Kirjeenvaihto

Etsin tyttöä kaveriksi tai seurusteluun

19.4.2018

Olen 23-vuotias nuorimies Viitasaarelta. Kouluja olen käynyt Bovalliuksella Jyväskylässä ja nyt haen taas syksyllä kouluun. Harrastan musiikin kuuntelua Suomipop ynnä muuta ja telkusta Salkkareita ja kotimaista realitya.

Pidän myös koiran kanssa ulkoilusta, uinnista ja ruuan laitosta. Olen lievästi kehitysvammainen, ehkä sinä myös.

Yhteyttä on helpointa pitää Facebookin ja Skypen kautta!
Toivoisin tyttöystävää, mutta voidaan olla pelkkiä kavereitakin jos siltä tuntuu. Ota rohkeasti yhteyttä!

Vastaukset sähköpostilla: jake.joonatan(at)hotmail.fi

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jake Joonatan
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää ja elämänkumppania

16.4.2018

Hei! Olen Henri ja asun Etelä-Pohjanmaalla. Etsin tyttöystävää ja elämänkumppania. Olen 27 ja täytän 28 toukokuussa. Harrastan pyöräilyä ja kuntosalia. Olen luonteeltani iloinen ja huumorintajuinen, hauska ja rohkea. Otan asioista selvää ja toive on, että säkin olet sama luonne kun minä.

Toivon, että olet 28-32-vuotias, jämpti ja turvallinen. Ei saa olla hissukka. Ei ole väliä oletko tumma tai vaalea, onko sinulla polkkatukka tai pitkät hiukset, sillä ei ole väliä.

Vastaukset sähköppostilla: henri.jaakkosalomo(at)gmail.com

Etsin uskossa olevaa miestä

16.4.2018

Etsin kirjeenvaihtokaveriksi miestä, joka käy helluntaiseurakunnnassa ja on tehnyt uskon ratkaisun ja joka käy Juhannuskonferenssissa Keuruulla. Ikä saa olla 32 vuotta tai korkeintaan 44 vuotta. Itse olen lievästi älyllisesti kehitysvammainen 35-vuotias sinkku nainen Nummelasta ja olen uskossa.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Henna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kavereita kirjeenvaihtoon

16.4.2018

Etsin pitkäaikaisia kavereita kirjeenvaihtoon. Voidaan kirjoitella sähköpostilla, kirjeillä tai postikorteilla.

Olen pian 30-vuotias 2-vuotiaan pojan äitee Satakunnasta. Asun kihlattuni ja lapsen kanssa rivarissa. En ole tällä hetkellä työelämässä aivoinfartin ja halvaantumisen ja lievän masennuksen takia.

Harrastan valokuvausta, uimista, kirjeenvaihtoa, leipomista, ruuan valmistamista, kirpputoreulla kiertelyä, vertaistukiryhmän vetämistä (CRPS ja suomen kipu) ja pyörätuoli kelausta.

Luonteeltani olen avoin, empaattinen, huomaavainen, suvaitsevainen, yli kiltti, luotettava, hiljainen, syrjään vetäytyväinen, huumorintajuinen, rehellinen, pessimistinen, tunnollinen ja haavailevainen.

Heittäkää rohkeesti sähköpostia, niin tutustutaan ja ystävystytään ja piristetään postilaatikosta löytyvillä posteilla.

Vastaukset sähköpostilla: tuntematon.taisteluja(at)gmail.com

Etsin 25-35-vuotiasta sinkkumiestä

16.4.2018

Etsin 20-40-vuotiaista sinkkumiehistä seurusteluun tositarkoituksella ympäri suomea. Harrastuksiini kuuluu: Lukeminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirttäminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, Matkailu, valokuvaus, Tv, elokuvat. En polta enkä myöskään juo. Toivon, että et käytä tupakaa etkä alkoholia. Olisi kiva, jos sulla on auto. Voidaan vaihtaa puhelinnumerot vaikka sähköpostissa. Minut löytää myös Facebookista Minna Kokko Lieksa nimellä.

