Kirjeenvaihto

Maija-Leena etsii miesystävää Päijät-Hämeen alueelta

19.4.2024

Hei!

Olen Maija-Leena Vääksystä.

Etsin miesystävää tositarkoituksella Päijät-Hämeen alueelta.

Olethan raitis ja savuton.

Harrastan kutomista, television katsomista, leipomista ja ruuanlaittoa. Erityisesti tykkään leipoa kääretorttua.

Pidän paljon tanssimisesta ja toivoisin, että sinäkin pitäisit siitä.

Toivoisin, että voimme vaihtaa kirjeissä valokuvat.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Maija-Leena
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jukka etsii 33-42-vuotiasta naista

15.4.2024

Moi

Olen Jukka. Olen 37-vuotias.

Etsin naisystävää Etelä-Savosta ja Keski-Suomen alueelta. Etsin 33-42-vuotiasta naista.

Työskentelen kesäisin metsurina ja kiinteistön hoidossa.

Harrastan kokkaamista ja leipomista sekä olen innokas luontoharrastaja. Tykkään esimerkiksi retkeillä ja kalastaa.

Olen innokas kokeilemaan uusia harrastuksia ja voit ehdottaa, jos haluat tutustuttaa minut sinun maailmaasi.

Olen huomaavainen, ahkera ja eläinrakas.

Voidaan vaihtaa puhelinnumeroita kirjeitse.

Ollaan yhteyksissä!

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Jukka
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Pasi etsii kirjekaveria

11.4.2024

Hei

Olen rehellinen ja luotettava.

Olen eläinrakas.

Olen savuton. En juo.

Etsin kaveria kirjoittelemaan.

Vastaa Pasille sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Aki etsii oikeaa sitä oikeaa

2.4.2024

Hei

Minun nimi on Aki ja etsin sitä oikeaa ihmistä kulkemaan vierellä.

Matkustaminen ei ole este.

Olisi todella hienoa tutustua uusin ihmiseen ja katsoa kortit, että mitä tuovat tullessaan.

Harrastuksiin kuuluu kuntosalilla käyminen ja liikkuminen luonnossa ja valokuvaaminen.

Puhelinnumerot voidaan vaihtaa joko sähköpostilla tai kirjeessä.

Vastaa Akille sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Aki
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Riitta etsii kaveria

21.3.2024

Hei!

Nimeni on Riitta. Asun Kuhmossa.

Etsin kaveria soittelemaan. Minun on vaikea kirjoittaa, siksi juttelen mieluummin puhelimessa.

Vastaa Riitalle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Jani etsii tyttöystävää Pirkanmaalta

20.3.2024

Moi!

Olen 27-vuotias mies. Asun Urjalassa, Etelä-Pirkanmaalla.

Haen suunnilleen omanikäistä tyttöystävää mielellään Pirkanmaalta.

Käyn toimintakeskuksessa työtoiminnassa.

Tykkään musiikista ja laulamisesta. Pelailen pleikkarilla ja tykkään koirista. Pidän pyöräilystä ja lenkkeilen.

Kaverin kanssa pelaan skippoa ja jazzia. Olen sosiaalinen ja kiltti.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Jani
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii 20-40-vuotiasta miesystävää

20.3.2024

Olen Minna.

Täytän pian 36 vuotta. Asun Pohjois-Karjalassa.

Etsin 20-40-vuotiasta miesystävää, joka olisi Pohjois-Karjalasta. Ja jonka kanssa voitaisiin soitella, tekstailla ja lähetellä kuvia toisillemme.

Käyn taikkarissa maanantaisin ja tiistaisin. Keskiviikkoisin minulla on vapaapäivä. Torstaisin ja perjantaisin käyn päivätoiminnoissa.

Harrastukset: Podcast, kahvin ja teen keittäminen kotona, shoppailu, tölkkien vienti kauppaan, lenkkeily, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, leipominen, ruuanlaitto, musan kuuntelu, tv/elokuvat sekä perheen, tuttujen ja kavereiden näkeminen.

En polta ja en juo. Toivon, että et polta ja et juo.

