteeltani rauhallinen, rehellinen, luotettava ja hauskin tyyppi.

Toivoisin, että olisit 30-45-vuotias mies, luotettava, rehellinen ja rauhallinen. Olisi mukavaa, jos asuisit Keski-Suomen alueella. Kaikki yhteydenotot ovat kuitenkin tervetulleita.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä osotteseen:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Laura T
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naista, jolla on Aspergerin oireyhtymä

11.4.2017

Etsin parisuhteen satamaan naista, jolla on Aspergerin oireyhtymä. Toivoisin, että asut pääkaupungin alueella eikä sinulla olisi lapsia.

Tykkään katsella parisuhdesarjoja, kuten Klikkaa mua
ja Ex-onnelliset. Toivon sinun olevan huumorintajuinen.
Harrastan runoutta, kaunokirjallisuuden lukemista
ja musiikin kuuntelua. Olen kasvis- ja kalaruokailija.
Minulla on kuuloyliherkkyys.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Mikko L.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 30-40 mukavaa ja seurallista miestä Kuopion seudulta

31.3.2017

Hei! Minä olen cp-vammainen nuori nainen. Etsin mukavaa ja seurallista 30-40 vuotiasta miestä. Minä olen itse 35-vuotias.

Minä harrastan anime-juttuja ja teatteria eli käyn näytelmäkerhossa, elokuvan katselua ja tietokoneella olemista. Liikun yleensä sähkömopolla ja kävellen, kesäisin polkupyörällä. Asun Kuopiossa ja toivon että löytäisin kaverin tältä alueelta.

Vastaukset sähköpostilla: paula.karhunen(at)gmail.com

Haen tavallista Pohjanmaalla asuvaa naista

31.3.2017

Haen tavallista maalla asuvaa naisia, joka asuu yksin isossa omakotitalossa. Sinulla saa olla lapsia tai ei vältämättä tarvise olla lapsia. Ikäsi saisi olla suunnilleen noin 19-44 vuotta. Olet vapaa ja harrastat jotain liikuntaa ja olet oma itsesi. En ole ajatustenlukija. Olet rauhalinen ja kiltti nainen.

Minun ikäni on 37 vuotta. Olen kiltti ja rauhallinen ja luotettava henkilö. Olen myös reipas ja oma-aloitteinen, innokas tekemään töitä. Harrastuksiani ovat salillakäynti ja lenkeily musiikin kuuntelu ja kesällä pyöräily.

Haluaisin viettää paljon aikaa kumppanin kanssa. Voisimme tehdä yhteisiä retkiä ja ulkoilla. Voit laittaa sähköpostia tai kirjoittaa kirjeen. Skypessä minut löytää nimellä Kent Johnsson. Haluasin ensimäisenä saada tuoreen valokuan sinusta.

Vastaukset sähköpostilla: audi2680kj(at)suomi24.fi

Vastaukset kirjeitse:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Kent
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 46-50-vuotiasta naista Raumalta päin

31.3.2017

Hei! Täällä on vapaa 46-vuotias mieshenkilö Raumalta. Kaipaan elämääni naista, jonka ikä on noin 46-50 vuotta. Sellaista naista, jonka kanssa voi käydä kirpputorilla ja kirjastossa myös ja pankissa ja kaupassa. Toivoo Ari Olkkonen Raumalta päin.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Haen 25-45-vuotiasta tyttöystävää

27.3.2017

Olen Rami 33-vuotias mies. Harrastan lasitaidetta, liikuntaa, lukemista, kirjoittamista ja musiikkia. Asun Reijolassa. Olen ollut jo pitkään sinkkuna.

Vastaukset sähköpostilla: ramihenrikkipussinen(at)luukku.com

Kirjeellä osoitteseen:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Rami
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella romanttista miestä

27.3.2017

Moikka kaikki! Olen näkövammainen 29-vuotias luotettava, mukava ja huumorintajuinen ja myös romantttinen ja herkkä nainen Tampereelta.