Vastaukset sähköpostilla: minna.kokko88(at)hotmail.com

Etsin 45-46-vuotiasta poikaystävää Keski-Suomesta

16.4.2018

Täällä kirjoittelee lievästi Kehitysvammainen nainen Keski-Suomesta. Etsin poikaystävää Keski-Suomesta Jyväskylän ja Jämsän alueelta. Ikä saisi olla siinä  45-46 vuotta. Itse olen 45-vuotias.

Voit istua pyörätuolissa tai olla kävelevä. Itse istun pyörätuolissa.

Vastaukset sähköpostilla: vientsu(at)hotmail.com

Etsin 18-35-vuotiasta omaa kultaa

4.4.2018

Hei Löytyiskö täältä ketää ihanaa 18-35-vuotiasta lievästi kehitysvammaista naista, joka kaipaa rakkautta ja omaa kultaa elämään?

Täällä olisi Pohjois-Pohjanmaan alueelta kiltti ja huolehtiva 28v mies, joka varmasti mielellään tykkäisi tutustua sinuun. Haaveni on löytää tyttöystävä oma rakas, mutta kirjeenvaihtoystäväkin myös kelpaa. Minuun saa yhteyttä sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: Pete-Lius@mail.com

Etsin tyttöystävää ympäri Suomen

3.4.2018

Moi! Minä olen Petri. Etsin tyttöystävää kaikkialta päin Suomea. Harrastan uimista, videopelejä ja kuntosalia. Tykkään myöskin musiikin kuuntelusta.

Vastaukset sähköpostilla: petri.morosoff(at)outlook.com

Elämänkumppani hakusessa

22.3.2018

Olen 30-vuotias mies Lohjalta. Haen elämänkumppanikseni 22-30-vuotiasta naista Uudenmaan alueelta.

Luonteeltani olen mukava, rehellinen, luotettava, hyväsydäminen ihminen. Alkoholia käytän joskus ja sekin on kohtuudella. Tupakoi en, ja toivoisin että et sinäkään. Olisi kiva löytää se oikea rinnalle, jolle kertoa ilot ja surut sekä olla toisen tukena. Harrastuksiin kuuluu lenkkeily ja salilla käynti. Minulle voi laittaa sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla: sepiboy1987(at)gmail.com

Etsin tyttöjä kirjeenvaihtoon

19.3.2018

Etsin tyttöjä kirjeenvaihtoon kanssani. Samaikäisiä kuin minä. Täytän heinäkuussa 40 vuotta. Asun Kytösanvuon asuntolassa Seinäjoella. Kuuntelen musiikkia. Katselen elokuvia. Käyn kirppareilla ja pyöräilen. Olen fiksu mies enkä puhu tyhmiä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Tommi L
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin noin 30-vuotiasta tyttöystävää

19.3.2018

Hei! Olen 31v. kivannäköinen mies Paimiosta (Varsinais-Suomi, Turun lähellä). Toiveissa on löytää seurustelukumppani noin ikäisestäni tai nuoremmasta naisesta.

Pidän leffoista, treffeistä esimerkiksi syömisen merkeissä, jääkiekon seuraamisesta ja jalkapallon pelaamisesta. Musiikinkuuntelu on myös mukavaa. Toivon vastauksia sähköpostiin, voidaan sitten vaihtaa puhelinnumerot ja soitella. Moikka!

Vastaukset sählöpostilla: mikkokallematias(at)gmail.com

Etsin kirjekaveria

13.3.2018

Hei! Olen 40-vuotias nainen, etsin kirjekaveria. Harrastan kävelyä, pyöräilyä  ja kuuntelen musiikkia. Asun Sastamalassa. Olen myös Facebookissa, joten tavoitat minut myös sieltä. Nimeni on Mirja Saarivuori.

Vastaukset sähköpostilla: mirja7962(at)gmail.com

Etsin 25-35-vuotiasta naista pääkaupunkiseudulta ystäväksi tai tyttöystäväksi.

