Kirjeenvaihto

Etsin 40-55-vuotiasta naista

15.8.2017

Hei! Olen 49-vuotias sinkkumies Torniosta. Olen rehellinen ja rauhallinen. Harrastan musiikin kuuntelua, kitaran soittoa ja lenkkeilyä. Minulla on diabetes ja käytän mielialalääkitystä. Kaipaan elämääni naista noin 30-55-vuotiasta. Voit olla mistäpäin Suomea tahansa. Kirjoitellaan..

Vastaukset sähköpostilla: hape68(at)suomi24.fi

Etsin tyttöystävää

14.8.2017

Olen Antti ja etsin tyttöystävää. Juon kahvia ja olen hauska 33-vuotias mies Turusta. Laita viestiä tulemaan!

Vastaukset sähköpostilla: frimanantti(at)gmail.com

Etsin 46-50-vuotiasta naista Raumalta päin

14.8.2017

Hei! Täällä on vapaa 46-vuotias mieshenkilö Raumalta. Olen rehellinen ja rauhallinen ja määrätietoinen mies. Minulla on ruskeat silmät ja ruskea tukka.

Kaipaan elämääni naista, jonka ikä on noin 46-50 vuotta. Sellaista naista, jonka kanssa voi käydä kirpputorilla ja kirjastossa myös ja pankissa ja kaupassa. Toivoo Ari Olkkonen Raumalta päin.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Etsin noin 50-vuotiasta naista Porvoon alueelta kirjeenvaihtoon ja kahviseuraksi

31.7.2017

Olen 58-vuotias mies. Liikun sähköpyörätuolilla ja lyhyitä matkoja kävellen. Minulla on puhevamma, käytän tulkkeja apuna. Tutut ymmärtävät helposti minua.

Pidän uimisesta, torilla käymisestä, lehtien lukemisesta, TV:n katselusta ja niin edelleen.

Toivon sinun olevan suhteellisen hyväkuntoinen ja omillaan toimeen tuleva, iloinen. Ei haittaa vaikka sinullakin olisi sähköpyörätuoli. Silloin on mukava kulkea yhdessä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Jukka
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin 40-vuotiasta naista

27.7.2017

Olen Tomi, 42-vuotias mies Joensuusta. Olen hyvin yksinäinen ja etsin samanikäistä naista. Käyn kuntosalilla kerran viikossa ja Aspan ryhmissä 1-3 kertaa viikossa. Minulla on auto, joten välimatka ei ole este. Olen raitis ja savuton.

Vastaukset sähköpostilla: tomi.heiskanen(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Tomi H
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Hei kaikenkarvaiset ihmiset!

18.7.2017

Täällä olisi eräs nuorimies Heinolasta. Olisi mukava saada lisää uusia hyviä ystäviä, joiden kanssa voisin viettää aikaa. Olisi kiva käydä eri paikoissa, tapahtumissa ja niin edelleen.

Oma ikä on 29 vuotta, mutta pian tämä ikä saa yhden numeron lisää. Olen läskikerhon jäsen, en komeudella varustettu, vähän vammainen ja nörtti.

Jotta voisimme tutustua lisää, jutella ja kenties joskus tavata, ota minuun yhteyttä sähköpostilla, jos kiinnostaa :).

Vastaukset sähköpostilla: breaking_dexter(at)suomi24.fi

Etsin kirjeenvaihtokaveria

17.7.2017

Heips!

Olen Marja. Ikäni on 37 vuotta. Minulla kehitysvammaisuutta ja kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Haluaisin sinusta kirjeenvaihtokaverin. Ikäsi saisi olla 36-50 vuotta. Toivoisin, että olet nainen. Ei miehille.

Luonteeltani olen rauhallinen, iloinen, sosiaalinen, kaikkien kanssa toimeen tuleva. Harrastuksiini kuuluu: kirjeenvaihto, sisustaminen, akvaarion hoito ja kokkaaminen.

Eikun kynä kauniiseen käteen ja kirjettä tulemaan.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Marja H.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeystävää/tyttöystävää

17.7.2017

Olen Mikko, 44-vuotias mies Kaavilta. Etsin 35-44-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon ja jos kolahtaa, niin mahdollisesti myös tyttöystäväkseni.

Harrastan frisbeegolfia ja karaokea. Käyn työssä kaupassa ja toimintakeskuksessa.