Etsin samanhenkistä miestä tositarkoituksella. Ethän juo alkoholia.

Vastaukset sähköpostilla: saltspuri870(at)gmail.com

Etsin 30-35-vuotiasta tyttöystävää

27.3.2017

Moi! Etsin seurustelukumppania 30-35-vuotiaista naisista. Harrastan pyöräilyä ja uintia tykkään myös videopeleistä. Asun Pieksämäellä

Vastaukset sähköpostilla: petri1986(at)outlook.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Petri M
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin mukavaa tyttöä seurusteluun!

27.3.2017

Hei 18-24-vuotias tyttö! Olen 22-vuotias nuorimies Jake. Olisi kiva tutustua ja chättäillä Skypessä ja Facebookissa.

Asun Keski-Suomessa, mutta paikkakunnallasi ei niin väliä. Harrastan koiran kanssa ulkoilua, kuntosalia, uimista. Tykkään kokkailla, katsella kotimaista hömppää teeveestä, kuuntelen musiikkia muun muassa suomipoppia ja rokkia, joskus laulan karaokea. Olen lievästi kehitysvammainen ja sinäkin voit olla!

Vastaukset sähköpostilla: jake.joonatan(at)hotmail.fi

Etsin kaveria, jonka kanssa voin jutella hengellisistä asioista

22.3.2017

Olen 34-vuotias kehitysvammainen nainen Nummelasta. Etsin kaveria, joka on uskossa ja joka lähtee minun kaveriksi helluntaiseurakuntaan tai raamattu-iltaan.

Jos olet uskovainen tai jos haluat tulla uskoon, kirjoita minulle. Toivon, että sinun ikäsi on on 33-43 vuotta.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Henna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

 

Etsin kirjekavereita

16.3.2017

Olen Minna. Olen 28 vuotta. Täytän toukokuussa 29 vuotta. Asun Lieksassa yksin rivitalossa. Etsin 28-30 vuotiaita kirjekavereita ympäri Suomea. Saa olla myös läheltäkin. 😊 Harrastuksiini kuuluvat jumppaaminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, musan kuuntelu, ruuanlaitto, leipominen, matkustaminen, valokuvaus, Tv, elokuvat ja herkkutelu…. 😊

Käyn eläkeläisenä töissä Taikussa maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin ja päivätoiminnoissa käyn torstaisin ja perjantaisin.

En kaipaa seurustelukumppania enää. Koska löytyi oikea Keski-Suomen läheltä. Mut miehet ja naiset saa kirjoittaa kirjeitä kirjekavereina. 😊

Vastaukset sähköpostilla: minna.kokko88@hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammliitto/Verneri
Nimimerkki Minna K
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin vapaata naista Turun seudulta

13.3.2017

Hei vaan! Tässä olisi nyt ihan mukava, vapaa, terve, siisti, raikas, hellä, rohkea, avoin, huumorintajuinen, työssäkäyvä 57-vuotias miehekäs mies Turusta. Etsin jotakin mukavaa, hellää, vapaata naista mieluimmin täältä Turun seudulta.

En tupakoi enkä ota alkoholia. Ja harrastan ulkoulua, kuuntelen musiikia, käyn lenkkillä ja katson TV.
Ja vastahan sitten minulle valokuvan keran. Nimimerkillä “Joakim”.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Joakim
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria

13.3.2017

Olen etsimässä kirjekaveria. Harrastuksiani ovat kävely ja kalastus. Asun Pohjois-Karjalassa. Terveisin Mara.

Vastaukset sähköpostilla: maranmutanen(at)gmail.com

Etsin 28-30-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria pääkaupunkiseudulta

9.3.2017

Etsin 28–30-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria pääkaupunkiseudulta.

Asun Espoossa Saunalahdessa. Olen 28 vuotta vanha. Harrastuksiini kuuluvat bändikerho, kirjapiiri ja nuorisoklubi. Harrastan sauvakävelyä ja elokuvia.