12.3.2018

Olen Akseli. 31-vuotias autismin kirjolla oleva huumorintajuinen mies. Tykkään jääkiekosta ja urheilusta, mutta olen toisinaan myös mukavuudenhaluinen. Olen täsmällinen ja luotettava.

Etsin 25-35-vuotiasta pääkaupunkiseudulla asuvaa naista ystäväksi tai tyttöystäväksi. Toivoisin, että olet rauhallinen, huumorintajuinen ja sopusuhtainen. Tykkäisin käydä kanssasi kävelyllä, kuntosalilla ja ravintolassa syömässä, katsoa telkkaria, juoda aamukahvit yhdessä, viettää aikaa kaupungilla ja laittaa ruokaa.

Jos kiinnostuit ja haluaisit tutustua minuun, olethan yhteydessä sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: akseli.aaltola(at)gmail.com

Etsin 46-60-vuotiasta naista Raumalta päin

26.2.2018

Hei! Löytyykö 47-vuotiaalle miehelle ihana ja herttainen hurmaava elämän nainen? Olisi kiva tavata. Olen rauhallinen ja sopusuhtainen ja kiltti mies. Harrastan pyöräilyä ja kirjastossa ja joskus haroin käyn kirpputoreilla.

Jos tunnet samoin, niin kirjoita vapaalle miehelle. Olisi kiva tava sinua ihan livenä, ettei minun tarvitse yksi olla. Minä kyllä tykkään olla sinun kanssa ihan kahdestaan. Ota yhteyttä! Toivoo Ari Olkkonen Raumalta päin.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari Olkkonen
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Rakkautta etsimässä

21.2.2018

Hei kaikki naiset! Täällä vapaa mies etsii sitä oikeaa naista. Olen 31-vuotias huumorinjuinen mukava mies. Asun Etelä-Pohjanmaalla. En juo enkä polta. Kirjoittele, jos olet sitä oikeaa miestä vailla.

Vastaukset sähköpostilla: 1986pekka(at)gmail.com

Etsin 50-55-vuotiasta miestä kirjeenvaihtoon

19.2.2018

Hei! Olen yksinasuva, yksinäinen 54-vuotias nainen pohjoisesta. Haluaisin kirjeenvaihtoon 50-55-vuotiaan miehen kanssa, jolla ei ole mielessä muu kuin ystävyys. Eli seksinkipeät miehet, ei tarvitse kirjoittaa.

Toivoisin, että olet puhelias, huumorintajuinen, mukava, rehellinen, et käytä alkoholia etkä tupakkia.

Pidän musiikin kuuntelusta ja erityisesti vanhat iskelmät ovat tärkeä juttu. Toivottavasti olet myös musiikin ystävä. Pidän myös matkustelusta.

Oletko sinä juuri se, jonka kirjeet piristäisivät ysinäisiä iltoja? Tutustutaan kirjeiden kautta. Odotan postia kovasti.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimi Sirpa S.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin poikaystävää

19.2.2018

Hei miehet! Täällä olisi yksi lievästi kehitysvammainen 24-vuotias nuori nainen. Asun omassa asunnossa. Etsin poikaystävää tosi tarkoituksella. Ikää sinulla saisi olla 25-30 vuotta. Voisit asua vantaalla, Tuusulassa, Järvenpäässä tai Sipoossa. Toivoisin, että olisit sellainen mies. joka ei polta eikä ryyppää.

Harrastan vesijumppaa, omien rap-lalulujen sanojen kirjoittamista. Tykkään tehdä ruokaa ja kuunnella musiikkia. Koulutuksestani kerron kirjeessä.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Sintsa
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria

19.2.2018

Hei! Etsin itselleni kirjekaveria. Asun Kuhmossa. Istun pyörätuolissa. Voisimme kirjoitella vaikka Facebookissa. Minut löytää sieltä nimellä Riittä Kähkönen. Voit laittaa myös sähköpostia. Käytän myös Skypeä. Olisi kiva nähdä kuvasi.