Ota yhteyttä!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Mikko T.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin sähköpostikavereita

17.7.2017

Moro ihmiset! Kirjoitelkaahan minulle päin. Voisit olla suunnilleen 35-45 vuotias. Olen itse syntynyt 1980.
Asun Forssassa. Hoidan itse omat asiani. En ole työssä.

Pidän ulkoilusta, kirjastoista ja lukemisesta, kirpputoreista. Olen mukana paikallisen mielenterveys seuran toiminnassa. Yksi mukavimmista harrastuksista mitä tiedän on lavatanssi jumppa.

Tupakkaa en polta ja alkoholia käytän tosi vähän. Baareista minua et löydä. Joskus olen itsepäinen ja temparamenttinen nainen.

Rauhallisesti ja rennosti tutustuen. Ilon kautta. 🙂 Kenties voidaan joskus tavatakin.

En mä halua asettaa sinulle suuria vaatimuksia. Tärkeintä on, että pidämme toisistamme ja voidaan jakaa suruja ja tuplata iloja.

Minulla on lievä kehityksen viivästymä.

Vastaukset sähköpostilla: jenskuojanen(at)gmail.com

Etsin rinnalleni ihmistä jakamaan ilot ja surut

13.7.2017

Olen romanttinen, herkkä sekä luotettava, kärsivällinen ja erittäin huumorintajuinen sekä sosiaalinen -83 syntynyt nuori mies Kuopiosta.

Minulle on aivan sama, onko kumppanini kävelevä vai pyörätuolissa. Olen itsekin pyörätuolissa.

Jokainen ihminen pitäisi hyväksyä sellaisena kun hän on.

Minä haluaisin rinnalleni jonkun jonka kanssa voisi jakaa ilot ja murheet sekä kenen kanssa voisi olla onnellinen.

Harrastan rakkauslaulujen sanoittamista ja yleensä kirjoittamista. Minusta on mukava auttaa muita ihmisiä henkisesti.

Tykkään vapaa-ajalla pelata ”pleikkaria” ja myös katsoa elokuvia laidasta laitaan.

Tykkään kaikenlaisesta musiikista ja kaikista kulttuureista.

Minusta on ihanaa matkustaa silloin tällöin ulkomaille ja mukava tutustua uusiin ihmisiin sekä kulttuureihin.

Kaikkien ihmisten pitäisi muistaa, että vaikeista ajoista huolimatta kukaan  ei saisi jäädä yksin.

Haluaisin auttaa unelmieni neitokaista ja tahtoisin myös, että sinulla olisi turvallinen elämä ja hyvä tulevaisuus.

Ja ennen kaikkea haluaisin tehdä sinut onnelliseksi!

Rakkaudella Johannes

Vastaukset sähköpostilla: johannes.hamalainen(at)gmail.com

Etsin 35-49-vuotiaita kirjeenvaihtokavereita

12.7.2017

Hei! Olen Outi, 40-vuotias nainen, jolla on todettu tarkemmin määrittelemätön kehitysvamma. Työskentelen siivous alalla. Harrastan lukemista, kirjeenvaihtoa, musiikin kuuntelemista ja ulkoilua. Pidän syksystä, joulusta, lumisateesta, rauhallisista koti-illoista, pitkäaikaisesta kirjeenvaihdosta, kokeilla erilaisia teemakuja, hevosista ja kirpputoreilla kiertämisestä. Etsin muutamaa uutta pitkäaikaista kirjekaveria perinteiseen kirjeenvaihtoon. Ikää voisi olla 35-49 vuotta.

Vastaukset sähköpostilla: tarina1(at)luukku.com

Etsin 39-40-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria

12.7.2017

Hei! Olen Piia Hakala. Olen 40-vuotias. Asun Juuassa. Etsin 39-40-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria. Olen parisuhteessa, joten etsin ihan vain kirjeevaihtokaveria. Asun yksin omassa rivitaloasunnossa. Se on kaksio, jossa on 48 neliöitä.

Tykkään tosi paljon ottaa valokuvia kamerakännykkällä. Harrastan kävelyä, pyöräilyä ja laulan karaoke kotona. Käyn aika paljon kehitysvammaisten menoissa. Kuuntelen aina joka lauantai Radio Rexistä lauantanssit.