Tykkään muun muassa Anna Puun, Kirkan, Suvi Teräsniskan, Chisun, Nightwishin ja Bryan Adamsin kappaleista.

Käytän Facebookia. Kun olemme kirjoitellet jonkun aikaa, voimme tavata.

Vastaukset sähköpostilla: j.vainio(at)kolumbus.fi

Vastaukset kirjeella:
Kehitysvammaliitto / Verneri
nimimerkki J.Vainio
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveriksi miestä

8.3.2017

Olen Heidi. Olen 47-vuotias nainen Kouvolasta. Käyn päivätoiminnassa kolme kertaa viikossa.

Harrastan lenkkeilyä.Tykkään kuunnella musiikkia, katsella televisiota ja tehdä avustajan kanssa ristipistotöitä.

Etsin kirjeenvaihtokaveria miehistä, mutta haaveena olisi myös löytää poikaystävä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Heidi J.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella miestä Pirkanmaalta

1.3.2017

Olen Minna Randelin. Olen 32-vuotias ja asun Mäntässä. Harrastan elokuvien katselua ja ulkoilua. Etsin Pirkanmaalta luotettavaa miestä tositarkoituksella.

Vastaukset sähköpostilla: minnarandelin4(at)gmail.com

Etsin 35-36-vuotiasta naista tositarkoituksella

27.2.2017

Hei! Olen 37-vuotias sinkkumies. Etsin saman ikäistä naista seurustelumielessä, jonka kanssa jakaa ilot ja surut.

Minä käyn avotyössä K-kaupassa kolmena päivänä viikossa. Yhtenä päivänä olen töissä palvelukodilla.

Minä asun Kontiolahdella. Olen alun perin joensuulainen.

Harrastuksiini kuuluu pyöräily. Käytän Facebookia ja Skypeä. Teen joskus itse ruokaa. Tykkään myös katsella telkkaria. Lempiohjelmiani ovat Poliisit, Kotihälytys 112 ja tulliohjelmat. Etsin tositarkoituksella naista ikähaarukaltaan 35-36-vuotiasta.

Vastaukset sähköpostilla: niilo(at)sinkkonen.fi

Etsin 35-39-vuotiasta miestä Orimattilan alueelta

13.2.2017

Hei! Olen Satu Pirskanen. Ikäni on 35 vuotta. Asun yksin Orimattilassa yhdessä kissani kanssa.

Harrastan ratsastusta. Teen käsitöitä ja kävelen ja liikun paljon. Teen itse ruokaa. Tykkään joskus käydä leffassa, välillä ulkona syömässä ja joskus katselemassa kirputoreja. Välillä väritän värityskirjoja. Kuuntelen suomalaista musiikkia eniten joskus jotain ulkolaistakin musiikkia. Juon kahvia. Olen töissä 4 päivänä viikossa.

Etsin rinnalleni lähiseudulta miestä, joka on suunilleen samanikäinen 35-39-vuotis. Etsin kilttiä ja huumorintajuisia miestä. Sellaista, joka osaa laittaa ruokaa ja siivota. Sellaista, joka tykkää samoista asioista kuin minäkin.

Haluan rinnalleni urheilullisen nuoren miehen kenen kanssa voisin jakaa elämän asioita ja murheita ja muuta semmosta.

Olisi kivaa tehdä yhdessä jotain kivaa. Tykkään joskus käydä uimassakin. Tykkään pitää hevi-vaateita ja tykkään myös pitää löysiä vaateita.

Olen huumorintajuinen nuori nainen ja iloinen. Ota yhteyttä!

Vastaukset sähköpostilla: pirkanensatu(at)gmail.com

Etsin sitä oikeaa naista. Olethan yli 18-vuotias

30.1.2017

Hei! Täällä olisi 30-vuotias mies vailla sitä oikeaa naista. Koollasi tai iälläsi ei ole merkkitstä, kunhat olet yli 18 vuotta. Laittakaa rohkeasti viestiä.