Vastaukset sähköpostilla: kahkonenriitta63(at)gmail.com

Etsin noin 65-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria Joensuun seudulta

19.2.2018

Minä olen Niilo Turunen. Olen 65-vuotias. Asun Kiihtelysvaarassa. Olen luonteeltani huumorintajuinen, iloinen ja rauhallinen. Minä harrastan kävelyä ja pyöräilyä. Ajan mopolla paljon talvella ja kesällä. Käyn töissä kahtena päivänä viikossa. Etsin samanikäistä kirjeenvaihtokaveria Joensuun seudulta.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Niilo
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haluaisin tyttöystävän

19.2.2018

Olen 45-vuotias lievästi kehitysvammainen mies.
Haluaisin elämääni tyttöystävän. Tykkään kotimaisesta musiikista ja elokuvista. Minulla on auto ja tykkään laittaa sitä. Asun omassa asunnossa Ähtärissä. Terveisin Timppa.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimi: Timppa
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtoon naista, iällä ei ole väliä

15.2.2018

Hei! Olen 35-vuotias Olli Maskusta. Harrastan ulkoilua, englannin opiskelua, pyöräilyä ja uintia. Tykkään käydä TPS:n peleissä ja tanssimassa. Etsin mukavaa ja kaunista naista kirjeenvaihtoon. Iällä ei ole niin väliä, kunhan olet täysi-ikäinen. Kirjettäsi odottaen.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimi Olli Maskusta
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 35-45-vuotiasta naista

12.2.2018

Moi! Olen 43-vuotias helsinkiläinen mies Laajasalosta. Olen kiltti ja hymyileväinen. Harrastan kävelyä ja pullojen keräämistä. Etsin noin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi ja seurustelukumppaniksi.

Vastaukset sähköpostilla: joeljonni(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Joel
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella 25-35-vuotiasta naisystävää

6.2.2018

Hei! Olen lievästi kehitysvammainen 28-vuotias mieshenkilö Outokummusta. Harrastan lenkkeilyä, uimista, kesällä pyöräilyä sekä myös virvelöintiä. Asun rivitaloyksiössä ja olen innokas kokkailemaan ruokaa.

En tupakoi enkä käytä alkoholia eikä muitakaan paheita pahemmin ole.

Työssä käyn Outokummun terveyskeskuksella toimin siellä kiinteistöhoitajana.

Etsin naisystävää tosi tarkoituksella, ikähaarukka noin 25-35 vuotta. Toivon, että olisi yhtenevät harrastukset ja kiinnostuksen kohteet.

Otathan rohkeasti minuun yhteyttä!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Jonioku
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 18-40-vuotiaasta naisesta seuraa

1.2.2018

Hei! Olen pian 31-vuotias nuori vapaana oleva mies Etelä-Pohjanmaalta. Olen rauhallinen, iloinen, huumorintajuinen ja hieman ujo. Harrastan musiikin kuuntelua, lenkkeilyä, kuntosalia ja käyn mielelläni elokuvissa. Olen muuttanut aikoja sitten omilleni asun tällä hetkellä yksikseni omassa asunnossa.

Haen itselleni kaltaistani naisseuraa iältään 18-40 vuotiaista neitosista. Mikäli sinua kiinnostaa ottaa selvää minkälainen ‘nuorimies’ Etelä-Pohjanmaalta löytyy! 🙂 Niin laita sähköpostia tulemaan ja tutustutaan sen kautta lisää.

Vastaukset sähköpostilla: Hernekeppi87(at)gmail.com

Etsin 39-44-vuotiasta sinkkumiestä

1.2.2018

Hei! Olen Päivi 39-vuotias lievästi kehitysvammainen nainen Mäntyharjulta Etelä-Savosta. Olen huonokuuloinen. Olen rehellinen, luotettava, mukava, ujo ja iloinen. Olen savuton ja raitis. Olen yksinäinen nainen ja asun kissan kanssa. Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilua.

