Olet tässä:
 

Pippelin kasvaminen

Onko totta, että pippeli lopettaa kasvunsa, jos vieras nainen näkee keskenkasvuisen pippelin?

Olin tänään metsässä ja runkkasin, kun nainen pääsi yllättämään minut. Nyt minulla ei varmaan kasva enää.

Olen 13 vuotta ja pippeli on pieni kuin pikkulapsella.

Vastaus

Hei

Ei ole totta, että pippeli eli penis lopettaa kasvun, jos vieras nainen näkee sen keskenkasvuisena.

Pippelisi jatkaa siis kasvamista. Älä ole huolissasi.

Jokaisen pippeli kasvaa omaan tahtiinsa. Yleensä pippeli kasvaa täyteen kokoonsa 14-20-vuotiaana.

Jokaisen pippeli on omanlaisensa.

Pippeleitä on eri kokoisia ja eri mallisia. Pippelin koko ei yleensä vaikuta sen toimintaan.

Jokainen pippeli on hyvä juuri sellaisena kuin on.