Vastaukset sähköpostilla: 1986pekka(at)gmail.com

Etsin poikaystävää Keski-Suomesta

23.1.2017

Moikka! Olen 33-vuotias nainen Keski-Suomesta ja haen itselleni poikakaveria.

Minun harrastuksiini kuuluvat hevoset sekä joskus konserteissa käynti. Olen luoneltaaltani rauhallinen, luotettava ja hauskakin tyyppi.

Toivosin, että olisit 30-45 vuotias mies, luotettava, rehellinen ja rauhallinen. Olisi mukavaa, jos asuisit Keski-Suomen alueella, kaikki yhteydenotot ovat kuitenkin tervetulleita!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Laura T
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi ja seurustelukumppaniksi

16.1.2017

Moi, olen 42-vuotias mies, nimeltäni Joel. Olen helsinkiläinen ja asun Laajasalossa. Etsin noin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi sekä seurustelukumppaniksi.

Harrastan elokuvia, konsolipelejä, kävelyä sekä pullojen keräämistä. Olen luonteeltani tosi iloinen ja kiltti.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Joel
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin Turun seudulta vapaata naista

13.1.2017

Tässä olisi nyt ihan mukava, vapaa, terve, siisti, raikas, hellä, rohkea, avoin ja huumorintajuinen työssäkäyvä 57-vuotias miehekäs mies. Ihan täältä Turusta olen.

Etsin jotakin kivaa, vapaata, hellää naista elämän kaveriksi ihan tositarkoituksella sitten.

Olen siis päivisin töissä. Ulkoilen, kuuntelen musiikkia ja iltaisin katson televisiota. En tupakoi enkä ota alkoholia. Olen 175cm pitkä.

Pidäthän hauskoista koti-illoista mukavan päivän jälken. Vastathan minulle sitten valokuvan keran.

Vastukset sähköpostilla: korjaus2007(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/verneri
Nimimerkki Joakim
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtoystäviä

10.1.2017

Toivon kirjeenvaihtoystäviä. Etsin 45-60-vuotiaita kirjeenvaihtokavereiksi.

Itse olen 49-vuotias mies Lapista. Pidän elokuvien katselusta, musiikin kuuntelusta ja ihmisten kanssa olemisesta. Haluan uusia ystäviä.

Vastaukset sähköpostilla: eskojohannes.kuru@(at)gmail.com

Etsin elämänkumppania 20-25-vuotiaasta miehestä läheltä Järvenpäätä

2.1.2017

Etsin elämänkumppania 20-25-vuotiaasta miehestä. Olen 23-vuotias nuori nainen. Asun Järvenpäässä. Olen Sintsa.

Toivon sellaista miestä, joka ei polta eikä ryyppää. Minulla on lievä älyllinen kehitysvamma. Harrastan pilatesta, vesijumppaa, hevosten hoitoa, omien raplaulujen kirjoitusta ja discossa käyntiä. Lempimusiikkiani on pop rock, iskelmä ja rap.

Toivon, että pystyisit liikkumaan kanssani. Luonteeltani olen mukava, ihanan puhelias, kiva, ystävällinen ja kiltti. Toivon elämänkumppania läheltä Järvenpäätä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Sintsa
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 45-60-vuotiasta sinkkuleidiä

2.1.2017

Olen lievästi autistinen lapseton yksin asuva 60-vuotias mies Järvenpäästä. Asun omistamassani rivitalohuoneistossa, jossa olisi tilaa noin 45-60 vapaalle sinkkuleidille!

Olen uskovainen, luonteeltani rauhallinen, mutta ujo. Olen vähän liiaksikin omissa oloissani. Intohimona minulla on pitää asuntoni aina siivottuna ja järjestyksessä.