Olen kerran viikkossa töissä Juuan kehitysvammaisten asuntolassa. Keskiviikkona, torstaina ja perjantaina olen töissä Juuan Kotikalliossa. Minun töitä ovat tiskaus aamulla ja lounaalla. Työaika 8.29 – 12.46 asti. Minulla on onneksi vapaata tiistaina, lauantaina ja sunnuntaina.

Olen raitis, en juo viinaa enkä kaljaa. En polta tupakkaa yhtään. Minulla ei ole autoa eikä sisaruksia. Minulla ei ole kotieläimiä, koska olen niille allerginen.

Mulla on Skype ja Facebook kanssa. Voit lähettää minulle viestiä niiden kautta. Tai sitten sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla: piiahakala2010(at)gmail.com

Etsin kirjekaveria

11.7.2017

Hei! Etsin itselleni kirjekaveria. Asun Kuhmossa. Istun pyörätuolissa. Voisimme kirjoitella vaikka Facebookissa. Minut löytää sieltä nimellä Riittä Kähkönen. Voit laittaa myös sähköpostia. Olisi kiva nähdä kuvasi.

Vastaukset sähköpostilla: kahkonenriitta63(at)gmail.com

Etsin kirjekaveria

10.7.2017

Hei. Olen 41-vuotias mies Vaajakoskelta. Harrastan pyöräilyä, salibandyä ja lukemista. Haluaisin ruveta kirjeenvaihtoon sinun kansasi, joka luet tämän.

Vastaukset sähköpostilla: lainesami6(at)gmail.com

Etsin kirjekaveria parikymppisistä nuorista

10.7.2017

Etsin kirjekaveria parikymppisistä nuorista. Itse olen 25-vuotias. Harrastan musiikin kuuntelua YouTubessa ja asun Joensuun lähellä.

Vastaukset sähköpostilla: titta.akkila(at)hotmail.com

Etsin sitä oikeaa naista

10.7.2017

Hei kaikki naiset! Täällä olisi mies vailla sitä oikeaa naista. Olen 31-vuotias mukava ja huumorintajuinen mies. Asun Etelä-Pohjanmaalla. Ottakaa rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: 1986pekka(at)gmail.com

Etsin 45-50-vuotiasta naista

4.7.2017

Hei! 55-vuotias poikamies etsii 45-50-vuotiasta naista tositarkoituksella Pohjois-Savon, Etelä-Savon ja Keski-Suomen alueelta. Asun Pohjois-Savossa Rautalammilla.

Harrastuksiini kuuluvat punttisalilla käynti, juokseminen ja lavatansseissa käynti. Musiikkimakuuni kuuluvat pääsääntöisesti iskelmämusiikki. Päivisin käyn töissä paikallisessa työkeskuksessa mattoja kutomassa. Toivoisin löytäväni raittiin ja luonteeltaan rauhallisen naisen.

Vastaukset sähköpostilla: teuvo.pontynen(at)gmail.com

Etsin noin 60-vuotiasta miestä

3.7.2017

Olen 61-vuotias nainen Kuopiosta. Olen huumorintajuinen. Harrastan lenkkeilyä ja leivontaa.

Etsin noin ikäistäni miestä Kuopion alueelta ensin kirjeenvaihtokaveriksi. Myöhemmin voisimme mahdollisesti tavata esimerkiski lenkkeilyn ja kahvittelun merkeissä.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto / Verneri
Aino
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 25-45-vuotiasta tyttöystävää

2.7.2017

Hei! Olen 33-vuotias mies Joensuun Reijolasta. Harrastan liikuntaa, lukemista, kirjoittamista ja musiikkia. Olen kiinnostunut myös posliininmaalauksesta. Etsin sinkkunaista, jolla on lievä- tai keskiasteinen kehitysvamma, iältään 25-45 vuotta.

Vastaukset sähköpostilla: pussinen.rami1(at)outlook.com

Kirjeellä osoitteseen:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Rami
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää Pohjanmaalta

28.6.2017

Olen 24-vuotias mies ja etsin suunnilleen samanikäistä romanttista tyttöystävää-riiuu kumppania Pohjanmaalta.

