Kirjeenvaihto

Etsin tyttöä kaveriksi tai seurusteluun

13.8.2018

Olen 23-vuotias nuorimies Viitasaarelta. Kouluja olen käynyt Bovalliuksella Jyväskylässä ja nyt haen taas syksyllä kouluun. Harrastan musiikin kuuntelua Suomipop ynnä muuta ja telkusta Salkkareita ja kotimaista realitya. Pidän myös koiran kanssa ulkoilusta, uinnista ja ruuan laitosta. Olen lievästi kehitysvammainen, ehkä sinä myös. Yhteyttä on helpointa pitää Facebookin ja Skypen kautta! Toivoisin tyttöystävää, mutta voidaan olla pelkkiä ystäviä. Löydät minut Facebookista nimellä Jake Keisala.

Etsin luotettavaa miestä elämänkumppaniksi

13.8.2018

Hei! Olen näkövammainen 31-vuotias luotettava ja mukava sosiaalinen ja huumorintajuinen nainen Tampereelta. Tykkään paljon musiikista. Kuuntelen nykyään YleX radiokanavaa ja televisiosta katson Salattuja elämiä ja kotimaisia muita ohjelmia. Käyn sellaisessa Taimikahvilassa juomassa kahvia ja juttelemassa ihmisten kanssa. Käyn Myötätuulessa sellaisessa näkövammaisten paikassa.

Toiveena olisi löytää elämänkumppani. Etsin siis miestä. Toivon että löytyisi samanhenkinen mies. Ottakaa miehet rohkeasti yhteyttä sähköpostiini joka on

Vastaukset sähköpostilla: salskis87(at)gmail.com

Etsin 17-19-vuotiasta tyttöystävää/16-17-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria Joensuun seudula

13.8.2018

Moro! Olen 17-vuotias eli olen vuonna 2000 syntynyt miehen alku Heinävedeltä. Täytän syyskuussa 18 vuotta. Etsin 17-19 -vuotiasta tyttöystävää Joensuun seudulta eli Rantakylä-Keskustan alueelta. Saisit olla vuonna 1999-2001 syntynyt tyttö Joka on syntynyt Joensuun seudulla.

Etsin myös kirjeenvaihtokaveria eli tyttöjä perinteiseen kirjeenvaihtoon Joensuun alueelta. Alue voisi olla Niinivaara-Karsikon alueelta. Tytön ikä voisi 16-17-vuotias tyttö joka olisi syntynyt 2001-2002. Joka on syntynyt Karsikon-Niinivaaran alueelta.

Olen kunnollinen ja kiltti ja mukava ja rauhalinen. Toivosin, että et polta tupakka tai juo alkoholia tai valehtele minulle. Toivon, että voisit rakastaa minua ja  että voisimme myöhemmin muuttaa yhteen.

Kannatan Jokipoikia (jääkiekko) ja Sotkamon jymyä (pesäpallo) Hyvää syksyn jatkoa! Toivoo Jouni Jeussonen Toivon että meidän tiet kohtaisivat tapaamiseen.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jouni
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtoon 35-45-vuotiaita henkilöitä

13.8.2018

Olen 41-vuotias Espoossa asuva nainen, jolla on todettu tarkemmin määrittelemätön kehitysvamma. Harrastan lukemista, kirjeenvaihtoa ja kuuntelemista. Luonteeltani olen rehellinen, luotettava, huumorintajuinen, avoin ja sosiaalinen. Pidän syksystä, joulusta, lumisateesta, rauhallisista koti-illoista, pitkäaikaisesta kirjeenvaihdosta, hevosista, kokeilla erilaisia teemakuja ja kirpputoreilla kiertämisestä.

Etsin pitkäaikaiseen kirjeenvaihtoon 35-45-vuotiaita henkilöitä. Ensimmäisen kirjeen sisältö vaikuttaa kenen kanssa aloitan ystävyyden. Toivon, että kirjoitat selkeällä käsialalla enemmän kuin pari riviä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Outi
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin miesystävää

2.8.2018

Olen Tanja, 47-vuotias sinkkunainen Orivedeltä. Pidän musiikista, laulamisesta, uimisesta, kesästä ja olen ahkera kotitöissä.

Haluaisin miesystävän, joka olisi mukava, komea, hauska ja luotettava. Kirjoitellaan!

