Kirjeenvaihto

Etsin 20-30-vuotiasta sinkkumiestä

21.2.2017

Minä olen Minna. Olen 28-vuotias keskivaikeasti kehitysvammanen sinkkunainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa.

Etsin 28-30-vuotiasta sinkkumiestä tositarkoituksella pitkäaikaseen seurustelusuhteeseen ja poikaystäväksi. Toivon, että asut Lieksassa tai sen läheltä.

En polta enkä juo. Toivon, että et sinäkään polta etkä juo. Harrastuksiini kuuluu: jumppaaminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, lukeminen, musan kuuntelu, leipominen, ruuanlaitto, matkustaminen, valokuvaus, Tv ja elokuvat.

Käyn Taikussa maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin töissä eläkeläisenä. Voittaisiin kirjoitaa näin alkuun, vaihtaa puhelinnumerot, tutustua ja nähdä myöhemmin. Toivon, että sulla on auto.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammliitto/Verneri
Nimimerkki Minna K
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin mukavaa ja luotettavaa miestä tositarkoituksella

21.2.2017

Olen näkövammainen, mukava, luotettava, huumorintajuinen, herkkä ja romanttinen nainen Tampereelta.

Etsin sinua mukava, luotettava, uskollinen mies tositarkoituksella. Toivon, ettet käytä alkoholia.

Pidän musiikista, kotimaisista leffoista ja suomalaisista tv-ohjelmista.

Ota rohkeasti yhteyttä sähköpostiini.

Vastaukset sähköpostilla: saltspuri870(at)gmail.com

Etsin 35-39-vuotiasta miestä Orimattilan alueelta

13.2.2017

Hei! Olen Satu Pirskanen. Ikäni on 35 vuotta. Asun yksin Orimattilassa yhdessä kissani kanssa.

Harrastan ratsastusta. Teen käsitöitä ja kävelen ja liikun paljon. Teen itse ruokaa. Tykkään joskus käydä leffassa, välillä ulkona syömässä ja joskus katselemassa kirputoreja. Välillä väritän värityskirjoja. Kuuntelen suomalaista musiikkia eniten joskus jotain ulkolaistakin musiikkia. Juon kahvia. Olen töissä 4 päivänä viikossa.

Etsin rinnalleni lähiseudulta miestä, joka on suunilleen samanikäinen 35-39-vuotis. Etsin kilttiä ja huumorintajuisia miestä. Sellaista, joka osaa laittaa ruokaa ja siivota. Sellaista, joka tykkää samoista asioista kuin minäkin.

Haluan rinnalleni urheilullisen nuoren miehen kenen kanssa voisin jakaa elämän asioita ja murheita ja muuta semmosta.

Olisi kivaa tehdä yhdessä jotain kivaa. Tykkään joskus käydä uimassakin. Tykkään pitää hevi-vaateita ja tykkään myös pitää löysiä vaateita.

Olen huumorintajuinen nuori nainen ja iloinen. Ota yhteyttä!

Vastaukset sähköpostilla: pirkanensatu(at)gmail.com

Etsin kaveria, jonka kanssa voin jutella hengellisistä asioista

6.2.2017

Käytkö helluntaiseurakunnassa tai jossain muussa seurakunnassa sunnuntaisin? Sinua etsii 34-vuotias nainen Lohja, Vihti, Espoo ja Helsinki alueelta. Olen uskossa ja haluaisin kaverin, jonka kanssa voin puhua hengellisiä asioita.

Ikä saa olla 30-43 vuotta. Etsin naisia ja myös miestä kaveriksi. Voit kirjoittaa minulle sähköpostia. Kuvan saat Facebookin kautta joskus. Siunauksin yksinäinen uskovainen, jolla ei ole miestä seurakuntaan.

Vastaukset sähköpostilla: hennakoskelahemu(at)outlook.com

Etsin sitä oikeaa naista. Olethan yli 18-vuotias

30.1.2017

Hei! Täällä olisi 30-vuotias mies vailla sitä oikeaa naista. Koollasi tai iälläsi ei ole merkkitstä, kunhat olet yli 18 vuotta. Laittakaa rohkeasti viestiä.