Olen kotoisin Seinäjoelta. Harrastan luonnossa liikkumista ja eläimet kiinnostavat minua. Pidän kirjojen lukemisesta,  kokkailusta ja ruuanlaitosta. Lettuja osaan tehdä hyvin. En tupakoi, enkä juo alkoholia ja toivoisin, että et sinäkään polta tai juo paljon.

Olen huumorintajuinen nuori mies. Tykkään söpöistä flikoista, otathan rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: jani.niemi1992(at)gmail.com

Etsin 24-30-vuotiasta tyttöystävää

28.6.2017

Olen 29-vuotias mies Lohjalta. Haen 24-30 vuotiasta naista Helsingin ja Uudenmaan alueelta. Luonteeltani olen mukava, rehellinen, rauhallinen, kiltti ja luotettava. Toivoisin sinun asuvan suunnilleen Uudenmaan alueella, että voidaan myös nähdä. Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla

Vastaukset sähköpostilla: sepiboy1987(at)gmail.com

Etsin tositarkoituksella miestä Pirkanmaalta

28.6.2017

Olen Minna Randelin. Olen 32-vuotias ja asun Vilppulassa. Istun pyörätuolissa. Etsin poikakaveria, jonka kanssa voisin kirjoitella.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna Randelin
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kaveria ja kirjekavereita miehistä ja naisista

28.6.2017

Mun nimeni on Minna. Olen 29-vuotias lievästi kehitysvammainen nainen. Asun lähellä Lieksan keskustaa. Etsin kirjekaveria ja muuten vaan ystävää soittamaan, tekstailemaan ja kirjoitelemaan kirjeittä ympäri Suomea.

Harrastuksiini kuuluvat: karaoke laulaminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirttäminen, musiikin kuuntelu, ruuanlaitto, leipominen, valokuvaaminen, matkailu, television katselu ja elokuvat.

Lempielokuviani ovat: Smurffit, Paavo pesusieni: kuivalla maalla, Disneyn klassikot ja Disneyn pixarin elokuvat. Lempiartistit ja yhtyeet ovat: Suvi Teräsniska, Jari Sillanpää, Ville Valo, Tuure Kilpeläinen ja Kaihon kanavaaranit, Nightwish ja monet muut. Lempiruokani on: makaroonilaatikko. Ota rohkeesti yhteytä!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammliitto/Verneri
Nimimerkki Minna K
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin mukavaa tyttöä seurusteluun!

12.6.2017

Hei 18-24-vuotias tyttö! Olen 22-vuotias nuorimies Jake. Olisi kiva tutustua ja chättäillä Skypessä ja Facebookissa.

Asun Keski-Suomessa, mutta paikkakunnallasi ei niin väliä. Harrastan koiran kanssa ulkoilua, kuntosalia, uimista. Tykkään kokkailla, katsella kotimaista hömppää teeveestä, kuuntelen musiikkia muun muassa suomipoppia ja rokkia, joskus laulan karaokea. Olen lievästi kehitysvammainen ja sinäkin voit olla!

Vastaukset sähköpostilla: jake.joonatan(at)hotmail.fi

Etsin vapaata naista Turun seudulta

6.6.2017

Hei vaan! Tässä olisi nyt ihan mukava, vapaa, terve, siisti, raikas, hellä, rohkea, avoin, huumorintajuinen, työssäkäyvä 58-vuotias miehekäs mies Turusta.

Etsin sydänystäväkseni mukavaa, hellää, vapaata naista mieluimmin täältä Turun seudulta. Naista, kenen kanssa voisi viettää mukavia hetkiä arki-iltaisin sekä viikonloppuisin. Etsin tositarkoituksella mukavaa naisseuraa.

En tupakoi enkä ota alkoholia. Ja harrastan ulkoulua, kuuntelen musiikia, käyn lenkkillä ja katson TV. Olen 175 cm pitkä.

Ja vastahan sitten minulle valokuvan keran. Nimimerkillä “Joakim”.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Joakim
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin Satakunnan ja Pirkanmaan alueelta naista parisuhteeseen

30.5.2017

Moi! Olen lievästi kehitysvammainen 33-vuotias mies Ulvilasta. Etsin naista parisuhteeseen Satakunnan ja Pirkanmaan alueelta. Iällä ei ole mitään välliä.

Kuuntelen musaa ja olen luotettava mies. Mut löytää Facebookista Juha Kirvesniemi. Jos kiinostuit, ota yhteyttä. Etsin ilosta naista, jolla on hyva sydän.

