Mitä teen tyttöystäväni kanssa?

Mitä tehdä? Olen rakastunut tyttöystävääni, mutta hän ei tunnu uskovan sitä. En kestä, jos menetän hänet. Tuli nimittäin aikoinaan mokattua tosi pahasti koko seurustelukuvio.

Vastaus:

Oletko puhunut tyttöystäväsi kanssa suhteestanne? Mitä mieltä hän on?

Joskus seurustelussa käy niin, että suhde päättyy eroon. Toista ihmistä ei voi pakottaa seurustelemaan, jos hän ei halua.

Ymmärrän, että sinusta tuntuu pahalta, jos menetät tyttöystäväsi. Onneksi suru kuitenkin tavallisesti helpottaa jonkin ajan kuluttua.