Olet tässä:
 

Pissaaminen housuun

Moikka

Saako 45-vuotias aikuinen mies pissata housuun, olla pienen vauvan tasolla?

Vastaus

Moikka

Kyllä aikuinen mies saa olla pienen vauvan tasolla, jos haluaa.

Housuun pissaamisesta tulee pyykkiä ja sotkua. Pyykit pitää pestä ja sotkut siivota.

Jos haluaa pissata housuun, kannattaa se tehdä esimerkiksi kylpyhuoneessa. Tämän jälkeen housut ja kylpyhuoneen lattia pitää pestä. Lisäksi pitää käydä suihkussa huuhtelemassa pissat iholta.

Toinen vaihtoehto on pissata vaippaan. Tämän jälkeen vaippa pitää riisua ja pistää roskiin. Iho pitää huuhdella pissasta.