Etsin lievästi kehitysvammaista 39-44-vuotiasta sinkkumiestä. Etsin miestä, joka on rehellinen ja luotettavaa, ei valehtele, on raitis ja savuton ja ei puhu seksistä. Toivon, että miehellä olisi tietokone ja sähköposti. Olisi kiva saada kuva kirjeen mukana. Jään odottamaan vastausta pian.

Vastaukset sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto / Verneri
nimimerkki Johanna78
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 40-60-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon Joensuun seudulta

29.1.2018

Hei vaan! Olen 57-vuotias yksinasuva mies Joensuusta. Teen työkseni talonmiehen töitä. Vapaa-ajallani laitan ruokaa, ulkoilen, katselen tv:tä, selailen läppäriä ja älypuhelinta. Luonteeltani olen rauhallinen, seurallinen ja huumorintajuinen.

Etsin noin 40-60-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi Joensuun seudulta. Otathan rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Heikki P.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin parikymppistä naispuolista kaveria

23.1.2018

Hei! Olen Juho. Asun Varkaudessa ja etsin itselleni rauhallista naispuolista kaveria, jonka kanssa hengailla ja jutella, vaikka netissä. Olen 22-vuotias ja haluaisin saman ikäistä seuraa. Tykkään vapaa-ajalla pelailla eri konsolipelejä.

Minuun voi ottaa yhteyttä Facebookilla: Juho Luostarinen (minulla ei ole profiili kuvaa). En käytä sähköpostia.

Etsin ystäväksi 35-45 vuotiasta Jukuri-fania Mikkelistä

23.1.2018

Voit olla mies tai nainen, kunhan tykkäät Jukureista! Itse täytän 40 vuotta syksyllä.

Yhteydenotot Facebookin kautta minun nimelläni Tuuli Haataja.

Etsin 30-40-vuotiasta elämänkumppania miehestä

23.1.2018

Löytyisiköhän tätä kautta elämääni se vielä siitä puuttuva palanen: ihana kumppani, jonka kanssa suunnitella yhteistä tulevaisuutta.

Haen tositarkoituksella elämänkumppanikseni miestä. Elämänkumppanilla saisi olla ikää 30–40 vuotta ja hän saisi asua noin 100 kilometrin säteellä minusta. Tietenkin olisi hienoa löytää kumppani vaikka koko loppuelämäksi. Olen liikkeellä kuitenkin avoimin mielin ja seurailen rauhassa, mihin elämä vie.

Olen Kaj. Olen itse syntynyt 1981. Asun Kaarinassa. Asun omassa kämpässä. Hoidan itse omat asiani ja minulla on auto. Käyn työssä. Olen lievästi kehitysvammainen ja minulla on lievä puhevamma. Tutut ymmärtävät minua helposti.

Harrastan sählyä ja penkkiurheilua. Joskus tykkään käydä kirpputoreilla katselemassa, olen kiinnostunut paikallispolitiikasta ja katselen elokuvia. Kuuntelen musiikkia muun muassa bluesia, suomipoppia ja rokkia. Kannatan jääkiekossa Tutoa ja HIFK:a. Jalkapallossa kannatan Real Madridia, FC Interia ja Kaarinan Poikia (Kaapoa).

Olen luonteeltani herkkä, luotettava, rehellinen, huumorintajuinen ja pohdiskeleva ja jonkin verran ujokin, ja saatan etenkin vieraammassa seurassa jäädä siksi hieman taka-alalle. Läheiseni tuntevat minut kuitenkin luotettavana ja huumorintajuisena keskustelukumppanina. Pyrin elämään avarakatseisesti ja vastuuntuntoisesti. Etsin samanhenkistä miestä.

Toivon saavuttavani tasa-arvoisen, turvallisen ja keskustelevan parisuhteen, jossa molemmat voivat luottaa siihen, että tulevat hyväksytyiksi omana itsenään.