Voidaan vaihtaa numerot kirjeen välityksellä.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna Pohjois-Karjalasta
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Juha etsii naisystävää Porin ja Turun alueelta

18.3.2024

Moi!

Olen Juha Ulvilasta.

Etsin naisystävää Porin ja Turun alueelta.

Toivottavasti olet iloinen ja luotettava.

Vastaa Juhalle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Ville etsii poikaystävää

18.3.2024

Olen Ville. Olen 27 vuotta.

Harrastan jalkapalloa ja pyöräilyä. Tykkään luonnossa uimisesta, elokuvista, musiikista ja piirtämisestä.

Etsin suunnilleen samanikäistä poikaystävää.

Vastaa Villelle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Laura etsii seurustelukumppania 30-50-vuotiaasta miehestä

18.3.2024

Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 30-50 vuotta.

Saisit olla mielellään Keski-Suomen alueelta tai muualtakin.

Itse olen 40-vuotias nainen.

Harrastuksiini kuuluu hevostelu. Tykkään käydä myös konserteissa. Tykkään pelata pelejä.

Toivon, että et polta tai juo.

Vastaa Lauralle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Matti etsii tyttöystävää

18.3.2024

Olen Matti.

Etsin tyttöystävää Lapista ja asun Ranualla.

Harrastukset ovat urkujen soitto, penkkiurheilu ja hiihto. Kokkaan myös ruokaa.

Minulla on Whatsapp, Facebook ja Instagram.

Vastaa Matille sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Antti etsii 30-42-vuotiasta naista

10.3.2024

Moi.

Olen 38-vuotias mies, asun Akaassa Etelä-Pirkanmaalla.

Etsin 30-42-vuotiasta naista seurustelukumppaniksi tositarkoituksella.

Käyn työtoiminnassa toimintakeskuksessa. Vapaa-ajalla tykkään kuunnella musiikkia.

Toivoisin sinun olevan Pirkanmaan alueelta.

Vastaa Antille sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Markus etsii ystäviä

10.3.2024

Oon Markus Mäntsälästä. Olen 30 vuotta.

Minusta olisi kiva saada ystäviä. Toivoisin saavani sellaisen ystävän, joka tykkää musiikista ja kuvataiteesta. Toivon, että saisin myös jatkossa metallimusiikista kaiken irti.

Tykkään leipoa, tehdä ruokaa toimintaterapeutin avustuksella, katsella Netfliksiä ja Disney plussaa päivisin.

Käyn Mänsälän työtoimintakeskuksessa.

Vastaa Markukselle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Minna etsii poikakaveria Mänttä-Vilppulasta

3.3.2024

Olen Minna 39 vuotta.

Etsin poikakaveri Mänttä-Vilppulasta.

Asun palvelutalossa.

Vastaa Minnalle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Ville etsii poikaystävää

1.3.2024

Olen Ville 27 vuotta.

Harrastan jalkapalloa ja pyöräilyä. Tykkään luonnosta, uimisesta, elokuvista, musiikista ja piirtämisestä.

Etsin suunnilleen saman ikäistä poikakaveria.

Vastaa Villelle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Nainen etsii 55–78-vuotiasta miestä ystäväksi

1.3.2024

Hei!

Olen 71-vuotias nainen Etelä-Suomesta. Olen syntyisin Pohjois-Karjalasta.

Minulla on kaksi aikuista lasta.

Harrastan kävelyä, käsitöitä, musiikin kuuntelua ynnä muuta. Käytän rollaattoria usein.

Olin ennen hoitoalalla töissä.

Etsin 55–78-vuotiasta miestä loppuelämän ystäväksi. Yhteiselämäkin voi tulla kyseeseen.

Ei ole merkitystä missä päin asut.

Pidän hellyydestä ja rakkaudesta.

En tupakoi.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Kesänlapsi
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jonde etsii kavereita sähköpostien vaihtoon

26.2.2024

Hei.

Etsin sähköpostin vaihtoon kavereita iältään 20-40 vuotta.

Tykkään katsella sekä lasten että aikusten elokuvia. Tykkään myös olla ulkona eli ulkoilla kesäisin.

Vastaa Jondelle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi