Omasta peniksestä tykkääminen

Onko nykyään häveliästä, että mies tykää paljon omasta peniksestään? Minulla on ihanan iso, pitkä ja paksu. Sitä on ihana aina hieroa itsetyydytyksessä. Sen saa aina niin hyvin oman nyrkin sisään. Tuntuu hyvältä laueta ja saada sperma ulos.

Vastaus:

Kyllä on häveliästä tykätä omasta peniksestä. Se on tosi hieno juttu, että arvostat omaa kehoasi paljon. Itsetyydytyksestä nauttiminen on myös täysin tervettä ja hyvä asia.