Vastaukset sähköpostilla: 1986pekka(at)gmail.com

Etsin poikaystävää Keski-Suomesta

23.1.2017

Moikka! Olen 33-vuotias nainen Keski-Suomesta ja haen itselleni poikakaveria.

Minun harrastuksiini kuuluvat hevoset sekä joskus konserteissa käynti. Olen luoneltaaltani rauhallinen, luotettava ja hauskakin tyyppi.

Toivosin, että olisit 30-45 vuotias mies, luotettava, rehellinen ja rauhallinen. Olisi mukavaa, jos asuisit Keski-Suomen alueella, kaikki yhteydenotot ovat kuitenkin tervetulleita!

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Laura T
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi ja seurustelukumppaniksi

16.1.2017

Moi, olen 42-vuotias mies, nimeltäni Joel. Olen helsinkiläinen ja asun Laajasalossa. Etsin noin 35-45-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi sekä seurustelukumppaniksi.

Harrastan elokuvia, konsolipelejä, kävelyä sekä pullojen keräämistä. Olen luonteeltani tosi iloinen ja kiltti.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Joel
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin Turun seudulta vapaata naista

13.1.2017

Tässä olisi nyt ihan mukava, vapaa, terve, siisti, raikas, hellä, rohkea, avoin ja huumorintajuinen työssäkäyvä 57-vuotias miehekäs mies. Ihan täältä Turusta olen.

Etsin jotakin kivaa, vapaata, hellää naista elämän kaveriksi ihan tositarkoituksella sitten.

Olen siis päivisin töissä. Ulkoilen, kuuntelen musiikkia ja iltaisin katson televisiota. En tupakoi enkä ota alkoholia. Olen 175cm pitkä.

Pidäthän hauskoista koti-illoista mukavan päivän jälken. Vastathan minulle sitten valokuvan keran.

Vastukset sähköpostilla: korjaus2007(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/verneri
Nimimerkki Joakim
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtoystäviä

10.1.2017

Toivon kirjeenvaihtoystäviä. Etsin 45-60-vuotiaita kirjeenvaihtokavereiksi.

Itse olen 49-vuotias mies Lapista. Pidän elokuvien katselusta, musiikin kuuntelusta ja ihmisten kanssa olemisesta. Haluan uusia ystäviä.

Vastaukset sähköpostilla: eskojohannes.kuru@(at)gmail.com

Etsin elämänkumppania 20-25-vuotiaasta miehestä läheltä Järvenpäätä

2.1.2017

Etsin elämänkumppania 20-25-vuotiaasta miehestä. Olen 23-vuotias nuori nainen. Asun Järvenpäässä. Olen Sintsa.

Toivon sellaista miestä, joka ei polta eikä ryyppää. Minulla on lievä älyllinen kehitysvamma. Harrastan pilatesta, vesijumppaa, hevosten hoitoa, omien raplaulujen kirjoitusta ja discossa käyntiä. Lempimusiikkiani on pop rock, iskelmä ja rap.

Toivon, että pystyisit liikkumaan kanssani. Luonteeltani olen mukava, ihanan puhelias, kiva, ystävällinen ja kiltti. Toivon elämänkumppania läheltä Järvenpäätä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Sintsa
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 45-60-vuotiasta sinkkuleidiä

2.1.2017

Olen lievästi autistinen lapseton yksin asuva 60-vuotias mies Järvenpäästä. Asun omistamassani rivitalohuoneistossa, jossa olisi tilaa noin 45-60 vapaalle sinkkuleidille!

Olen uskovainen, luonteeltani rauhallinen, mutta ujo. Olen vähän liiaksikin omissa oloissani. Intohimona minulla on pitää asuntoni aina siivottuna ja järjestyksessä.

En tupakoi enkä juurikaan juo “limonaatia ruskeasta pullosta” (=alkoholia).

Harrastan valokuvausta, nikkarointia, piirtämistä. Matkustelu kuuluu myös mielipuuhiini ja yksinäisyyttäni yritän edes hetkeksi torjua risteilymatkoilla Tukholmaan.

Olen hoikkavartaloinen 170 cm pitkä tummatukkainen, ruskeasilmäinen.