Vastaukset sähköpostilla: kaj81(at)suomi24.fi

Etsin 57-65-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon

22.1.2018

Olen Harri, 62-vuotias mies Rovaniemeltä. Etsin 57-65-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon kanssani.

Olen luonteeltani rauhallinen ja rehellinen mies. Minua kiinnostaa erityisesti urheilu, valokuvaus ja politiikka. Ei ole väliä mistä sinä olet kiinnostunut, kunhan vain saisin tutustua sinuun.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Harri
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin vapaata naista Turun seudulta

15.1.2018

Hei vaan! Tässä olisi nyt ihan mukava, vapaa, terve, siisti, raikas, hellä, rohkea, avoin ja huumorintajuinen työssäkäyvä 58-vuotias miehekäs mies Turusta. Etsin mukavaa, hellää, vapaata naista ihan tositarkoituksella.

Harrastan ulkoilua, kuuntelen musikkia ja katson Tv:tä.
Olen 175cm pitkä. En tupakoi enkä käytä alkoholia.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Joakim
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 30-36-vuotiasta tyttöystävää Varsinais-Suomesta

11.1.2018

Olen Juho, 36-vuotias mies. Asun Salossa. Etsin 30-36-vuotiasta tyttöystävää Varsinais-Suomesta. Harrastan kuntoilua, kävelyä ja kuntoilua kotona. Tiistaisin käyn bänditreeneissä. Olen omatoiminen, käyn kauppassa ja osaan tehdä ruokaa.

Vastaukset sähköpostilla: juho.nuppunen(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki: Juho
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokavereita

9.1.2018

Mun nimi on Pia Hakala ja asun Juuassa. Olen 40-vuotias ja asun yksin. Olen kihloissa. Etsin kirjeenvaihtokavereita.

Harrastan uintia, pyöräilyä, hiihtoa ja kävelyä. Kuuntelen joka lauantai Lauantanssit radio Rex:stä. Olen Juuan Kotikalliossa keskiviikkona, torstaina, perjantaina tiskaamassa astioita ja Juuan Viherkalliossa myöskin siivoan. Pelaan läppärillä aika paljon pelejä ja kuuntelen musiikkia Youtubesta. Minulle voi lähetä viestejä Kaveripiirissä, Skypessä, Facebookissa ja sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: piahakala2010(at)gmail.com

Etsin ystävää 40+

8.1.2018

Hei! Olen kohta kuusikymppinen nainen. Olen halvaantunut ja istun pyörätuolissa. Minulla on myöskin afasia. Se tarkoittaa sitä, että minun on vaikea puhua. Tulen kuitenkin ymmärretyksi. Olen asunut Espanjassa, mutta nyt asun Suomessa.

Omistan nyt pienen chihuahuan, ennen omistin useita koiria, kun kasvatin Rescue-koiria Espanjassa.

Toivoisin uusia ystäviä, koska elämäni on muuttunut sen jälkeen kun vammauduin. Minun on vielä vaikea sopeutua uuteen tilanteeseen. Olisi kiva, jos sinullakin olisi vastaavanlaista, niin voisimme jakaa kokemuksiamme. Minulla on autokin, joten meidän pn helppo tavata. Asun Helsingissä.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki: Sirpa
Vilajatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 35-40-vuotiasta naisystävää

8.1.2018

Hei! Olen 41-vuotias mies Toijalasta. Harrastan metsätöitä ja tietokonepelejä.

Haluan mukavan naisystävän, joka on iältään noin 35-40-vuotias. Olethan rehellinen ja tietokoneista kiinnostunut sekä kätevä käsistäsi.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Markku R
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin itselleni naispuolista yli 50-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria

8.1.2018

Hei! Olen Raimo, 63-vuotias ja asun Kristiinankaupungissa. Luonteeltani olen rauhallinen ja huumorintajuinen.
Istun pyörätuolissa. Harrastuksiani ovat lukeminen, musiikin kuuntelu, elokuvat, karaoken laulaminen ja reissaaminen.

