Olet tässä:
 

Ympärileikkaus ja yhdyntä

Voikohan ympärileikatun miehen kanssa tapahtuva yhdyntä tuntua naisesta hyvältä?

Onko terska kuinka erilainen kuin leikkaamattomalla?

Pitääkö ympärileikattua penistä hoitaa jotenkin?

Vastaus

Hei

Ympärileikkaus tarkoittaa peniksen ympärillä olevan nahan eli esinahan poistamista.

Ympärileikkaus ei vaikuta siihen, miltä yhdyntä tuntuu naisesta. Yhdyntä ympärileikatun miehen kanssa voi siis tuntua naisesta hyvältä.

Ympärileikkaus ei vaikuta terskaan. Jos miehellä on esinahka, se on usein terskan päällä. Jos esinahka on poistettu, terska on paljaana.

Penistä pitää hoitaa noin viikon ajan ympärileikkauksen jälkeen. Tämän jälkeen pitää huolehtia vain peniksen puhtaudesta tavalliseen tapaan.