Vastaukset sähköpostilla juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Etsin noin 30-vuotiasta poikaystävää

30.5.2017

Olen Senja, 27-vuotias sinkkunainen. Etsin samanikäistä poikaystävää. Olen ollut sinkkuna vähän aikaa ja kaipaan kumpaania. Olen kaunis ja huumorintajuinen. Harrastan uimista.

Vastaukset sähköpostilla: repo.senja(at)icloud.com

Etsin kirjekaveria 18-50-vuotiaista

22.5.2017

Olen 34-vuotias nainen ja etsin kirjekaveria 18-50-vuotiaista.
Harrastan uintia, lenkkeilyä, kasvien hoitoa, lukemista ja vesijuoksua.

Minulla on Aspergerin oireyhtymä ja toivoisin itselleni kirjekaveria, jolla myös sama oireyhtymä. Myös sellainen jolla on Downin syndrooma, voisi olla hyvä kirjekaveri. Mutta muuten ei ole väliä, mikä vamma sinulla on.

Olen eläinrakas ja lapsirakas ja toivon, että sinäkin pidät eläimistä, lapsista tai molemmista niin voidaan näistäkin sitten kirjoitella.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Henna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin noin 60-vuotiasta naista

16.5.2017

Moi! Ikäni on 64 vuotta. Olen raitis, mutta tupakoin vielä. Asun yksin 48 neliön kokoisessa kodissani kerrostalossa. Olen elämänmyönteinen ja huumori toimii. Minulla on pieni lievä synnynnäinen vika, joka joskus paljonkin masentaa. Ehkä suurentelen sitä itse mielessä liikaa.

Laitan kuvan oheen, siinä ei sitä juurikaan erota.

Sinä nainen noin ikäiseni tai nuorempi, ole rohkea ja kirjota minulle. Vastaan. Jos olisit läheltä Lahtea, se olisi kiva asia. Voit toki kauempaakin olla. Minulla ei ole omaa autoa. Liikun julkisilla tai pyörällä.

Vastaukset sähköpostilla: miikkali63(at)gmail.com

Etsin tyttöstävää Etelä-Pohjanmaalta

8.5.2017

Moi! Minä olen Henri Yli-Karjanmaa. Etsin 29-34-vuotiasta likkaa täältä Etelä-Pohjanmaalta. Olen 26-vuotias nuormies. Pidän juoksemista, pyöräilystä ja kävelystä. Minä odotan innolla vastauksia.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Henri26
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria kaikenikäisistä naisista

8.5.2017

Hei! Etsi kirjekaveria kaikenikäisistä naisista ympäri Suomea. Olen 48-vuotias.

Harrastan kirjeenvaihtoa, ulkoilua, valokuvausta. Käytän paljon tietokonetta.

Vastaukset sähköpostilla: minni(at)kolumbu.fi

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Minna M
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 33-45-vuotiasta miestä

8.5.2017

Etsin 33-45-vuotiasta miestä kirjeenvaihtoon Nummelan läheltä tai Helsingin, Espoon tai Lohan alueelta. Olen 34-vuotias nainen Nummelasta. Vapaa-aikana käyn sunnuntaisin kirkossa ja rukoilen paljon ääneen. Olen uskossa ja etsin elämääni miestä, joka ei kiellä minulta kotona ääneen rukoilua ja joka kuuntelee myös hengellistä musiikkia.

Käyn usein sauvakävelyllä. Toivon, että sinusta saa kävelyseuraa, siksi haluan miehen Nummelan läheltä.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Henna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 18-23-vuotiasta tyttöystävää Porvoosta

2.5.2017

Moi! Olen Jyri Hirvonen, 23-vuotias nuori mies Porvoosta.
Olen iloinen, ymmärtäväinen, kiltti ja luottavainen.
Etsin 18-23-vuotiasta tyttökaveria. Haluan tutustua sinuun. Etsin mielellään Porvoosta.

Vastaukset sähköpostilla: jyri.j.hirvonen(at)gmail.com

Etsin 35-37-vuotiasta miestä Lahden seudulta

27.4.2017

Hei! Olen Satu Pirskanen. Ikäni on 35-vuotta. Asun Orimattilassa päin. Haluan Lahden ja Nastolan läheltä itselleni miehen. Etsin suunnilleen 35-37-vuotiasta miestä. Mies voi asua myös Riihimäen suunnalla.