Jos olet kiinnostunut minusta vaikka ensin kirjekaverina, niin ethän epäröi tarttua kynään tai tietokoneen hiireen niin katsotaan, jos kaksi yksinäistä näin saattaisivat ystävystyä!

Vastaukset sähköpostilla: pauli.antero.sihvola(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Saulis60
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella luotettavaa ja rehellistä naista

5.12.2016

kirjeenvaihto_juhakOlen 33-vuotias lievästi kehitysvammainen mies Kokemäeltä. Etsin tositarkoituksella luotettavaa ja rehellistä naista elämänkumppaniksi. Iällä ei ole mitään välliä.

Olen luotettava ja rauhallinen. Jos kiinostuit, niin ota yhteyttä. Minulla on snapchat nimellä juhetsu83.

Vastaukset sähköpostilla: juhakirvesniemi83(at)gmail.com

Etsin kumppaniksi 45-50-vuotiasta naista

5.12.2016

ariolkkonen_kirjeenvaihtoMoi vaan! Etsin itselleni elämäni naista, jonka ikä on 45-50 vuotta. Naista, jonka kanssa voi olla ja käydä kirpputorilla ja kirjastossa ja kävelemässä kaupungilla. Joskus voitaisiin käydä elokuvissa. Voit kirjoittaa minulle sähköpostia. Toivoo Ari Olkkonen Raumalta päin.

Vastaukset sähköpostitse: olkkonen.ari(at)gmail.com

Etsin kirjeenvaihtokaveria 27-34-vuotiaista naisista

30.11.2016

Hei! Etsin kirjeenvaihtokaveria 27-34-vuotiaista naisista.

Olen 32-vuotias mies Rääkkylästä. Harrastuksiani ovat uiminen ja lenkkeily. Tykkään myös katsella elokuvia. Salkkarit ovat suosikkisarjani ja niissä paras rooli on Aki Nikkisellä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Sami R.
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin noin 33-vuotiasta tyttöystävää

30.11.2016

Olen Antti Friman 33 vuotta. Harrastan kitaran soittoa ja juon kahvia. Porin Ässät on lempijoukkueeni! Olen hyvin sympaattinen ja empatiakykyinen mies. Elän hetkessä ja nautin kaikesta pienistä vivahteista arjen keskellä. Tunnen, että olen myös hyvä sosiaalisilta taidoiltani sekä olen hyvin puhelias kaveri.

Toivon rinnalleni ihmistä, joka arvostaa elämää ja vaalii rakkautta, koska rakkaus on asia joka luo maailmaan merkityksen ja tunteen ja jokaisella olisi oikeus kokea se.

Kirjoitan tänne, koska haluaisin tuoda myös toisen elämään valoa ja tuoda puheen sorinaa ja lämpöä kylmiin jouluiltoihin.

Sinä, joka luet tämän voisit olla minuun yhteydessä. Koska ei sitä koskaan tiedä, josko minä olisin sinulle ja sinä minulle se oikea. Hyvät joulukuun alut silti lämmöllä sinulle lähetän.

Vastaukset sähköpostilla: frimanantti(at)gmail.com

Etsin 32-42-vuotiasta miestä

28.11.2016

Hei! Olen lievästi kehitysvammainen nainen Nummelasta ja etsin itselleni miestä tosi tarkoituksella.

Jos sinun ikä on 32-42 vuotta ja jos sinun pituus on yli 173cm, niin lähetä kirje tai Facebookissa kaveripyyntö. Olen Facebookissa nimellä Henna Koskela ja minulla on profiilikuvassa kissa sylissä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Henna K
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää tositarkoituksella

28.11.2016

Hei! Olen 29-vuotias mies Lohjalta ja haen 21-26-vuotiasta naista Uudenmaan alueelta. Luonteeltani olen rehellinen luotettava ja rauhallinen.

Olisi mukava jakaa ilot ja surut toisen kanssa.

