Olenko vihannes?
Mieheni, tuo elämäni suuri johtotähti, jätti minut. Kuin yksinäinen kaarnanpala ajelehdin minä elämän virassa. On hämmentävää olla jälleen yksin, vaikka yksin me tänne maailmaan synnymme, paitsi kaksosten tapauksessa. Ehkä eniten kaipaan miestäni. Kaipaan häntä. Olenko vihannes vai jokin jumppakuula?
Vastaus:
Parisuhteen päättyminen on aina suuri asia. Ikävä on aluksi kova. On tavallista, että kaipaa entistä puolisoa paljon. Usein vie paljon aikaa, että erosta toipuu ja voi jatkaa normaalia elämää.
Kuvasit kauniisti ja herkästi omaa elämäntilannettasi. Mitä jos kirjoittaisit runoja tunteistasi. Kirjoittaminen voi ehkä auttaa sinua miettimään eroa ja pääsemään sen yli!