En tupakoi enkä juurikaan juo “limonaatia ruskeasta pullosta” (=alkoholia).

Harrastan valokuvausta, nikkarointia, piirtämistä. Matkustelu kuuluu myös mielipuuhiini ja yksinäisyyttäni yritän edes hetkeksi torjua risteilymatkoilla Tukholmaan.

Olen hoikkavartaloinen 170 cm pitkä tummatukkainen, ruskeasilmäinen.

Jos olet kiinnostunut minusta vaikka ensin kirjekaverina, niin ethän epäröi tarttua kynään tai tietokoneen hiireen niin katsotaan, jos kaksi yksinäistä näin saattaisivat ystävystyä!

Vastaukset sähköpostilla: pauli.antero.sihvola(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Saulis60
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella luotettavaa ja rehellistä naista

5.12.2016

kirjeenvaihto_juhakOlen 33-vuotias lievästi kehitysvammainen mies Kokemäeltä. Etsin tositarkoituksella luotettavaa ja rehellistä naista elämänkumppaniksi. Iällä ei ole mitään välliä.

Olen luotettava ja rauhallinen. Jos kiinostuit, niin ota yhteyttä. Minulla on snapchat nimellä juhetsu83.

Vastaukset sähköpostilla: juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Etsin kirjeenvaihtokaveria 27-34-vuotiaista naisista

30.11.2016

Hei! Etsin kirjeenvaihtokaveria 27-34-vuotiaista naisista.

Olen 32-vuotias mies Rääkkylästä. Harrastuksiani ovat uiminen ja lenkkeily. Tykkään myös katsella elokuvia. Salkkarit ovat suosikkisarjani ja niissä paras rooli on Aki Nikkisellä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Sami R.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin noin 33-vuotiasta tyttöystävää

30.11.2016

Olen Antti Friman 33 vuotta. Harrastan kitaran soittoa ja juon kahvia. Porin Ässät on lempijoukkueeni! Olen hyvin sympaattinen ja empatiakykyinen mies. Elän hetkessä ja nautin kaikesta pienistä vivahteista arjen keskellä. Tunnen, että olen myös hyvä sosiaalisilta taidoiltani sekä olen hyvin puhelias kaveri.

Toivon rinnalleni ihmistä, joka arvostaa elämää ja vaalii rakkautta, koska rakkaus on asia joka luo maailmaan merkityksen ja tunteen ja jokaisella olisi oikeus kokea se.

Kirjoitan tänne, koska haluaisin tuoda myös toisen elämään valoa ja tuoda puheen sorinaa ja lämpöä kylmiin jouluiltoihin.

Sinä, joka luet tämän voisit olla minuun yhteydessä. Koska ei sitä koskaan tiedä, josko minä olisin sinulle ja sinä minulle se oikea. Hyvät joulukuun alut silti lämmöllä sinulle lähetän.

Vastaukset sähköpostilla: frimanantti(at)gmail.com

Etsin 32-42-vuotiasta miestä

28.11.2016

Hei! Olen lievästi kehitysvammainen nainen Nummelasta ja etsin itselleni miestä tosi tarkoituksella.

Jos sinun ikä on 32-42 vuotta ja jos sinun pituus on yli 173cm, niin lähetä kirje tai Facebookissa kaveripyyntö. Olen Facebookissa nimellä Henna Koskela ja minulla on profiilikuvassa kissa sylissä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Henna K
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää tositarkoituksella

28.11.2016

Hei! Olen 29-vuotias mies Lohjalta ja haen 21-26-vuotiasta naista Uudenmaan alueelta. Luonteeltani olen rehellinen luotettava ja rauhallinen.

Olisi mukava jakaa ilot ja surut toisen kanssa.

Vastaukset sähköpostilla: sepiboy1987(at)gmail.com

Etsin 37-43-vuotiasta poikaystävää

24.11.2016

Hei! Haen lievästi kehitysvammaista sinkkupoikaystävää, ikä saisi olla 37-43 vuotta. Toivoisin, että olisit rehellinen, luotettava ja raitis ja savuton. Et petä etkä jätä. Et valehtele etkä kiusaa.