Vastaukset sähköpostilla: tanja.hakkio(at)gmail.com

Etsin 35-40-vuotiasta naisystävää Pirkanmaalta

2.8.2018

Moi! Olen 42-vuotias komea mies Kylmäkoskelta. Etsin tositarkoituksella hyvää naisystävää. Olethan 35-40-vuotias, mukava ja huumorintajuinen. Netin käyttö olisi kiva yhteydenpito väline.

Olen raitis, en tupakoi ja teen omalla metsätilalla metsätöitä. Syksyisin kerään sieniä ja marjoja. Tykkään tehdä töitä.
Olethan mielellään Pirkanmaan alueelta, jotta voisimme tavatakin. Kuva olisi mukava saada. Pikaisia yhteydenottoja toivoen Markku Rantanen.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Markku
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin soittelukaveria miehistä ja naisista

2.8.2018

Olen pohjois-Satakunnasta lievästi kehitysvammainen nainen. Olen 28-vuotias. Asun yksin kissani kanssa, työskentelen kaupassa.

Tykkään kotimaisesta musiikista sekä shoppailen mielelläni. Elokuvat ja konsertit kuuluvat harrastuksiini.

Haluaisin soittelukaveri miehen tai naisen (noin saman ikäisen). Jos olet kiinnostunut, kirjoita ja lähetä nummerosi

Vastaukset:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Tuulia
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Rakkautta etsimässä

2.8.2018

Hei sinä nainen siellä ruudun toisella puolella! Täällä etsii sua 32-vuotias mies tositarkoituksella. Asun Etelä-Pohjanmaalla. Sun iällä ja koolla ei ole väliä, kunhat olet yli 18 vuotta. Kirjoittele rohkeasti!

Vastaukset sähköpostilla: 1986pekka(at)gmail.com

Etsin 28-34-vuotiasta sinkkumiestä Pohjois-Karjalasta

30.7.2018

Olen Minna. Asun Lieksassa. Olen 30-vuotias. Etsin 20-40-vuotiasta sinkkumiestä Pohjois-Karjalasta ja sen lähiympäristöstä kirjekaveriksi ja jopa poikaystäväksi.

Harrastuksiini kuuluu: Värityskirjojen värittäminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, musan kuuntelu, leipominen ja ruuanlaitto kaverin kanssa, matkailu kaverin kanssa, Tv ja elokuvat, hengailu sukulaisten ja kavereiden kanssa. En polta tupakaa, enkä käytä  alkoholia enkä huumeitta. Toivon, että et käytä sinäkään. Voidaan vaihtaa puhelin numerot kirjeessä Odotan vastauksianne!

Vastaukset sähköpostilla: minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Minna Kokko
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naisia kirjeenvaihtokavereiksi

30.7.2018

Olen 25-vuotias mies. Asun omassa asnnossa Seinäjoella. Käyn töissä toimintakeskuksessa päivisin. Tykkään liikkua luonnossa, lukea Aku Ankkoja ja eläinkirjoja.

Etsin 20-30-vuotiaita naisia kirjeenvaihtoon. Olen rehellinen, haaveilevainen sinkkumies, fiksu. Toivoisin, että asuisit lähellä, että voisimme joskus tavata. Ei tupakoitsijoille. Toivoisin, että osaisit valssia ja tangoa. Tykkään kuunnella Finlanderssin orkesteribiisejä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Jani N
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naisystävää tositarkoituksella

30.7.2018

Hei! Olen 39-vuotias nuorimies Jyväskylästä. Harrastuksiini kuuluu järjestötyö, vesijumppa, musiikin kuuntelu, ystävien kanssa oleilu sekä musiikkikoulu Kumossa basson soiton ja laulun opiskelu. Etsin pääkaupunkiseudulta 40-45-vuotiasta naista tositarkoituksella vaikka elämänkumppaniksi. Lempi tv-ohjelmani on Salatut elämät ja urheiluohjelmat. Lempiyhtyeeni on Haloo Helsinki ja lempiartisteja ovat Kaija K. Jenni Vartiainen, Diandra ja Chisu. Olen luotettava, rehellinen, sosiaalinen ja otan toiset ihmiset huomioon. Vastaukset voi laittaa kirjeitse Vernerin osoitteeseen nimimerkillä Bassomies.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Bassomies
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin 46-60-vuotiasta naista Raumalta päin

30.7.2018

Hei! Löytyykö 47-vuotiaalle miehelle ihana ja herttainen hurmaava elämän nainen? Ikää noin 47-60 vuotta. Olisi kiva tavata. Olen rauhallinen ja sopusuhtainen ja kiltti mies. Harrastan pyöräilyä ja kirjastossa ja joskus haroin käyn kirpputoreilla.

