Olet tässä:
 

Siemensyöksy mukiin

Onko mukin käyttö turvallista? Haluaisin kokeilla runkata niin, että annan sperman tulla mukiin. Ja voinko penistä laittaa vähän mukin sisälle, kun saa siemensyöksyn?

Tarkoitus olisi maistaa omaa spermaa. En ole vielä uskaltanut.

Kannattaako rohkeasti maistaa? Voiko tulla mitään, jos maistan?

Vastaus

Hei

Kyllä mukin käyttö on turvallista. Voit laittaa penistä vähän mukin sisään ja antaa sperman tulla mukiin, jos haluat.

Voit hyvin myös maistaa omaa spermaasi, jos haluat. Oman sperman maistamisesta ei voi tulla tauteja.