Asun yksin, käyn töissä ja minulla on kissa. Harrastuksiani ovat ratsastus, kävely ja musiikin kuuntelu. Tykkään käydä kirpputoreilla, katsoa TV:tä ja leffoja. Joskus käyn elokuvissa.

Haluan urheilullisen miehen. Kiltin, rennon ja huumorintajuisen. Tykkään tehdä ruokaa, mutta joskus on kiva käydä ulkona syömässä.

Olen itse kiltti, hauska ja rento nainen ja ymmärrän huumoria. Minun kanssani on helppo tulla juttuun.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Satu P
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 18-25-vuotiasta tyttöä kirjeenvaihtokaveriksi

24.4.2017

Moi! Olen 22-vuotias nuorimies Porvoosta. Olen iloinen, seurallinen, luotettava ja ymmärtäväinen. Harrastan ulkoilua ja liikuntaa.

Etsin kirjeenvaihtokaveria tytöistä iältään 18-25 vuotta. Mielellään Etelä-Suomesta.

Vastaukset sähköpostilla: jyri.j.hirvonen(at)gmail.com

Haluaisin kirjeenvaihtoon collie-koiran omistajien kanssa

18.4.2017

Hei, täällä 41-vuotias Sirpa Puskala Ylistarosta. Etsin kirjeenvaihtoon sellaisia ihmisiä joilla on collie-koira. Haaveena itselläni on saada joskus sellainen. Minulla ja kumppanillani on tällä hetkellä kolme kissaa. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia ja olisi kivaa, kun löytyisi yhteinen puheenaihe.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Sirpa P.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 32-44-vuotiasta tyttöystävää

18.4.2017

Moikka! Täällä huhuilee 42-vuotias mies Pälkäneeltä. Olen iloinen, seurallinen, luotettava ja ymmärtäväinen.

Harrastan ulkoilua ja musiikin kuuntelua. Etsin tyttöystäväksi sinua 32-44-vuotias rehellinen nainen.

Vastaathan puhelinnumerosi kera. Kuva olisi ihana yllätys. Soittelemisiin!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Pirkanmaa
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 30-45-vuotiasta poikaystävää

18.4.2017

Olen 33-vuotias nainen Keski-Suomesta. Haen itselleni poikakaveria.

Minun harrastuksiini kuuluvat hevoset sekä konserteissa käynti. Olen luonteeltani rauhallinen, rehellinen, luotettava ja hauskin tyyppi.

Toivoisin, että olisit 30-45-vuotias mies, luotettava, rehellinen ja rauhallinen. Olisi mukavaa, jos asuisit Keski-Suomen alueella. Kaikki yhteydenotot ovat kuitenkin tervetulleita.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä osotteseen:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Laura T
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naista, jolla on Aspergerin oireyhtymä

11.4.2017

Etsin parisuhteen satamaan naista, jolla on Aspergerin oireyhtymä. Toivoisin, että asut pääkaupungin alueella eikä sinulla olisi lapsia.

Tykkään katsella parisuhdesarjoja, kuten Klikkaa mua
ja Ex-onnelliset. Toivon sinun olevan huumorintajuinen.
Harrastan runoutta, kaunokirjallisuuden lukemista
ja musiikin kuuntelua. Olen kasvis- ja kalaruokailija.
Minulla on kuuloyliherkkyys.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Mikko L.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 30-40 mukavaa ja seurallista miestä Kuopion seudulta

31.3.2017

Hei! Minä olen cp-vammainen nuori nainen. Etsin mukavaa ja seurallista 30-40 vuotiasta miestä. Minä olen itse 35-vuotias.

Minä harrastan anime-juttuja ja teatteria eli käyn näytelmäkerhossa, elokuvan katselua ja tietokoneella olemista. Liikun yleensä sähkömopolla ja kävellen, kesäisin polkupyörällä. Asun Kuopiossa ja toivon että löytäisin kaverin tältä alueelta.