Jos tunnet samoin, niin kirjoita vapaalle miehelle. Olisi kiva tava sinua ihan livenä, ettei minun tarvitse yksi olla. Minä kyllä tykkään olla sinun kanssa ihan kahdestaan. Ota yhteyttä! Toivoo Ari Olkkonen Raumalta päin.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ari Olkkonen
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokaveria

28.6.2018

Hei, olen 51-vuotias mies. Käyn päivisin työkeskuksessa. Harrastuksiani ovat musiikki, lenkkeily ja lukeminen. Pidän tv-sarjoista, kuten Kauniit ja rohkeat sekä Poliisi. Tykkään Haloo Helsingin musiikista.

Iältäsi voisit olla vähän minua nuorempi. Toivottavasti pärjäät
itsenäisesti kuten minäkin ja olet myös oma-aloitteinen. Vaihdetaan kirjeessä puhelinnumeroita, niin voidaan soitella.

Löydät minut Facebookista ja WhatsAppista nimelläni Pekka Järvinen, Sysmä. Klikkaa minut kaveriksi Facebookissa! Käytän myös Skypeä.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Pekka J
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokavereita naisista

25.6.2018

Hei! Olen 47- Vuotias nainen, Lohjan Pusulasta. Etsin kirjeenvaihtokavereita kaikenikäisistä naisista lähikuntien alueelta ja kauempaakin. Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä, käsitöitä ja kirjeidenkirjoittamista. Olen luonteeltani, luotettava, rehellinen, iloinen ja rauhallinen. jään odottamaan innolla kirjeitä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Ritva H
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin miesseuraa, loppuelämän kumppania

15.6.2018

Olen 56-vuotias CP-vammainen, pyörätuolia käyttävä nainen Pohjois-Savosta. Etsin vakavalla mielellä miesseuraa ja loppuelämän kumppania, parasta ystävää!

Olen rempseä ja puhelias, iloinen ja hyväntuulinen. Tykkään käydä ulkona – elokuvissa, ravintoloissa, kirkossa, keva-illoissa sekä musiikkitapahtumissa. Kuuntelen eniten rokkia, mutta myös muu kotimainen musiikki on minulle mieleen. En käytä alkoholia ja toivon ettei alkoholi olisi sinullekaan ongelma.

Jos olet sinkku ja vakavalla mielin liikkeellä, ota rohkeasti yhteyttä! Minulla on vaikeuksia kirjoittamisessa mutta juttelen puhelimessa mielellään. Kirjoita minulle ensin niin soitellaan sitten!

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Tiina
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeevaihtokaveria tositarkoituksella

13.6.2018

Hei, olen Pekka! Asun Kotkassa ja etsin kirjeenvaihtotoveria tositarkoituksella. Olen 59-vuotias poikamies. Olisi kivaa, jos joku ottaisi ja kirjoittaisi minulle kirjeen läheltä Kotkaa. Omistan kyllä tietokoneenkin, jos se helpottaa kirjoittamista. Nautin erityisesti lämpimistä ilmoista, elokuvista ja hyvästä ruoasta.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Pekka
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin 28-32-vuotiaita kirjeenvaihtokavereita

7.6.2018

Minun nimeni on Henri Yli-Karjanmaa. Etsin Länsi-Suomesta kirjeenvaihtokaveria naisista ja miehistä. Ikää saisi olla 28-32 vuotta.

Asun asuntolassa Jaakontuvalla. Pidän juoksemisesta ja naisten jalkapallosta. Toivon löytäväni lievästi kehitysvsmmaisia miehiä ja naisia, että kaveripiiri laajenee. Tutustuttaisiin toisiimme. Ottakaa yhteyttä minuun. Toivon, että kavereita tulee.

Vastaukset sähköpostilla: henri.jaakkosalomo(at)gmail.com

Etsin 25-30-vuotiasta tyttöystävää

4.6.2018

Olen 24-vuotias hauska ja komea mies. Pidän koirista ja seuraan jääkiekkoa. Harrastan pyöräilyä. Etsin kivaa ja hauskaa 25-30-vuotiasta naista. Asun omassa asunossa ja tykkän tehdä ruokaa.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jalmari
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria ja poikakaveria

31.5.2018

Hei! Olen 40-vuotias nainen. Harrastan lukemista, käsitöitä ja lenkkeilyä.

Haen kirjekaveria ja poikakaveria. Ikä saisi olla 40-46 vuotta.  Ota yhteyttä ja laita valokuvasi.

Vastaukset sähköpostilla: pvitikainen794(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/verneri
nimimerkki johanna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella miestä

29.5.2018

Jos olet 33-44 vuotta ja osaat vaihtaa kattolampun ja laittaa pyykkikoneen vesiliuttimet, niin kirjoita. Jos asut Helsingissä, Espoossa, Vihdissä tai Lohjalla kirjoita.

Vastaukset sähköpostilla hennamar35(at)gmail.com

Etsin lievästi kehitysvammaista naista Länsi-Suomesta

21.5.2018

Olen Rami, 34-vuotias mies Itä-Suomesta. Otsikko kertookin mitä etsin. Etsin 18-40-vuotiasta naista Länsi-Suomesta. Harrastan keramiikkaa, liikuntaa ja avantouintia.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Rami
Vilajatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naisseuraa Kymenlaakson alueelta

17.5.2018

Hei! Olen 49-vuotias mies Kotkasta. Etsin mukavaa naisseuraa Kymenlaakson alueelta.

Harrastan ratsastusta ja puutöitä. Tykkään käydä teatterissa ja elokuvissa. Pidän etupäässä kotimaisista elokuvista, koska tekstitysten lukeminen on vaikeaa.

Kuuntelen etupäässä syntetisaattori musiikkia. Pidän koirista, kissoista ja hevosista. Jos samoja mielenkiinnon kohteita löytyy,
niin voit kirjoittaa minulle.

Vastaukset sähköpostilla: petri69koponen(at)gmail.com

Etsin kirjekaveria naisista

17.5.2018

Olen 47-vuotias nainen Lohjan Pusulasta. Etsin kirjeenvaihtokaveria kaikenikäisistä naisista ympäri Suomen. Olen luonteeltani luotettava, rehellinen, rauhallinen ja iloinen. Harrastan lenkkeilyä, piirtämistä, käsitöitä ja kirjeiden kirjoittamista. Jään odottamaan innolla uusia kirjeenvaihtokavereita.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Ritva
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin noin 40-vuotiasta naista kirjekaveriksi

15.5.2018

Olen 39-vuotias joensuulainen mies. Asun Liperissä noin 25 kilometrin päässä Joensuun keskustasta. Käyn työtoiminassa kahtena päivänä viikossa ja teen yhden avotyöpäivän palvelukodilla. Työhöni kuuluu siivoamista ja pihatöitä ja muuta sellaista. Lempipuuhaani on jääkiekkoaiheisten taulujen tekeminen. Vapaa-ajallani pyöräilen paljon ja televisiosta seuraan Poliisit ja Uusi päivä -ohjelmia.

Haluaisin kirjetoverin eikä haittaisi, jos löytyisi esimerkiksi nainen, joka asuu tässä lähellä, niin voitaisiin myös nähdä. Toivoisin naisen olevan ikäiseni eli noin 39-40-vuotias.

Jos kiinnostuit, laita sähköpostia. Facebookista minut löytää nimellä Niilo Sinkkonen.

Vastaukset sähköpostilla: niilo(at)sinkkonen.fi

Etsin 40-50-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria miehestä

14.5.2018

Täällä on 42-vuotias nainen. Minä olen lievästi kehitysvammainen. Haen kirjeenvaihtokaveria ja elämänkumpania miehestä. Sinulla voi olla ikää 40-50 vuotta

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki kesäheinä
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin luotettavaa ja rehellistä miestä

11.5.2018

Hei, olen Mari Oksanen, 45-vuotias huumorintajuinen nainen
Kuopiosta Savosta. Harrastan kävelyä, uintia ja musiikin kuuntelua.

Etsin miestä, joka olisi luotettava ja rehellinen. Minulla on Skype ja WhatsApp puhelimessani. Minulle voi laittaa sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla: mari.oksanen(at)dnainternet.net

Etsin 33-36-vuotiasta naisystävää

11.5.2018

Hei! Olen 39-vuotias lievästi kehitysvammainen mies. Harrastan  nettailu ja lukemista ja ristikoita. Asun Etelä-Pohjanmaalla.

Haen nettiystävää 33-36-vuotiasta naisista. Olen savuton en käytä alkoholia

Vastaukset sähköpostilla: paate359(at)gmail.com

Etsin ystäviä Pohjois-Satakunnasta

2.5.2018

Olen Pohjois-Satakunnasta lievästi kehitysvammainen 28-vuotias nainen. Työskentelen kaupassa. Haluaisin lähialueelta ystävän  (mies tai nainen). Tykkään kotimaisesta musiikista sekä soppailen mielennäni. Konsertit ja elokuvat kuuluvat harrastuksiini. Kirjoitelkaa!

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Tuulia
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kaveria naisista Keski-Suomen alueelta

2.5.2018

Etsin kavereita naisista Keski-Suomen alueelta. Itse olen 34-vuotias nainen Keski-Suomesta. Toivon, että sinulla olisi lapsia, ei ole pakko olla.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Etsin uskossa olevaa miestä

2.5.2018

Etsin kehitysvammaista miestä, joka käy kirkossa ja on oikeasti uskossa ja voisi tehdä treffit kirkkoon. Ikä 33-44 vuotta. Mitään seksiä en etsi. Etsin miestä, joka on uskossa eli uskot Jeesukseen. Jos olet uskossa kirjoita

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Henna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin huumorintajuista kirjekaveria naisesta

23.4.2018

Olen Petteri, 34-vuotias mies Pusulasta. Tykkään naisista, räpistä ja hengailusta. Haluan huumorintajuisen kirjekaverin naisesta. Räppärit joita kuuntelen on Jvg, Cheek, Elastinen ja Nikke Ankara. Kaikki naiset voi kirjoitella.

Vastaukset kirjeella:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Petteri Virtanen
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin lievästi cp-vammaista naista Pirkanmaalta

23.4.2018

Koska olen itsekin syntynyt Pirkanmaalla. Harrastan maalausta ja keramiikkaa. Ikäsuositus on 18-40 vuotta.

Vastaukset kirjeella:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Rami Pussinen
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää ja elämänkumppania

16.4.2018

Hei! Olen Henri ja asun Etelä-Pohjanmaalla. Etsin tyttöystävää ja elämänkumppania. Olen 27 ja täytän 28 toukokuussa. Harrastan pyöräilyä ja kuntosalia. Olen luonteeltani iloinen ja huumorintajuinen, hauska ja rohkea. Otan asioista selvää ja toive on, että säkin olet sama luonne kun minä.

Toivon, että olet 28-32-vuotias, jämpti ja turvallinen. Ei saa olla hissukka. Ei ole väliä oletko tumma tai vaalea, onko sinulla polkkatukka tai pitkät hiukset, sillä ei ole väliä.

Vastaukset sähköppostilla: henri.jaakkosalomo(at)gmail.com

Etsin kavereita kirjeenvaihtoon

16.4.2018

Etsin pitkäaikaisia kavereita kirjeenvaihtoon. Voidaan kirjoitella sähköpostilla, kirjeillä tai postikorteilla.

Olen pian 30-vuotias 2-vuotiaan pojan äitee Satakunnasta. Asun kihlattuni ja lapsen kanssa rivarissa. En ole tällä hetkellä työelämässä aivoinfartin ja halvaantumisen ja lievän masennuksen takia.

Harrastan valokuvausta, uimista, kirjeenvaihtoa, leipomista, ruuan valmistamista, kirpputoreulla kiertelyä, vertaistukiryhmän vetämistä (CRPS ja suomen kipu) ja pyörätuoli kelausta.

Luonteeltani olen avoin, empaattinen, huomaavainen, suvaitsevainen, yli kiltti, luotettava, hiljainen, syrjään vetäytyväinen, huumorintajuinen, rehellinen, pessimistinen, tunnollinen ja haavailevainen.

Heittäkää rohkeesti sähköpostia, niin tutustutaan ja ystävystytään ja piristetään postilaatikosta löytyvillä posteilla.

Vastaukset sähköpostilla: tuntematon.taisteluja(at)gmail.com

Etsin 45-46-vuotiasta poikaystävää Keski-Suomesta

16.4.2018

Täällä kirjoittelee lievästi Kehitysvammainen nainen Keski-Suomesta. Etsin poikaystävää Keski-Suomesta Jyväskylän ja Jämsän alueelta. Ikä saisi olla siinä  45-46 vuotta. Itse olen 45-vuotias.