Olen 38-vuotias lievästi kehitysvammainen sinkkunainen Mäntyharjulta. Olen yksinäinen ja poikaystävä olisi kiva saada. Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilemista. Toivon pitkäaikaista poikaystävää. Laita itsestäsi kuva.

Vastaukset sähköpostilla: kissanpentu64(at)yahoo.com

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Johanna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 25-45-vuotiasta naista parisuhteeseen

24.11.2016

Hei! Olen 33-vuotias mies Joensuusta, asun Reijolassa. Harrastan lasitaidetta, liikuntaa, lukemista, kirjoittamista ja musiikkia.

Etsin naista tositarkoituksella. Ikä 25-45-vuotta. Ota rohkeasti yhteyttä. Minut tavoittaa myös Facebookissa nimellä Rami Pussinen

Vastaukset sähköpostilla: rami.pussinen1(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Rami
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin vapaata ja luotettavaa naista

21.11.2016

jukka-laaksonen_kirjeenvaihtoOlen 56-vuotias rauhallinen ja hyvin tunneherkkä mies. Harrastan musiikin kuuntelua, ristipisto-käsitöiden tekoa, elektronisten laitteiden kokoamista ja palapelien kokoamista.

Olen etsimässä vapaata ja luotettavaa naista. Terveisin Jukka.

Vastaukset söhköpostilla: jukka.p.2.n.laaksonen(at)gmail.com

 

 

Etsin 33-45-vuotiasta miestä Keski-Suomen

21.11.2016

Moi! ja etsin kumppania Keski-Suomen alueelta. Ikä saisi olla 33-45 vuotta ja lapsiakin saa olla.

Olen sinkkunainen. Harrastan heppajuttuja ja käyn uimassa.

Jos kiinnostaa, ottaakaa miehet yheyttä.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Etsin 40-45-vuotiasta naista kirjekaveriksi

21.11.2016

Olen 41-vuotias mies Vaajakoskelta. Haluaisin kirjeenvaihtoon 40-45-vuotiaan naisen kanssa. Harrastan lennokkien rakentamista, sählyä ja pyöräilyä.

Vastaukset sähköpostilla:
lainesami6(at)gmail.com

Etsin 25-30-vuotiasta poikaystävää

14.11.2016

Hei. Olen 26-vuotias nuori nainen Pieksämäeltä. Etsin 25-30-vuotiasta poikaystävää.

Pidän musiikinkuuntelusta, lenkkeilystä ja mesettämisestä.
Tulet kanssani toimeen hyvällä huumorintajulla, vilkkaudella ja hauskalla asenteella.

Vastaukset sähköpostilla: tiia.jokiaho89(at)gmail.com

Etsin kirjeenvaihtokaveria 45-50-vuotiaista miehistä Keski-Suomesta

14.11.2016

Olen lievästi kehitysvammainen 45-vuotias sinkkunainen Jämsästä. Etsin kirjeenvaihtokaveria noin 45-50-vuotiaista miehistä. Saisit olla alueelta Jämsä – Jyväskylä – Kuhmoinen – Mänttä.

Käyn avotyössä ja asun Jämsän keskustan alueella. Minulla on oma parveke,jossa voi istua kesäisin ja juoda kahvia.

Harrastuksiini kuuluu karaoken laulaminen ja zumba. Minulla on omat karaokelaitteet.

Luonteeltani olen huumorintajuinen ja muutenkin mukava.

Minut löytää Facebookista ja Skypesta nimellä Virpi Hyvärinen. Valokuva olisi kiva

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
nimimerkki Virpi
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Haluan tutustua uusiin ihmisiin

7.11.2016

Moikka! Olen 29-vuotias mies ja haluaisin tutustua uusiin ihmisiin. Iällä ei ole väliä. Tulen toimeen kaikkien ihmisten kanssa.

Vastaukset sähköpostitse: akikarjalainen(at)live.fi

Haen 22-32-vuotiasta elämänkumppania

7.11.2016

Hei! Olen Jussi, 32-vuotias mies Lahdesta. Käyn töissä S-Marketissa. Olen reipas nuori mies ja huumorintajuinen luotettava ja rehellinen.

Käyn elokuvissa ja Pelicansin kotiotteluissa. Käyn myös kavereiden kanssa iltaa istumassa kaupungissa. Katson kotimaisia sarjoja ja romanttisia elokuvia. Käyn myös kesäisin festareilla.

Haen ainoastaan elämänkumppania. Ikäsi voisi olla 22-32 vuoden väliltä. Toivoisin, että asut lähellä Lahtea.

Vastaukset sähköpostilla: jussikurkelan(at)gmail.com

Etsin elämänkumppania 24-34-vuotiaasta naisesta

7.11.2016

Hei! Olen 29-vuotias mies Kajaanista. Etsin elämänkumppania 24-34-vuotiaasta naisesta. Toivoisin sinun olevan kiltti, luotettava ja kanssani samoista asioista pitävä.

Tykkään liikkua ja kävellä luonnossa. Tykkään myös kokkaamisesta ja koti-illoista. Voit olla minkä kokoinen tyttö vain ei haittaa, kuhan vain yhteinen sävel löytyy.

Vastaukset sähköpostilla: akikarjalainen(at)live.fi

Etsin luotettavaa naista Etelä-Suomesta

1.11.2016

Hei. Olen 56-vuotias mies Etelä-Suomesta. Luonteeltani olen rauhallinen ja hyvin tunneherkkä. Harrastan musiikin kuuntelua, ristipistokäsitöiden tekoa, palapelien kokoamista ja elektronisten laitteiden kokoamista.

Etsin vapaata ja luotettavaa naista. Toivon rehellistä ja kunnioittavaa suhdetta.

Vastaukste sähköpostilla: jukka.2.laaksonen(at)outlook.com

Etsin seuraa 18-23-vuotiaista naisista

28.10.2016

Jake_kirjeenvaihtoMoi! Olen kohta 22-vuotias nuorimies Jake. Etsin seuraa noin 18-23-vuotiaista naisista. Harrastan ulkoilua koiran kanssa, uintia, kuntosalia, musiikin kuuntelua (suomi poppii, rokkii ja iskelmää), tykkään katsoa televisiosta urheilua, Salkkareita ja Hottiksia. Olen lievästi kehitysvammainen.

Olen myös Facebookissa!

Vastaukset sähköpostilla: jake.joonatan(at)hotmail.fi

Etsin tositarkoituksella 18-30-vuotiasta naista

28.10.2016

Lauri_kirjeenvaihtoOlen 24-vuotias sinkkumies Etelä-Karjalasta, jolla on aspergerin oireyhtymä. En ole kovin puhelias ja tulen helposti väärinymmäretyksi. Toiveena olisi löytää nainen tositarkoituksella.

Olen opiskellut kaksi ammattia. Mielestäni sanat luotettava, positiivinen, empaattinen, ahkera, tunnollinen ja luova kuvaavat minua hyvin.

Maaseutu, metsä, luonto ja eläimet ovat lähellä sydäntäni. Harrastuksiini kuuluvat lenkkeily (lähinnä kävellen ja pyöräillen), ratsastus ja kuntosalilla treenaaminen.

Tulevaisuudessa haluaisin muuttaa maaseudulle asumaan ja hankkia sinne muutamia eläimiä.

Etsin naista, joka olisi noin 18-30vuotias. Naista, jonka kanssa olisi jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja ajatuksia. Olisin tositarkoituksella liikkeellä. T:Lauri

Vastaukset sähköpostilla: lasse9(at)hotmail.fi