Vastaukset sähköpostilla: sepiboy1987(at)gmail.com

Etsin 37-43-vuotiasta poikaystävää

24.11.2016

Hei! Haen lievästi kehitysvammaista sinkkupoikaystävää, ikä saisi olla 37-43 vuotta. Toivoisin, että olisit rehellinen, luotettava ja raitis ja savuton. Et petä etkä jätä. Et valehtele etkä kiusaa.

Olen 38-vuotias lievästi kehitysvammainen sinkkunainen Mäntyharjulta. Olen yksinäinen ja poikaystävä olisi kiva saada. Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilemista. Toivon pitkäaikaista poikaystävää. Laita itsestäsi kuva.

Vastaukset sähköpostilla: kissanpentu64(at)yahoo.com

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Johanna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin noin 50-vuotiasta naista

24.11.2016

pekka_jarvinenHei! Olen 50-vuotias mies. Käyn päivisin työkeskuksessa, jossa teen monipuolisia tehtäviä.

Harrastuksiani ovat musiikki, lenkkeily, lukeminen ja television katselu. Pidän tv-sarjoista, kuten Kauniit ja rohkeat sekä Poliisi.

Tykkään Chisun ja Viikatteen musiikista. Iältäsi voisit olla
vähän minua nuorempi. Toivottavasti pärjäät itsenäisesti kuten minäkin ja olet myös oma-aloitteinen.

Vaihdetaan kirjeessä puhelinnumeroita, niin voidaan soitella. Löydät minut Facebookista nimellä Pekka Järvinen, Sysmä.
Käytän myös Skypeä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Pekka J.
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin 25-45-vuotiasta naista parisuhteeseen

24.11.2016

Hei! Olen 33-vuotias mies Joensuusta, asun Reijolassa. Harrastan lasitaidetta, liikuntaa, lukemista, kirjoittamista ja musiikkia.

Etsin naista tositarkoituksella. Ikä 25-45-vuotta. Ota rohkeasti yhteyttä. Minut tavoittaa myös Facebookissa nimellä Rami Pussinen

Vastaukset sähköpostilla: rami.pussinen1(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Rami
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin vapaata ja luotettavaa naista

21.11.2016

jukka-laaksonen_kirjeenvaihtoOlen 56-vuotias rauhallinen ja hyvin tunneherkkä mies. Harrastan musiikin kuuntelua, ristipisto-käsitöiden tekoa, elektronisten laitteiden kokoamista ja palapelien kokoamista.

Olen etsimässä vapaata ja luotettavaa naista. Terveisin Jukka.

Vastaukset söhköpostilla: jukka.p.2.n.laaksonen(at)gmail.com

 

 

Etsin 33-45-vuotiasta miestä Keski-Suomen

21.11.2016

Moi! ja etsin kumppania Keski-Suomen alueelta. Ikä saisi olla 33-45 vuotta ja lapsiakin saa olla.

Olen sinkkunainen. Harrastan heppajuttuja ja käyn uimassa.

Jos kiinnostaa, ottaakaa miehet yheyttä.

Vastaukset sähköpostilla: lauratuokala(at)gmail.com

Etsin 40-45-vuotiasta naista kirjekaveriksi

21.11.2016

Olen 41-vuotias mies Vaajakoskelta. Haluaisin kirjeenvaihtoon 40-45-vuotiaan naisen kanssa. Harrastan lennokkien rakentamista, sählyä ja pyöräilyä.

Vastaukset sähköpostilla:
lainesami6(at)gmail.com

Etsin 25-30-vuotiasta poikaystävää

14.11.2016

Hei. Olen 26-vuotias nuori nainen Pieksämäeltä. Etsin 25-30-vuotiasta poikaystävää.

Pidän musiikinkuuntelusta, lenkkeilystä ja mesettämisestä.
Tulet kanssani toimeen hyvällä huumorintajulla, vilkkaudella ja hauskalla asenteella.

Vastaukset sähköpostilla: tiia.jokiaho89(at)gmail.com

Etsin kirjeenvaihtokaveria 45-50-vuotiaista miehistä Keski-Suomesta

14.11.2016

Olen lievästi kehitysvammainen 45-vuotias sinkkunainen Jämsästä. Etsin kirjeenvaihtokaveria noin 45-50-vuotiaista miehistä. Saisit olla alueelta Jämsä – Jyväskylä – Kuhmoinen – Mänttä.

Käyn avotyössä ja asun Jämsän keskustan alueella. Minulla on oma parveke,jossa voi istua kesäisin ja juoda kahvia.

Harrastuksiini kuuluu karaoken laulaminen ja zumba. Minulla on omat karaokelaitteet.

Luonteeltani olen huumorintajuinen ja muutenkin mukava.

Minut löytää Facebookista ja Skypesta nimellä Virpi Hyvärinen. Valokuva olisi kiva

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
nimimerkki Virpi
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Haluan tutustua uusiin ihmisiin

7.11.2016

Moikka! Olen 29-vuotias mies ja haluaisin tutustua uusiin ihmisiin. Iällä ei ole väliä. Tulen toimeen kaikkien ihmisten kanssa.

Vastaukset sähköpostitse: akikarjalainen(at)live.fi

Haen 22-32-vuotiasta elämänkumppania

7.11.2016

Hei! Olen Jussi, 32-vuotias mies Lahdesta. Käyn töissä S-Marketissa. Olen reipas nuori mies ja huumorintajuinen luotettava ja rehellinen.

Käyn elokuvissa ja Pelicansin kotiotteluissa. Käyn myös kavereiden kanssa iltaa istumassa kaupungissa. Katson kotimaisia sarjoja ja romanttisia elokuvia. Käyn myös kesäisin festareilla.

Haen ainoastaan elämänkumppania. Ikäsi voisi olla 22-32 vuoden väliltä. Toivoisin, että asut lähellä Lahtea.

Vastaukset sähköpostilla: jussikurkelan(at)gmail.com

Etsin elämänkumppania 24-34-vuotiaasta naisesta

7.11.2016

Hei! Olen 29-vuotias mies Kajaanista. Etsin elämänkumppania 24-34-vuotiaasta naisesta. Toivoisin sinun olevan kiltti, luotettava ja kanssani samoista asioista pitävä.

Tykkään liikkua ja kävellä luonnossa. Tykkään myös kokkaamisesta ja koti-illoista. Voit olla minkä kokoinen tyttö vain ei haittaa, kuhan vain yhteinen sävel löytyy.

Vastaukset sähköpostilla: akikarjalainen(at)live.fi

Etsin luotettavaa naista Etelä-Suomesta

1.11.2016

Hei. Olen 56-vuotias mies Etelä-Suomesta. Luonteeltani olen rauhallinen ja hyvin tunneherkkä. Harrastan musiikin kuuntelua, ristipistokäsitöiden tekoa, palapelien kokoamista ja elektronisten laitteiden kokoamista.

Etsin vapaata ja luotettavaa naista. Toivon rehellistä ja kunnioittavaa suhdetta.

Vastaukste sähköpostilla: jukka.2.laaksonen(at)outlook.com

Etsin seuraa 18-23-vuotiaista naisista

28.10.2016

Jake_kirjeenvaihtoMoi! Olen kohta 22-vuotias nuorimies Jake. Etsin seuraa noin 18-23-vuotiaista naisista. Harrastan ulkoilua koiran kanssa, uintia, kuntosalia, musiikin kuuntelua (suomi poppii, rokkii ja iskelmää), tykkään katsoa televisiosta urheilua, Salkkareita ja Hottiksia. Olen lievästi kehitysvammainen.

Olen myös Facebookissa!

Vastaukset sähköpostilla: jake.joonatan(at)hotmail.fi

Etsin tositarkoituksella 18-30-vuotiasta naista

28.10.2016

Lauri_kirjeenvaihtoOlen 24-vuotias sinkkumies Etelä-Karjalasta, jolla on aspergerin oireyhtymä. En ole kovin puhelias ja tulen helposti väärinymmäretyksi. Toiveena olisi löytää nainen tositarkoituksella.

Olen opiskellut kaksi ammattia. Mielestäni sanat luotettava, positiivinen, empaattinen, ahkera, tunnollinen ja luova kuvaavat minua hyvin.

Maaseutu, metsä, luonto ja eläimet ovat lähellä sydäntäni. Harrastuksiini kuuluvat lenkkeily (lähinnä kävellen ja pyöräillen), ratsastus ja kuntosalilla treenaaminen.

Tulevaisuudessa haluaisin muuttaa maaseudulle asumaan ja hankkia sinne muutamia eläimiä.

Etsin naista, joka olisi noin 18-30vuotias. Naista, jonka kanssa olisi jotain yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja ajatuksia. Olisin tositarkoituksella liikkeellä. T:Lauri

Vastaukset sähköpostilla: lasse9(at)hotmail.fi

Etsin ystäviksi 20-60-vuotiaita miehiä ja naisia

24.10.2016

Hei! Olen 35-vuotias mies Pirkanmaan seudulta. Etsin ystäviksi noin 20-60-vuotiaita naisia ja miehiä.

Minä pidän lukemisesta, kirjoittamisesta, musiikin kuuntelusta, luonnosta, eläimistä ja elokuvista. Olen sinkku eikä minulla ole lapsia. En juo alkoholia, polta tupakkaa tai käytä huumeita. Luonteeltani olen kiltti, ystävällinen, rauhallinen ja huumorintajuinen.

Toivoisin, että olet samankaltainen kuin minä. En ole etsimässä seurustelukumppania, vaan vain ystäviä. T: Janne.

Vastaukset sähköpostilla: jannekalle(at)hotmail.fi

Etsin tositarkoituksella naista Etelä-Pohjanmaalta

24.10.2016

Hei! Etsin naista tositarkoituksella Etelä-Pohjanmaalta.

Jos tahdot luotettavan miehen kainaloon, niin se on tässä.
Seikkailua en kaipaa enkä yhden illan juttua. Tavallista yhdessäoloa oman kullan kanssa. Olen huumorintajuinen, mukava, leikkisä ja otan toiset ihmiset huomioon ja olen sosiaalinen ihminen. Terveisin Pekka

Vastaukset sähköpostilla: 1986pekka(at)gmail.com

Etsin kirjeenvaihtokaveriksi nuorta tyttöä

19.10.2016

Olen 24-vuotias mies Hämeenlinnasta. Etsin kirjeenvaihtokaveriksi kaunista nuorta tyttöä.Toivoisin, että sinulla on punaiset hiukset ja olet lempeä.

Olen mukava, iloinen ja huumorintajuinen mies. Tykkään soittaa kitaraa ja rumpuja. Tykkään romanttisista kynttiläillallisista. Valokuva olisi kiva.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
nimimerkki Miikka
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin 30-40-vuotiasta poikakaveria Mikkelin seudulta

10.10.2016

Hei! Etsin 30-40-vuotiasta poikakaveria. Toivon, että olisit rehellinen ja luotettava ja mielellään asuisit Mikkelissä tai lähellä Mikkeliä.

Olen mikkeliläinen lievästi näkövammainen (toinen silmäni on sokea)  28-vuotias sinkku. Asun palvelukodissa, mutta hoidan omat asiani itsenäisesti. Käyn päivittäin töissä palvelukeskuksessa. Harrastan uintia, lenkkeilyä ja musiikin kuuntelua.

Vastaukset sähköpostilla: sini2paa(at)gmail.com

Etsin elämänkumppania ja tyttöystävää

26.9.2016

Moi! Olen 35-vuotias sinkkumies. Etsin elämänkumppania ja tyttöystävää.

Minä olen lievästi kehitysvammainen. Minulla ei ole autoa. Harrastan jalkapalloa. Tykkään hevymetallista. Hyviä bändejä ovat Turmion Kätilöt, Ensiferum, Mokoma, Varg, Finntroll, Stam1na.

Mulla on Facebookissa nimi Mikko Haapanen. Mulle voi lähettää viestiä.

Vastaukset sähköpostilla: haapeiix(at)suomi24.fi

Etsin elämänkumppania 24-34-vuotiaasta miehestä

12.9.2016

kirjeenvaihto_anniinaHei! Olen 23-vuotias nainen Leppävirralta.

Etsin elämänkumppania 24-34-vuotiaasta miehestä. Toivoisin sinun olevan kiltti, luotettava ja kanssani samoista asioista pitävä mies. Toivoisin sinun olevan pitkä, ja sinulla on mielellään pitkä musta tukka ja tatuointeja, sekä lävistyksiä. Siis rokkari! 💗

Tykkään heavymetallista, ja muustakin musiikista. Perustetaanko yhdessä bändi? 💗

Tykkään myös kauhuleffoista ja maskeerauksesta (kauhu). Harrastan lukemista (anime) :3 ja kävelylenkkejä.

Vastaukset sähköpostilla: anniina_puustinen(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
nimimerkki Anniina P.
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin kaveria ja elämänkumppania Keski-Uudeltamaalta

12.9.2016

Hei! Olen Susanna, 32-vuotias. Asun Järvenpäässä. Etsin kaveria ja myös elämänkumppania lähiseudulta.

Käyn taidekoulua. Harrastan taidetta, kävelylenkkejä, pokemonien metsästystä sekä käsitöitä.

Pidän hevimusiikista. Tykkään käydä keikoilla. Tykkään myös erilaisista retkistä.

Olen luonteeltani herkkä ja huumorintajuinen. Olen vauhdikas mimmi, kävelen kuin silli, heheh, no ei nyt sentään, minulla on toispuolihalvaus, mutta se ei juurikaan rajoita menemistäni.

Pidän sellaisista ihmisistä, jotka ovat rehellisiä, ystävällisiä ja kohteliaita. Olisi kiva jos sinäkin pitäisit hevimusiikista, voisimme käydä yhdessä keikoilla. En pidä kiroilusta tai kiusaamisesta.

Jos sinusta tuntuu, että pidät samoista asioista, niin ota rohkeasti yhteyttä, en pure! 🙂

Vastaukset sähköpostilla: suskiruusu(at)gmail.com

Etsin 28-30-vuotiasta miestä Joensuusta tai Lieksasta

12.9.2016

Moi! Olen Minna. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa. Olen 28-vuotias raittis, savuton ja lievästi kehitysvammanen sekä sinkku.

Etsin 28-30 vuotiasta raittista ja savutonta miestä Joensuusta tai Lieksasta pitkä aikaseen seurustelusuhteeseen ja vähän vakavaankin.Toivon, että sulla on auto, jolla ajaa ja toivon, että et valehtele tai petä mua.

Harrastuksiini kuuluu jumppaaminen, lenkkeily, shoppailu, kirjeenvaihto, askartelu, musan ja radion kuuntelu, Televisio ja elokuvat, leipominen, ruuanlaitto, matkustaminen ja valokuvaus.

Toivon, että pidät myös ruuanlaitosta ja leipomisesta.

Mun perheeseen kuuluu isä, äitipuoli, kissa ja kaksi isoveljeä.

Voidaan vaihtaa puhelinnumerot kirjeessä. Laita kirje mahdollisimman pian tulemaan. 🙂 Terveisin Minna

Vastaukset kirjeella:
Kehitysvammaliitto / Verneri
nimimerkki Minna K.
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin 28-32-vuotiasta naista Oulusta

7.9.2016

kirjeenvaihto_MikkoLEtsin 28-32-vuotiasta oululaista naista parisuhteen satamaan. Toivon, että sinulla ei ole lapsia aikaisemmasta liitosta (jos olet eronnut).

Itse olen poikamies syntyisin Lohjalta. Asun nykyisin Vantaalla. Minulla on aspergerin oireyhtymä ja kuuloyliherkkyys. Harrastan runoutta, lukemista ja kirpputoreilla kiertelyä.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
nimimerkki Mikko L.
Viljatie 4A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella 20-27-vuotiasta naista

1.9.2016

Etsin 20-27-vuotiasta naista tositarkoituksella!

Olen 26-vuotias Helsingissä asuva mies. Tykkään käydä elokuvissa, lätkämatseissa ja pelailla pelejä. Kaverit kuuluvat myös arkeen.

Olisi kiva tapailla ja tehdä yhdessä asioita. Kirjoitellaan ja tutustutaan ihmeessä lisää.

Ps. Kuvan saat pyytämällä.

Vastaukset sähköpostilla: joonas.lindgren2(at)gmail.com