Voit istua pyörätuolissa tai olla kävelevä. Itse istun pyörätuolissa.

Vastaukset sähköpostilla: vientsu(at)hotmail.com

Etsin 18-35-vuotiasta omaa kultaa

4.4.2018

Hei Löytyiskö täältä ketää ihanaa 18-35-vuotiasta lievästi kehitysvammaista naista, joka kaipaa rakkautta ja omaa kultaa elämään?

Täällä olisi Pohjois-Pohjanmaan alueelta kiltti ja huolehtiva 28v mies, joka varmasti mielellään tykkäisi tutustua sinuun. Haaveni on löytää tyttöystävä oma rakas, mutta kirjeenvaihtoystäväkin myös kelpaa. Minuun saa yhteyttä sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: Pete-Lius@mail.com

Etsin tyttöystävää ympäri Suomen

3.4.2018

Moi! Minä olen Petri. Etsin tyttöystävää kaikkialta päin Suomea. Harrastan uimista, videopelejä ja kuntosalia. Tykkään myöskin musiikin kuuntelusta.

Vastaukset sähköpostilla: petri.morosoff(at)outlook.com

Elämänkumppani hakusessa

22.3.2018

Olen 30-vuotias mies Lohjalta. Haen elämänkumppanikseni 22-30-vuotiasta naista Uudenmaan alueelta.

Luonteeltani olen mukava, rehellinen, luotettava, hyväsydäminen ihminen. Alkoholia käytän joskus ja sekin on kohtuudella. Tupakoi en, ja toivoisin että et sinäkään. Olisi kiva löytää se oikea rinnalle, jolle kertoa ilot ja surut sekä olla toisen tukena. Harrastuksiin kuuluu lenkkeily ja salilla käynti. Minulle voi laittaa sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla: sepiboy1987(at)gmail.com

Etsin tyttöjä kirjeenvaihtoon

19.3.2018

Etsin tyttöjä kirjeenvaihtoon kanssani. Samaikäisiä kuin minä. Täytän heinäkuussa 40 vuotta. Asun Kytösanvuon asuntolassa Seinäjoella. Kuuntelen musiikkia. Katselen elokuvia. Käyn kirppareilla ja pyöräilen. Olen fiksu mies enkä puhu tyhmiä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Tommi L
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin noin 30-vuotiasta tyttöystävää

19.3.2018

Hei! Olen 31v. kivannäköinen mies Paimiosta (Varsinais-Suomi, Turun lähellä). Toiveissa on löytää seurustelukumppani noin ikäisestäni tai nuoremmasta naisesta.

Pidän leffoista, treffeistä esimerkiksi syömisen merkeissä, jääkiekon seuraamisesta ja jalkapallon pelaamisesta. Musiikinkuuntelu on myös mukavaa. Toivon vastauksia sähköpostiin, voidaan sitten vaihtaa puhelinnumerot ja soitella. Moikka!

Vastaukset sählöpostilla: mikkokallematias(at)gmail.com

Etsin kirjekaveria

13.3.2018

Hei! Olen 40-vuotias nainen, etsin kirjekaveria. Harrastan kävelyä, pyöräilyä  ja kuuntelen musiikkia. Asun Sastamalassa. Olen myös Facebookissa, joten tavoitat minut myös sieltä. Nimeni on Mirja Saarivuori.

Vastaukset sähköpostilla: mirja7962(at)gmail.com

Etsin 25-35-vuotiasta naista pääkaupunkiseudulta ystäväksi tai tyttöystäväksi.

12.3.2018

Olen Akseli. 31-vuotias autismin kirjolla oleva huumorintajuinen mies. Tykkään jääkiekosta ja urheilusta, mutta olen toisinaan myös mukavuudenhaluinen. Olen täsmällinen ja luotettava.

Etsin 25-35-vuotiasta pääkaupunkiseudulla asuvaa naista ystäväksi tai tyttöystäväksi. Toivoisin, että olet rauhallinen, huumorintajuinen ja sopusuhtainen. Tykkäisin käydä kanssasi kävelyllä, kuntosalilla ja ravintolassa syömässä, katsoa telkkaria, juoda aamukahvit yhdessä, viettää aikaa kaupungilla ja laittaa ruokaa.

Jos kiinnostuit ja haluaisit tutustua minuun, olethan yhteydessä sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: akseli.aaltola(at)gmail.com