Etsin itselleni naispuolista, yli 50-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria.
Voit olla mistäpäin Suomea tahansa. Kirjeitä odottaen.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Raimo
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin lievästi kehitysvammaista naista Itä-Suomesta ja sen ympäristöstä

2.1.2018

Hei sinä lievästi kehitysvammainen nainen. Haluatko tutustua minuun? Harrastan maalausta ja keramiikkaa. Ikäsuositus: 25-45 vuotta. Itse olen 34-vuotias.

Ota vain rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki: Paunapaitainen
Vilajatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 39-40-vuotiasta elämänkumppania naisesta

14.12.2017

Hei! Olen Niilo Sinkkonen. Olen joensuulainen 38-vuotias sinkkumies. Olen vailla tyttökaveria. Haen tositarkoituksella elämänkumppania.

Asun Kontiolahdessa Kotitanhuan palvelukodilla. Käyn töissä Kontiolahdella K-marketissa. Teen palvelukodilla siivoustöitä yhtenä päivänä viikossa. Harrastuksiini kuuluu taitelijaharrastus. Teen jääkiekkoaiheisia tauluja vapaa-ajallani. Lempi-tv -ohjelmat ovat Poliisi-tv ja Uusi päivä. Käytän päivittäin myös Facebookia ja Skupeä. Haluaisin mieluiten oman ikäiseni naisen 39-40 vuotiaan läheltä Kontiolahtea tai Joensuuta.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Niilo
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haen kirjeystäviä tytöistä

12.12.2017

Hei! Olen Päivi, 39-vuotias lievästi kehitysvammainen nainen Mäntyharjulta. Olen rehellinen ja luotettava. En polta enkä juo. Mulla on kuulolaite ja sillä kuulen hyvin. Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilua. Mulla on sähköposti ja Facebook.

Haen kirjeystäviä tytöistä. Ikä saisi olla 39-44 vuotta. Olethan rehellinen ja luotettava. Et polta etkä juo. Olethan itsenäinen. Laita kuva kirjeen mukana tai sähköpostiin. Jään odottamaan teiltä vastausta pian.

Vastaukset sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
kehitysvammaliitto/verneri
nimimerkki johanna78
viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää tositarkoituksella Länsi-Suomen alueelta

12.12.2017

Olen Markus 37-vuotias ja asun Raisiossa.

Etsin tyttöystävää tositarkoituksella Länsi-Suomen alueelta.

Harrastan sählyä, jumppaa, kuuntelen musiikkia ja laulan räppiä ja metallicaa, sekä katselen elokuvia.

Tykkään kovasti koirista sekä hevosista, ratsastanutkin olen.

Töissä olen ulkohommissa ja asun Asuntolassa.

Olen raitis enkä tupakoi.

Kuva kirjeen mukana olisi kiva yllätys.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Markus
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin miestä Hämeestä

11.12.2017

Etsin tositarkoituksella miestä Hämeenlinnan, Janakkalan, Turengin, Riihimäen ja Hauhon suunnalta.

Itselläni on ikää noin 36 vuotta, olen sinkku.

Miehellä saisi olla ikää korkeintaan 40 vuotta.

Harrastan uintia joka kesä, lukemista, the Sims-pelin pelaamista, juoksemista, karaoken laulamista, soutamista, älypää-pelien pelaamista, tietovisoja, internetissä surffailua,

Lempimusiikkiani ovat: Euroviisubiisit, elokuvamusikaali, rokki ja poppi, tekno, latino, soul ja reggae. Lempikirjojani ovat: Tuija Lehtisen kirjat.

Vastaukset sähköpostilla: minja.sihvonen(at)kotiportti.fi

Etsin ihanaa neitokaista elämänkumppanikseni

28.11.2017

Olen romanttinen, herkkä, luotettava, kärsivällinen, erittäin huumorintajuinen ja sosiaalinen nuori mies Kuopiosta. Olen syntynyt 1983.