Vastaukset sähköpostilla: paula.karhunen(at)gmail.com

Haen tavallista Pohjanmaalla asuvaa naista

31.3.2017

Haen tavallista maalla asuvaa naisia, joka asuu yksin isossa omakotitalossa. Sinulla saa olla lapsia tai ei vältämättä tarvise olla lapsia. Ikäsi saisi olla suunnilleen noin 19-44 vuotta. Olet vapaa ja harrastat jotain liikuntaa ja olet oma itsesi. En ole ajatustenlukija. Olet rauhalinen ja kiltti nainen.

Minun ikäni on 37 vuotta. Olen kiltti ja rauhallinen ja luotettava henkilö. Olen myös reipas ja oma-aloitteinen, innokas tekemään töitä. Harrastuksiani ovat salillakäynti ja lenkeily musiikin kuuntelu ja kesällä pyöräily.

Haluaisin viettää paljon aikaa kumppanin kanssa. Voisimme tehdä yhteisiä retkiä ja ulkoilla. Voit laittaa sähköpostia tai kirjoittaa kirjeen. Skypessä minut löytää nimellä Kent Johnsson. Haluasin ensimäisenä saada tuoreen valokuan sinusta.

Vastaukset sähköpostilla: audi2680kj(at)suomi24.fi

Vastaukset kirjeitse:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Kent
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella romanttista miestä

27.3.2017

Moikka kaikki! Olen näkövammainen 29-vuotias luotettava, mukava ja huumorintajuinen ja myös romantttinen ja herkkä nainen Tampereelta.

Etsin samanhenkistä miestä tositarkoituksella. Ethän juo alkoholia.

Vastaukset sähköpostilla: saltspuri870(at)gmail.com

Etsin 30-35-vuotiasta tyttöystävää

27.3.2017

Moi! Etsin seurustelukumppania 30-35-vuotiaista naisista. Harrastan pyöräilyä ja uintia tykkään myös videopeleistä. Asun Pieksämäellä

Vastaukset sähköpostilla: petri1986(at)outlook.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Petri M
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria

13.3.2017

Olen etsimässä kirjekaveria. Harrastuksiani ovat kävely ja kalastus. Asun Pohjois-Karjalassa. Terveisin Mara.

Vastaukset sähköpostilla: maranmutanen(at)gmail.com

Etsin 28-30-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria pääkaupunkiseudulta

9.3.2017

Etsin 28–30-vuotiasta kirjeenvaihtokaveria pääkaupunkiseudulta.

Asun Espoossa Saunalahdessa. Olen 28 vuotta vanha. Harrastuksiini kuuluvat bändikerho, kirjapiiri ja nuorisoklubi. Harrastan sauvakävelyä ja elokuvia.

Tykkään muun muassa Anna Puun, Kirkan, Suvi Teräsniskan, Chisun, Nightwishin ja Bryan Adamsin kappaleista.

Käytän Facebookia. Kun olemme kirjoitellet jonkun aikaa, voimme tavata.

Vastaukset sähköpostilla: j.vainio(at)kolumbus.fi

Vastaukset kirjeella:
Kehitysvammaliitto / Verneri
nimimerkki J.Vainio
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveriksi miestä

8.3.2017

Olen Heidi. Olen 47-vuotias nainen Kouvolasta. Käyn päivätoiminnassa kolme kertaa viikossa.

Harrastan lenkkeilyä.Tykkään kuunnella musiikkia, katsella televisiota ja tehdä avustajan kanssa ristipistotöitä.

Etsin kirjeenvaihtokaveria miehistä, mutta haaveena olisi myös löytää poikaystävä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Heidi J.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 35-36-vuotiasta naista tositarkoituksella

27.2.2017

Hei! Olen 37-vuotias sinkkumies. Etsin saman ikäistä naista seurustelumielessä, jonka kanssa jakaa ilot ja surut.

Minä käyn avotyössä K-kaupassa kolmena päivänä viikossa. Yhtenä päivänä olen töissä palvelukodilla.

Minä asun Kontiolahdella. Olen alun perin joensuulainen.

Harrastuksiini kuuluu pyöräily. Käytän Facebookia ja Skypeä. Teen joskus itse ruokaa. Tykkään myös katsella telkkaria. Lempiohjelmiani ovat Poliisit, Kotihälytys 112 ja tulliohjelmat. Etsin tositarkoituksella naista ikähaarukaltaan 35-36-vuotiasta.

Vastaukset sähköpostilla: niilo(at)sinkkonen.fi