Minulle on aivan sama, onko kumppanini kävelevä vai pyörätuolissa, koska olen itsekin pyörätuolissa.

Jokainen ihminen pitäisi hyväksyä sellaisena kun hän on.

Minä haluaisin rinnalleni jonkun, jonka kanssa voin jakaa ilot ja murheet sekä kenen kanssa voin olla onnellinen.

Harrastan rakkauslaulujen sanoittamista ja yleensä kirjoittamista. Minusta on mukava auttaa muita ihmisiä henkisesti.

Tykkään vapaa-ajalla pelata ”pleikkaria” ja myös katsoa elokuvia laidasta laitaan.

Tykkään kaikenlaisesta musiikista ja kaikista kulttuureista.

Minusta on ihanaa matkustaa silloin tällöin ulkomaille ja mukava tutustua uusiin ihmisiin sekä kulttuureihin.

Kaikkien ihmisten pitäisi muistaa, että vaikeista ajoista huolimatta kukaan ei saisi jäädä yksin.

Unelmanaiseni olisi erittäin romanttinen, huumorintajuinen, myös härskin huumorin suhteen, avarakatseinen ja hänen kanssaan voisi puhua kaikista asioista. Hän olisi myöskin herkkä, fiksu ja rohkea, joka uskaltaisi tarttua uusiin haasteisiin ja hän ajattelisi myös muitakin ihmisiä eikä vain itseään.

Seksin tulisi olla tärkeä osa parisuhdetta. Lisäksi meikäläinen on ollut aina hulluna pitkähiuksisiin neitokaisiin.

Haluaisin auttaa unelmieni neitokaista ja tahtoisin myös, että sinulla olisi turvallinen elämä ja hyvä tulevaisuus. Perheen perustaminen ja suvun jatkaminen kanssasi olisi myös yksi unelmistani.

Ja ennen kaikkea haluaisin tehdä sinut onnelliseksi!

Rakkaudella Johannes

Vastaukset sähköpostilla: johannes.hamalainen(at)gmail.com

Etsin 20-30-vuotiasta tyttöystävää Joensuun läheltä

21.11.2017

Hei! Olen joensuulainen 25-vuotias nuorimies. Etsin 20-30-vuotiasta tyttöystävää mielellään läheltä Joensuuta, noin 100 kilometrin säteellä.

Harrastan urheilua: kuntosalia ja juoksua. Olen fiksu, ystävällinen, avoin, luotettava ja melko rehellinen. Olen lievästi kehitysvammainen. Terveisin Tomi Makkonen.

Vastaukset sähköpostilla: tomi.makkonen32(at)gmail.com

Etsin Satakunnan ja Pirkanmaan alueelta naista parisuhteeseen

1.11.2017

Moi! Olen 34-vuotias vapaa mies Ulvilasta. Asun omassa asunnossa.

Haen tositarkoituksella elämäänkumppania naisesta. Olen luotettaava, rehellinen ja hauska. Käyn töissä.

Naisen iällä ei ole välliä ja haluaisiin löytää sen oikeaan. Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla juhakirvesniemi83(at)gmail.com

 

Etsin 35-45-vuotiasta naisystävää

25.10.2017

Olen Pasi, 38-vuotias näkövaimmainen nuorimies Jyväskylästä. Harrastuksiini kuuluu järjestötoiminta, vesijumppa, kuntosali, ystävien kanssa oleilu, sekä matkustelu. Minun lempi TV-ohjelmani on Salatut elämät sekä urheilu- ja musiikkiohjelmat. Mielibändini on Haloo Helsinki ja mieliartistini ovat Jenni Vartiainen, Chisu, Suvi Teräsniska ja Sanni. Luonteeni on huumorintajuinen, sosiaalinen ja tulen kaikkien kanssa juttuun. Hyväksyn erilaiset ihmiset ja olen kohtelias ja avulias. Toivottavasti sinäkin olet samankaltainen.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Pasi
Viljatie 4 A
00700 Helsinki